Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Spafruit

Gratis schakelklok

Recommended Posts

Hi allen,

 

Gezien we allemaal toch wel nederlanders blijven (of belgen die prijsbewust zijn), wil ik jullie er op antenderen dat de oxxio GRATIS schakelklokken weg geeft. Enige wat je hoeft te doen is je gas en stroom verbruik op te geven (hoeft niet te kloppen), je adres en telefoonnummer achter te laten.

 

Vervolgens doen ze je een aanbod via de telefoon welke je niet hoeft te accepteren. (maar als het in prijs scheeld kan je het altijd overwegen).

En dan, een weekje later word je gratis schakelklok geleverd met de Selektvracht. Die ik heb gekregen voelt solide aan en is van het merk brennenstuhl.

 

 

Doe je voordeel er mee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie tip!

Mijn pa woont in nederland, die kan dat wel even fixen hoop ik :smoke

Goeie kerels die van oxxio... ik heb eens een ledlamp van hun gekregen voor het invullen van een enquete, en die geeft evenveel of zelfs meer licht dan de spaarlamp van 11watt die ik eerst had, bespaart me weer een hoop :verrygood

 

groeten,

Kristof

Share this post


Link to post
Share on other sites
Goeie tip!

Mijn pa woont in nederland, die kan dat wel even fixen hoop ik :verrygood

Ik denk dat de schakelklokken op zijn. Als iemand er wel in lukt om het "bestelformulier" in te vullen en te verzenden mag die het mij even uitleggen; ik krijg steeds weer dezelfde vragen.

 

Konijnenkweker

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke kan er dus naar fluiten... Toch bedankt voor de moeite...

 

Nu ik erbij stilsta... het zal toch geen truukje geweest zijn om even alle mogelijke kwekers uit hun tentje te lokken? De energie-maatschappijen werken daar tegenwoordig in nederland toch aan mee begreep ik al... en kwekers kunnen altijd wel een schakelklok gebruiken... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
..en kwekers kunnen altijd wel een schakelklok gebruiken... :verrygood

 

 

ehh ;) ... nee, een veilige kweker neemt een relais, das heel wat anders als een schakelklokje... ;)

 

enne..oxxio ..is dat niet die stroomboer die met een slimme meter werkt als je overschakeld :smoke ?

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar gaan we weer hoor... Ik heb geen zin er weer een discussie over te openen ofzo, maar laat ons stellen dat het ten eerste afhangt van WAT je met zo'n klokje gaat schakelen... Als er in de kast een zekering van 16A hangt, is het volledig zinloos een relais van 45A te gaan gebruiken...

Overigens... een relais mag dan veiliger zijn, zonder een klokje eraan gaat die relais niets automatisch schakelen dus heb je nog steeds een schakelklok nodig om die relais aan te sturen :smoke

 

@konijnenkweker:

Ik weet niet wat er bij u misging, maar ik heb met UW naam, e-mail, adres en telefoonnummer even dat formulier ingevuld met volgend resultaat:

gallery_27918_11003_1381.jpg

 

Groeten,

Kristof :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een gedoe man, ik wil nieteens in het reclamebestand van oxxio.

Ik koop die schakelklok wel als ik er een nodig heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar gaan we weer ja.... :verrygood

iedereen is een rund als je met tijdklokjes stunt :tu ....

fijn hoor... zo'n oxxio/gamma tijdklokje die doorbrand en je dames 24 uur licht stress geeft of nog meer... ;)

 

zelfs tls schakel ik met relais :P ...en die tijdklokjes kan je halen bij gamma voor onder de 10 euro...leuk voor een schemerlamp :P

 

mja... waarom zal ik het ook veilig doen... als ik het veilig kan he... :smoke of heeft iedereen ook zo'n verzekering die altijd uitkeerd ;)

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja :smoke ....als het maar gratis is... :verrygood ...echt hollanders he.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb er 12 liggen voor je

ook geheel gratis

dat ie t niet doet is t andere

 

maar goe

 

 

we blijve zunig he

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Carpe diem:

En waarmee schakel jij je relais dan?

GEEN ENKELE relais is slim genoeg om van zichzelf op tijd te schakelen... om een relais te laten schakelen moet je er stroom opzetten. het is tenslotte een elektrisch gestuurde schakelaar.

dus: schakelklokje verbinden met relais zodat deze aan- en uitgeschakeld wordt. En dan het relais op zijn beurt de lampen laten schakelen.

Die schakelklokjes in zo'n relaiskast kunnen nog een heel pak minder aan dan zo'n analoog klokje van 16A!

Dus kan ik met volle overtuiging zeggen dat het gebruik van zo'n schakelklok ism een relais/contactor VEEL veiliger is dan een voor de luie jan in op voorhand in elkaar gestoken schakelkast.

Als je dat niet wil geloven ga je maar eens eerst 6jaar elektrische installatietechnieken studeren zoals ik, en wat jij duidelijk niet gedaan hebt gezien je zulke domme stellingen neerplaatst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan heb je die 6 jaar goed besteed als je nu niet eens de connecties heb om proffesioneel spul binnen te halen i.p.v. van die gratis troep, ik bedoel, een bakker koopt ook geen brood bij de lidl toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zou ik onnodig geld uitgeven aan ander materiaal als ik er eentje gratis kan krijgen...

Er zijn trouwens wel veel meer toepassingen voor zo'n klokje dan enkel wiet kweken hoor, en bij het wietkweken zelf valt er ook wel meer te schakelen dan enkel lampen zou ik zo denken.

De voor mij meest voor de hand liggende toepassing is de koffiezet 's ochtends automatisch laten aan te springen zodat er meer tijd voor andere dingen over is zoals bijvoorbeeld extra slaap, en elke minuut slaap telt!

Ik ga ervanuit dat jullie wereld niet enkel om wiet draait, anders stop je er beter mee.

Het ging me overigens over het feit dat die schakelklokjes hier totaal onterecht steeds weer als onveilig bestempeld worden.

En connecties leggen... dat doe je pas NA je opleiding, tegen dat je weet waarvoor je die connecties nodig hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kristof1234...voor een noob die deze topic volgt denkt....

goh... dus geen dure relaisschakelkast nodig :verrygood ik neem wel een gratis klokje van oxxio...... ;) zonder relais...

 

dus ga dr nu in je bericht 12 post ,geen te moeilijk technisch verhaal van maken voor ze....want zoveel mensen kunnen geen relais en tijdklok in elkaar zetten... :tu

 

zeker een kundig iemand als jij zou mensen moeten stimuleren een relais te gebruiken :P ..dan ben je goed bezig...

 

ik heb B.L.O. met bijles... maar schakel geen vsa met een oxxio of gamme tijdklokje... :smoke

want ik weet waar je een goede relasschakelkast kan halen....want ik heb google en zoek op growshop ;) ...

zodoende slaap ik ook lekker en wordt altijd fris en fruitig wakker :P

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik mag dan wel een noob zijn hier, al was ik de grootste die er hier rondhing... ik weet wel hoe een relais werkt, en mijn kast draait inderdaad met zo'n schakelklokje ja, met daaraan een contactor verbonden ipv een relais. eentje die 45A kan schakelen zelfs. Niks onveilig dus.

 

En ja je hebt gelijk dat er hier velen zullen zijn die deze kennis niet hebben en dat dus niet zomaar kunnen... Maar als niemand het ze uitlegt zullen ze het ook nooit kunnen.

Er zijn er wel genoeg die kunnen leren, dus daarvoor is deze info nuttig. Voor zij die dat niet kunnen of willen zou ik evenwel de raad geven om zo'n schakelkast met klok en relais te kopen. Daar geef ik je helemaal gelijk in.

 

En zo zijn we gelijk enorm off-topic gegaan... het ging hier tenslotte om het feit dat er een gratis klokje te krijg was. En dat is altijd leuk! Al is het maar om de koffiezet 's ochtends laten aan te springen :verrygood

 

Ik stel voor dat we er verder niet moeilijk over gaan doen, voor we hier echt ruzie gaan zitten maken en dat zou zonde zijn.

 

Groeten,

Kristof

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd.. we zijn het ook eens en voor belangstellenden is er genoeg info te vinden in de bouwsectie en in de link rechts boven bij de help knop en dan beginners aanklikken... :verrygood

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze waren ooit van een programma naar een bank geweest... ze legde een super mooie parker pen op de balie. Beste medewerker, ik ben van bla bla, en deze pen krijgt u als u even snel de enquete invult.

De STOMME medewerker vulde netjes haar wachtwoord in bij een van de vragen waar naar het wachtwoord van haar computer werd gevraagd.

Voor die paar euro, koop gewoon een schakelaar of relais. En geen rommel van de wibra.

 

Zo achterbaks vind ik ook die gratis weggevertjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ooggetuigen:

Daarin ben ik het wel met je eens. Als je zoiets bijvoorbeeld bij die gasten van First Impressions invult ben je gelijk verzekerd van elke dag een volle mailbox met reclame en andere spam.

 

In dit geval... mijn vader zijn adres stond toch al in hun bestand van met die led-lamp (welke een half jaar ipv 3 weken op zich liet wachten). Dus maakte het niet veel meer uit :verrygood... Eigenlijk voor zover ik weet van oxxio geen last gehad van reclame oid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeempie wat schraal... waarom geen relaisschakelkastjes? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis en blijft gratis en als je gewoon aan de telefoon vermeld geen intresse te hebben ben je er gelijk vanaf :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

blijft me verbazen hoe er juist op dit forum vaak mierenneukerij plaatsvind.. drink een dag water ipv spa blauw en je hebt die 2 euro wat dat ding waard is ook in je zak...

 

en als je een tientje in de maand meer kwijt bent omdat oxxio straks z'n prijzen omhoog gooit, wtf heb je dan een een fucking tijdschakelaartje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel een schakelklok waar ik 2x600W op heb draaie ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
blijft me verbazen hoe er juist op dit forum vaak mierenneukerij plaatsvind.. drink een dag water ipv spa blauw en je hebt die 2 euro wat dat ding waard is ook in je zak...

 

Als je met 700€/maand moet rondkomen waarvan je huur, internet, telefoon, elektriciteit, water, verwarming, verzekeringen, voedsel en drank, brandstof, véél dokters- en ziekenhuiskosten, medicijnen,... moet betalen...

Dan denk je daar wellicht anders over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...