Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tuinman

Rap de Don.

Recommended Posts

Zag ik net voorbij komen in het nieuws.

 

De regering is de drugscriminaliteit zat!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schattig he die gristentaliban en hun meelopers, gehorigen en andere parochianen.

Ze maken iets natuurlijks tot iets crimineels en illegaal, vervolgens staan ze onnozel te wijzen dat cannabis criminelen aantrekt.

Dat is toch logisch als je het criminaliseert en verbeidt stelletje hypocriete heksenjagers dan ben je toch automatisch crimineel in jullie gehersenspoelde wetboek.

 

Heb het filmpje maar niet bekeken. :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat vind ik persoonlijk die kop van donner om nachtmerries van te krijgen of meteen direct een slappe.

 

Ja ze zijn de criminaliteit zat,maar door wie komt dat nu he?

Laten ze eerst eens beginnen bij zichzelf te kijken waar de fout nu vandaan komt.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat zijn we blij met het kiker beleid

Hoe moet je een levende kikker koken?

Men neme een levende kikker en een pot met water. Niet het water koken en de kikker er dan in gooien, want dan springt het dier er terug uit. Wel de kikker in de pot, met water op kamertemperatuur, op het vuur zetten en het vuur langzaam verhogen. Zo zal het water geleidelijk naar het kookpunt gaan en tegen de tijd dat het water kookt is de kikker dood en kan men hem verder gaar koken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 2003 heb ik aan een aantal Engelse politie agenten die voor een college naar het Cedro kwamen een onderdeel van de Amsterdamse Universiteit al uitgelegd dat als je maatregelen neemt om drugs misbruik te kanaliseren de maatstaf daarbij is de invloed op de marktprijs. Dus als je maatregelen neemt dien je je af te vragen wat voor effect die hebben op de kiloprijs. Gaat die omhoog dan stimuleer je illegale teelt met alle gevolgen van dien. Immers kost de wiet nog maar €2000,- per kilo en wordt die geteeld met vergunningen door kassenkwekers en buitenboeren dan loont het niet meer moeilijk te gaan doen met dure lampen en zo.

Dan betalen de klanten in de coffeeshops €4,- de gram, krijgen lekkere volle zakjes en hoeven niet meer aan te lengen met die giftige tabak.

De coffeeshop eigenaar maakt gewoon zijn 100% dus die is ook blij.

 

Het onnozele van de ambtenaren en hun ministers is dat ze dat juist niet doen.

Want iedere toename van repressie heeft een stimulerende werking op de marktprijs.

 

Maar ja, je kunt ook niet anders verwachten van mensen die er totaal geen verstand van hebben hé?

De arrogantie zit hem ook in het feit dat ze weigeren te luisteren naar mensen die er wél verstand van hebben.

Helaas denk ik dat dit nog wel even zo zal blijven.

 

Tot dit kabinet valt en er een linkse regering onder Cohen komt.

Tot die tijd is het allemaal een hoop ellende.

Nou ja voor sommigen niet dan, die kunnen nog een tijdje vet verdienen aan de repressie.

 

Politieagenten, advocaten en commerciele wiet kwekers natuurlijk, tja ...........

De burger betaald de rekening want die krijgt steeds meer criminaliteit en overvallen op zich af.

Oom agent is te druk met plantjes arresteren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

legalisatie kan niet daar is heel de wereld tegen maar uitroeien willen die ghristenhonden het stieken ook niet want het levert de staat zon slordige 2 miljard per jaar aan belasting op (net zo veel als heel het openbaar vervoer)

 

en nu alle vordeeringen als er een gepakt wordt

 

 

gr ernie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als iedereen hier op het forum nu volgend voorjaar,

stuk of 10 tot 20 plantjes in zijn proventie uit zet,.. gewoon overal,. in parken en langs wegen,

Als er dan een stuk of 100.000 plantjes door heel nederland steeds weer op duiken,. is het voor hun ook dweilen met de kraan op..

gewoon leuk de politiek even terug pesten,. wij worden al vaak genoeg gepest.

 

Groetjes Kut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die donner zijn kop staat er al naar dat hij een eigenwijze kerel is..

Waarschijnlijk van jongsaf al ingebakken dat wiet niet kan in de sameleving en er nog nooit iets goeds over gehoord, niet goed geinformeerd over de goede kanten.. ja dan kan je alleen maar de nadelen zien..

Dit is iemand die nooit veel geluk heeft gekend of zal kennen, kan je zo aan zijn gezichtsuitdrukking zien!

 

Grtz. GP

 

EDIT: nog niet zo'n slecht plan kutkweker, maar woon in belgie... kan hier natuurlijk ook =]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja leuk. zorg voor een hennep plaag daar word je populair mee. En dan al die pollen je buitenkweekje verstieren!

 

Ik ben het wel met Wernard eens maar zo word je nooit rijk hoor Wernard! 100% op 4 euro is nog altijd meer dan 100% op 2 euro, twee keer zoveel om precies te zijn. Dan moet je ook 2x zoveel gaan verkopen om hetzelfde te verdienen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ze het maar verbieden en zware straffen er op zetten zodat een kilo straks 6000 euro kost

zet meteen me huis vol met 30 lampen een oogstje draaien en de rest van het jaar ben ik op

vakantie met 80 ruggen in mijn binnenzak. ;)

 

hmmm lijkt me wel wat zeg....

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies.. wat ze willen werkt averechts! legaliseren is voor de broodkwekers klote maar voor de hobbykwekers super chill!

 

Van mij mogen ze het allebei.. net als wat dr Rodney Mckay zegt.. 3 kilo draaien in het jaar en je kan ontslag nemen.. ;)

Legaliseren ze het dan vind ik het nog niet zo erg.. dan is het legaal om meerdere lampen te hangen en zal het meeste naar het buitenland gaan.. heb je nog je centen.

Voor de hobbiekwekers zal er dan niet veel veranderen behalve dat de kans om gepakt te worden er dan niet meer is..

Ook wel leuk.. kunne we allemaal rustig ons gangetje gaan! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja leuk. zorg voor een hennep plaag daar word je populair mee. En dan al die pollen je buitenkweekje verstieren!

 

Ik ben het wel met Wernard eens maar zo word je nooit rijk hoor Wernard! 100% op 4 euro is nog altijd meer dan 100% op 2 euro, twee keer zoveel om precies te zijn. Dan moet je ook 2x zoveel gaan verkopen om hetzelfde te verdienen.

 

DE klant koopt nog steeds voor € 10 of € 20,- hij krijgt alleen twee keer zoveel in zijn zakje. De winst voor de coffeeshop blijft dus ongeveer hetzelfde. Door de lagere prijs zal de klant puur gaan roken, vaker en ook meer per keer. Gemiddeld blijft de consumptie dus hetzelfde. Wat wel zal veranderen is dat er minder de nadruk gelegd zal worden op een zo sterk mogelijke wiet, maar meer gelet wordt op smaak.

 

Indertijd verkocht ik aan mijn personeel in de growshop goedkoop wiet om te voorkomen dat ze van klanten gingen kopen of onderling gingen dealen. Kocht telkens een mooie kilo, legde een gulden op de kilo prijs en verkocht dat aan de mensen. Ze rookten meer wiet voor ongeveer hetzelfde bedrag per week. Alleen hadden ze er nu veel meer plezier van!

 

Wiet moet gewoon goed en goedkoop (dus veel) zijn, blowen doe je immers voor de lol!

Daar horen dus grote volle zakjes bij.

Niet dat gefrutsel zoals je nu ziet in de coffeeshops tot op de tiende gram nauwkeurig, wat een benepen gedoe zeg!

 

Als ik mijn Spaanse vrienden zie, die betalen daar de helft van de NL prijzen of zelfs minder (€2,50-€5,-) en blowen de hele dag door met een big smile en zonder er al teveel bij na te denken.

wiet moet gewoon vrij zijn en daarbij moet geld een ondergeschikte rol spelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laat ze het maar verbieden en zware straffen er op zetten zodat een kilo straks 6000 euro kost

zet meteen me huis vol met 30 lampen een oogstje draaien en de rest van het jaar ben ik op

vakantie met 80 ruggen in mijn binnenzak. ;)

 

hmmm lijkt me wel wat zeg....

 

groet rodney

 

 

hehe mooi he.. daar zijn we eigenlijk al beland, kwestie van weken/maanden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach nee joh denk dat het bij het droom blijft dit is nederland, heeft allemaal te maken met de vergrijzing binnen

de politiek. Gasten zoals donner en consorte gaan vanzelf een keer met pensioen, bij de nieuwere generaties

is wiet de normaalste zaak van de wereld.

 

Ik moet het nog maar zien.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ rodney,

 

ik zie mezelf een beetje als een jongere(19 jaar).

maar het geval is dat mensen die op het mbo zitten erg normaal tegen wiet aankijken,

45% smoked vaak,

25 % zo nu en dan,

25 % procent maakt het niet uit wie er blowt of niet,

5% is er op tegen.

 

maar op het HBO lijkt het meer hier op:

5% smoked vaak,

15% heel soms,

25%maakt het niet uit,

55% is er op tegen,

 

mensen van het HBO zie ik toch sneller in de politiek terecht komen dan MBO'ers zoals ik,

daarom denk ik dat het ook op wietzaken niet/noot zal verandereren.

wiet word toch duur op 1 of andere manier(bijvoorbeed belastigen) maar veel meer zie ik niet veranderen,

 

lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe onderbouw je deze cijfers? De politiek werkt niet op die manier

voor iedere beslissing die er door hun genomen word moet een

maatschappelijk draagvlak zijn dat is de kern van een democratie.

 

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiet moet gewoon goed en goedkoop (dus veel) zijn, blowen doe je immers voor de lol!

Daar horen dus grote volle zakjes bij.

Niet dat gefrutsel zoals je nu ziet in de coffeeshops tot op de tiende gram nauwkeurig, wat een benepen gedoe zeg!

 

De hasj uit Den Bosch heb ik eens nagewogen.. 0,2 te weinig!!!

Daar word je dus echt niet vrolijk van..

 

Legaliseer het kweken en een hoop problemen zijn dit land uit..

 

Wel zullen er weer een boel mensen zijn die er niet tegen kunnen en daardoor psychisch de verkeerde kant op gaan.. alles heeft een voordelen en nadelen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ze inderdaad maar de maatstaaf gelijk trekken met harddrugs, dan word een grammetje straks 10 euro inderdaad.

Dan kunnen we straks helemaal lachen met de guerilla erbij.

 

Ze komen toch geld tekort daar in de schatkist? legalisatie gaat hier niet gebeuren.

 

iedereen is tevreden toch dacht ik zo!!? mensen kunnen nog een beetje verdienen hier zonder rare dingen te hoeven doen en de mensen die het willen roken kunnen het zo in de shop halen of zelf 5 plantjes onder een lampie zetten geen haan die er naar kraait.

Ik snap niet wat jullie klagen dat je het zo graag gelegaliseerd wilt zien, dat is het toch al?

 

alcohol is ook legaal, mag je ook niet zelf stoken en kan je ook kopen in de winkel.. wie klaagt?

 

Ik mag bij gods gratie hopen dat het nooit van ons leven anders word geregeld dan dat nu het geval is!!

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...