Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Shaan

Een topic openen over een shop?

Recommended Posts

Dag mensen,

 

Ik heb al een tijdje gezocht op wietforum en op jointjedraaien maar gewoon helemaal niks over deze site, www.growarena.eu. ik heb daar vandaag dinsdag de 19e besteld, twee keer een wijziging gedaan, ze deden niet moeilijk, maar ze beloven het donderdag de 21e oktober te bezorgen ook naar mijn wijziging om 19:30 op dinsdag.

 

Nu ben ik nieuw hier, en wil graag wat topics openen en lees echt super veel! En denk dat dit wel relevant is

 

Ik heb een bestelling gedaan, laatste wijzing gewoon telefonisch om half 8 'savonds dinsdag de 19e oktober, maar ze beloven dat ik het donderdag de 21e in huis heb.

Niemand kent verder deze site, mag ik een topic openen bij Coffeeshop/Growshop of deze site zich houdt aan de afspraken? Of kan dit gezien worden als ''bashen''? of reclame?, (Bashen blijkt negatief over een site te zijn) pin me er niet op vast. ik ben positief na mijn telefonische gesprekken alleen nu wil ik het ook donderdag hebben zegmaar. Want beloofd is beloofd denk ik dan, en wellicht interessant voor andere wietforum leden.

 

Edit: Niemand kent deze site omdat ik al een aantal keer naar ervaringen heb gevraagd over deze growshop, en geen reactie van andere leden dat ze die site kennen.

 

Groet

 

Shaan <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

en wat is precies het doel van dit topic dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat info over een shop die nog niet genoemd is ? <_<

 

Ik heb ook al eens op die site rond gekeken, maar de schrijffouten, dode links en grote fouten op de site overtuigden me niet om daar wat te bestellen.

Er staat nergens een adres genoemd, daar moet je zelf naar op zoek.

06-nummer als klantenservice..

De google-maps link die "meer info" over de afhaallocatie zou moeten geven verwijst naar een dorpje genaamd Coffeyville in Kansas in de U.S (Humor hebben ze wel)

De site van het webdesign bureau is leeg. Die bestaat ook (nog?) niet.

 

Ik ben wel benieuwd naar je ervaring Sjaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees, nou omdat niemand deze site kent en ze wel scherpe prijzen hebben is het wel interessant denk ik,

 

 

Soca, haha ja je hebt gelijk is mij niet eens opgevallen ik zal morgen wel zeggen of ik het compleet en goed binnen heb, belangrijkste is dat ik het binnen heb, en kan beginnen met mijn eerste kweek <_<, ik laat het je weten,

 

 

Groet

 

 

Shaan B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap niet dat als je je hier ingelezen hebt dan niet gewoon bij een van de bekende shops hier besteld!

 

Van je fouten leer je............

 

Weet je zeker dat je niet bij dat bedrijf hoort en hier verkapte sluikreclame aan het maken ben! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ja dat weet ik zeker <_< , ik zal ook negatief zijn als ik het morgen niet binnen heb hoor! Kan me niks schelen, maar er wordt veel gediscussieerd over shops, en over deze nog niet. Aangezien ik net kom kijken leek het me wel leuk om daar ook wat inbreng in te hebben, denk dat iedereen er wat aan kan hebben.

 

 

Groet

 

Shaan B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar daar bestaan al topics voor waar je je gewoon bij kan aansluiten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterker nog,je weet toch al dat het blijkbaar mag : 1 dag geleden.

Beetje ongeduldig Shaan? <_<

Het nut van het openen van dit tweede topic ontgaat mij dan ook een beetje. B)

Liever maar gewoon bij 1 houden voortaan svp. :whip:

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, nou ik werd meer een beetje onzeker omdat niemand de site kende vandaar, maar ik ga ook geen nieuw topic openen, ik zet mijn ervaring hier wel bij!.

 

 

Groet

 

Shaan <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 1 van de topic's kort geleden verplaatst van Algemeen naar Coffeeshop/Growshop

 

Deze gesloten & HIER aub verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...