Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
killerbees

Echt zielig...

Recommended Posts

ik kreeg gisteren een telefoontje van een goeie klant van mijn dat ik me buiten planten goed in de smiezen moest houden omdat bij hem op vrijdag op zaterdag toen ie even een biertje aan het pakken was is de stad 2 van zijn planten waren gestolen.

Hij woont nog wel 1 hoog en ze hebben het met een ladder gedaan want die hebben ze laten staan.

Nou ik vind het wel zo zielig dat mensen zo iets kunnen doen.

Maar goed ik heb em gezegt dat ik nog wel 2 mooie groote planten voor hem had zo dat niet al zijn maanden werk weg is.

 

Maar hoe dan ook mensen die zo aan hun wiet of wietplanten moeten komen hebben het wel heel hoog zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga later denk ik een drukplaatje ontwerpen wanneer er een pot opgepakt worden er een 1 of ander alarmpje afgaat :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die mensen heb je en die hou je vrees ik :)

 

Bij ons is de growshop beroofd van al z'n planten, ze hebben gewoon de zijmuur eruit gebroken / geramd om erbij te komen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt verneukt, die plante rippers

 

hoewel het hier meevalt een maat vanmij die woont aan de Aa (rivier in Breda) aan de rand van de stad elke dag lopen er hordes met mensen langs zijn tuin en bij hem staan ze ook nog aan de kant van de weg en de dijk waar ze overheen lopen. Hardstikke in het zicht en de geur ruik je ook onmiddelijk als je erlangs loopt. hij kweekt nu 3 jaar zinder problemen... :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeft die kans dat die van hem ook gejat worden ! en het lullige is dat het vaak van die eikeltjes zijn die geen wiet willen kopen en denken dat aan een wietplant continu wiet groeit !!! maar het ergste is nog dat ze niet weten hoe ze met die dingen om moeten gaan en dus met een een beetje pech allemaal doodgaan !

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou sommige weten het inderdaad niet dus die houden die planten in de gaten, totdat ze aardige toppen hebbe en ze denken van zo nu mijn slagje slaan. en ze knippe je toppe af.daar kun je helaas nei zoveel tegen doen denk ik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het daar bij blijft ben je alleen je toppen kwijt en dus geen oogst maar meestal breken ze in, stelen je lampen en laten een ravage achter :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij zijn ook 12 van de 16 planten gejat.. Gelukkig had ik de stekjes van het toppen nog.. Mja.. het kan eigelijk ook echt niet nee..

als ik weet wie het was.. is die in eindhoven en omstreken denk ik niet meer veilig.. :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

boobytrap je buitenplanten

ik heb zo'n deur alarm aan mijn planten zitten misschien ken je ze wel klein kastje met een pinnetje.pinnetje eruit eruit dan heleboel herrie voor de rest struikeldraden en 2 grote honden, cameraatje bij de tuin staan,en anders ben ik er nog met een ploertendodertje :D go ahead make my day zal ik tegen die gastjes willen zeggen dan.

maar ja degene die dat doen zijn ook errug zielig

als ze aan zouden bellen bij me en vragen van mag ik misschien wat wiet van je krijgen dan vind ik geen probleem ,zeker niet als ik net als dit jaar weer een lekkere oogst heb . maar stelen no no no

pik van mij en ik maak je af

Share this post


Link to post
Share on other sites

mischien moet er wel een thread komen met tips voor je buiten tuin te beveiliggen.

een tentje in je tuin zetten help mischien ook wel, ook al slaapt er niemand in.

en je hebt ook van die "optonics" om mee te karpervissen. als je die hebt of kan lenen van iemand kan je een visdraad in je tuin spannen en als iemand erdoor heen loopt gaat dat ding lopen piepen, jullie weten wel wat ik bedoel geloof ik he?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat is idd ook een optie zelfde als het deur alarm

wat ook wel goed werkt is schrikdraad je hebt tegenwoordig van dat schrikdraad voor in je tuin tegen katten en honden

stop die draden tussen je planten dat je ze net niet ziet pakken ze het beet pets

enkelt niet vergeten uit te zetten als je er zelf bezig bent :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar hoe ver moeten we gaan dan tot het dood schieten van iemand?

Ze moeten gewoon met de poten van spullen afblijfen die niet van hun zijn. en daarbij hoef niemand iets neer te moeten zetten om af te schiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij komen ze alleen maar de tuin in, niet meer eruit :arrow:

 

Ja, mss in de GFT :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt klote die rippers!!! :D maar wel tof dat je hem tog nog 2 planten gegeven hebt!

(had je me ook al eens gezegd he!) en obaka san jij kan zo het leger ijn ! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
boobytrap  je buitenplanten  

ik heb zo'n deur alarm  aan mijn planten  zitten  misschien ken je ze wel klein kastje met een pinnetje.pinnetje eruit eruit  dan heleboel herrie  voor de rest  struikeldraden  en 2 grote honden, cameraatje bij de tuin  staan,en anders ben ik er nog met een ploertendodertje  :D  go ahead make my day zal ik tegen die gastjes willen zeggen dan.

maar ja degene die dat doen zijn ook errug zielig    

als ze aan zouden bellen bij me  en vragen van mag ik misschien  wat wiet van je krijgen dan vind ik geen probleem ,zeker niet als ik  net als dit jaar weer een lekkere oogst heb .  maar stelen  no no no

pik van mij en ik maak je af

 

hahaha hoever bij sommige die liefde al wel niet gaat haha :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon achterlijke mongolen zijn dat, mense die zoiets doen.....

want meestal is die plant dan ook nog eens helemaal niet rijp als hij geript wordt....

en, die gasten kennende, is dat gewoon natte halfrijpe wiet paffe (of doorverkopen ?!?)

 

echt lame.... zo moeilijk is het nu ook weer niet om een stekkie vast te krijgen en een tuintje te starten.......

 

tip voor kwekers: koop een dobberman.... :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...