Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
no-limits

Beginner binnen

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Ik wil wiet binnen gaan kweken voor eigen gebruik.

ik heb vaker forums bezocht wat info ingewonnen..., maar denk dat jullie mij het beste advies kunnen geven.

ik wil gwn 5 plantjes lekker wietje maar hoeveel geld ben ik kwijt als ik bijvoorbeeld alles wil laten maken voor me?

weten jullie meschien hoe of wat?

 

Peace One Love!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoek op het forum naar kweekjes in een tent en stel je ook ff netjes voor :D

 

Niks bouwen, opzetten kan echt iedereen en let even goed op hoe men de ventilatie ed geregeld heeft.

 

Bestellen via i-net en je kunt volgende week, helemaal DIY, startten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man,

 

ik zou dan gaan kijken naar een compleet kweek tentje met autoflower plantjes erin(secret jardin ofzo).

lekker makkelijk en genoeg voor eigen gebruik. en je bent misschien 1 x 500 euro kwijt maar daarna heb je er nog heel lang plezier van, alleen de voeding en het medium kosten daarna nog geld en af en toe lampje en filter vervangen.en zaadjes kan je ook zelf breeden als je een mannetje en vrouwtje autoflower hebt.

miss dat dit een duwtje in de goeie richting is.

 

Groeten en succes ZB :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Ik zou zelf niet voor de autoflower soortjes gaan. (Veel te weinig opbrengst) Je kunt best een ''compleet'' kweeksetje op internet kopen, maar dan moet je wel opletten dat je een goede afzuiger en filter erbij haalt. Meestal hebben die in die setjes namelijk veel te weinig capaciteit.

 

Daarnaast moet je bij zo'n setje nog een aantal zaken zoals een relais kopen, zoals de Davin dv12 die op de wietforumshop staat. Je hebt ook wat zaken zoals de potten, zaden, grond, voeding, eventueel luchtbevochtiger, kacheltje, fancontroller, thermostaat en automoatisch brandblussertje nodig wil het echt een compleet en velig setje worden.

 

Ik hoop je hiermee een zet in de goede richting te geven. Maak ff een complete lijst van zaken die je wilt aanschaffen, dan kunnen anderen hier vertellen of er nog wat spullen aangeschaft moeten worden en of alles klopt om te starten. Met 750 euro kom je er ongeveer wel.

 

Veel succes, grtz Cleef

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey,

 

Ik zou zelf niet voor de autoflower soortjes gaan. (Veel te weinig opbrengst) Je kunt best een ''compleet'' kweeksetje op internet kopen, maar dan moet je wel opletten dat je een goede afzuiger en filter erbij haalt. Meestal hebben die in die setjes namelijk veel te weinig capaciteit.

 

Daarnaast moet je bij zo'n setje nog een aantal zaken zoals een relais kopen, zoals de Davin dv12 die op de wietforumshop staat. Je hebt ook wat zaken zoals de potten, zaden, grond, voeding, eventueel luchtbevochtiger, kacheltje, fancontroller, thermostaat en automoatisch brandblussertje nodig wil het echt een compleet en velig setje worden.

 

Ik hoop je hiermee een zet in de goede richting te geven. Maak ff een complete lijst van zaken die je wilt aanschaffen, dan kunnen anderen hier vertellen of er nog wat spullen aangeschaft moeten worden en of alles klopt om te starten. Met 750 euro kom je er ongeveer wel.

 

Veel succes, grtz Cleef

 

hey ,

en zijn tegenwoordig best potente soortjes te krijgen in de autoflower sectie,

een maatje van me kweekt white russian AF en die zit op 440gram M2:Dit Soortje KLIK.

misschien toch het overwegen waard.

-edit- oja hij kweekt in een Dr120 600Watt, en advanced nutrients.

 

groeten ZB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Let er wel op als je een complete kweektent koopt dat je er een relaiskastje bij pakt!

En die automatische brandblussers zijn er ook al vanaf 25 euro..

 

Slaapt wel zo lekker met die dingen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wist niet dat er zoveel uit autoflowers te halen valt. Wel knap van hem :D

 

Wil wel toevoegen dat deze 11 weken groeit, en dat je met minder planten welke geen af- soorten zijn, beter binnen het gedoogbeleid kunt kweken zoals de topicstarter wilt met 5 planten. Daarnaast vind ik ze nogal duur als ik ze zo zie, en de beginnende kweker haalt er echt geen 440 gram uit hoor. Je moet er veel neerzetten, en dat kost nogal wat.

 

Kweek daarnaast zelf ook in de Dr120 met 600watt, en heb er 11x haze in staan, lijkt me een betere invulling van zo'n hokje als een autoflower maar, ieder zijn ding :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaa das waar,

maar 5 auto flowers elke 11 wken oogsten is tog wel genoeg voor eigen gebruik?(je hebt ze met een opbrengst van 50gr per plant)en lkkr ruimte besparend:P.

en dat maatje vn me heeft er 16 in een tentje:P.en voor hem is t 1 x duur geweest maar had mannetje + vrouwtje 1e kweek dus bakken met zaad:P genoeg om het de komende 2 jaar mee uit te zingen:P

 

Groeten zb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...