Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Trickystyle

1e Kweek kast: Santa Maria

Recommended Posts

nee volgens mij kan dat wel. Ik heb het ook zoiets. Als je maar fatsoenlijk water kan geven :wacko:

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit trickstyle voor de eerste scrog poging

 

is dit een leuk resultaat als je scrogt ken je wel wat langer voor groeien en wat buigen en dan komt dat netje wel vol .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja John, moment van omschakeling kon zeker iets later, maar gaan we de volgende ronde proberen uit te stellen, denk een weekje doorgroeien om het moment dat ze door het net komen, maar ik zie de andere dames in de tent ook nog steeds groeien, en die lopen 1 week voor op deze en zijn afgelopen week nog 10cm gegroeid, dus wie weet he!

 

Nog even snel een update:

 

Bloei (12/12) Dag 12:

 

gallery_26741_10929_169362.jpg

 

gallery_26741_10929_343669.jpg

 

Bloei (12/12) Dag 14:

 

gallery_26741_10929_429531.jpg

 

gallery_26741_10929_508120.jpg

 

Nog even een pic, van het volgtopje:

 

gallery_26741_10929_2349880.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn we weer!!!!

 

Bloei (12/12) Dag 15:

 

gallery_26741_10929_577996.jpg

 

gallery_26741_10929_2294294.jpg

 

Dat was hem alweer, morgen beide weer 500ml water met daarin 2,5ml Bloei Power voor elk! Wordt weer snoepen voor de dames dus!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begint langzaam vorm te krijgen hé dat heras hekwerkje van je !

 

Succes !

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier kan Heras idd nog een puntje aan zuigen Sjon! LOL :wacko:

 

Maargoed komen ze dan, omdat ik in een goede bui ben vandaag, krijgen we foto's met de lamp uit te zien!

 

Bloei (12/12) Dag 16:

 

gallery_26741_10929_2029675.jpg

 

gallery_26741_10929_2733333.jpg

 

Ook het volgtopje mocht weer even op de foto natuurlijk! (ze geniet wel erg van de aandacht heb ik het idee!)

 

gallery_26741_10929_1048039.jpg

 

Laat maar eens horen mannen en dames, nog suggesties??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 17 alweer..

 

Denk niet dat ze nog veel zullen groeien, maar wat er staat ziet er wel netjes uit!

Wat is je EC momenteel?

 

Gr Sir..

Share this post


Link to post
Share on other sites

je dames zijn overvoed en ook dat zal ze geremt hebben..!

Ik vrees dat dit rondje nog iets minder word dan je vorige ronde.. <_<

Iedergeval Succes, en op naar de toppen..!!

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Sr. Smoke-A-lot:

 

Dank je, we doen nog niet aan EC, zitten eraan te denken om daar de volgende ronde eens mee te gaan beginnen. Willen het langzaamaan opbouwen. Financieel en funwise natuurlijk. Alles lekker met kleine stapjes. Hebben we volgende ronde weer iets om mee te stoeien.

 

@ Stikkie:

 

Hmm overvoed, dat zou ik dus met die EC moeten gaan zien neem ik aan toch? Minder dan de vorige ronde zal helaas niet gaan, dit is de 1e ronde in de kast <_< De 1e ronde in de tent was 222 gr. daar hebben we ook een topic over lopen, ben je natuurlijk ook welkom hè!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ook hier een update dan!

 

Bloei (12/12) Dag 23:

 

Vandaag een heerlijke shot M16 gegeven, 1,25ml met 1 liter water, voor beide dames een volle liter, ze krulden hun bladen namelijk een beetje, dus even kijken wat ze gaan doen hiermee, misschien is het tijd om wat meer water te gaan geven, dan de 500ml die ze kregen telkens.

 

Daar gaan we:

gallery_26741_10929_404356.jpg

 

gallery_26741_10929_672634.jpg

 

gallery_26741_10929_79999.jpg

 

Vind de ontwikkeling voor de 1e keer zelf zeer aardig gaan (ja ik weet het volgende ronde langer voorgroeien, dan komt het net voller), maar dat was nu ook maar de gok wat ze gingen doen.

 

Mijn plan is om te meten wat ze te kort komen tot de zijkanten, zodat ik volgende ronde weet hoeveel ze door het net moeten zijn om zo het net vol te gaan krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yow trick

 

ziet er leuk uit die scrog voor de eerste keer kan je niet klagen hoor

ben ik al blij dat ik nog niet daaraan begonnen ben .

 

maar

 

:whistling

 

 

dame 1 hangt op ik denk dat je graag wel zou weten wat ik gedraaid heb wel 70 gram nat van 1 plant dat was de kleinste dan nu heb ik nog een grotere

dus dat wordt zondag feest als die omgaat .

de hoofd top was 20 gram van dame 1 egt een leuke top :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker!

de santa maria is ook een mooie soort,(kost ook rond de 8 euro in de shops).

 

mijn lievelings soort,deze plant heeft mijn hart veroverd.

dat effect......vrouwen worden er ook super g%il van btw ,daar staat deze plant om bekend :whistling

 

succes met deze ronde!

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ John Beton: Had het idd gelezen, lekker gedaan hoor! als je me adres moet hebben hoor ik het wel! LOL :verrygood Heel veel plezier met je opbrangst kerel en nu lekker doorbouwen en perfectioneren hè!

 

@ Nederwerie: Keus was niet erg moeilijk deze keer, was namelijk geen keus ivm oprollen van div stekkenboeren, maar de SM is idd mijn vrouwtje der favoriet, dus was er niet heel erg rouwig om. Maar als ik de killing-fields bij anderen zie gaan, dan wordt daar nu wel erg serieus over getwijfelt, ik ga zowiezo eerst nog 1 ronde SM doen en denk dan zelf om de KF te gaan proberen, kijken wat ervan terecht komt.

 

Maargoed wordt wel weer eens tijd voor een update dacht ik zo!

 

Bloei (12/12) dag 28:

 

gallery_26741_10929_322183.jpg

 

gallery_26741_10929_48753.jpg

 

gallery_26741_10929_358844.jpg

 

Nog even leuk de 3 kabouters op een net!

 

gallery_26741_10929_442994.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de weed te snel laten drogen van die eerste 70 gram is er 12 gram over gebleven :verrygood

maar de kwaliteit is wel goed

 

nu ontopic

 

je dames zijn ook heerlijke topjes aan het maken zo hoort het .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@John Beton: Bij ons bleef er ook 20% over van het natte gewicht, volgens mij is dat vrij normaal. Of is dat in de Micro/Fluo anders?!

 

Maargoed weer even on-topic.

 

Update Bloei (12/12) dag 31:

 

gallery_26741_10929_105432.jpg

 

gallery_26741_10929_652286.jpg

 

gallery_26741_10929_450247.jpg

 

De toppen beginnen zich aardig te ontwikkelen, vanaf nu is het nog 1x voeding meegeven, volgende week krijgen ze nog een keer Bloei Power mee en dan wordt het 3 weken lekker schoon water geven. Dus einde komt in zicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schoon water? Hoe ga je dan je EC/PH waarden aanpassen? (ik zie dat je "daar niet aandoet") Deed ik eerst ook niet.. Halverwege mijn teelt toch maar een ph/ec meter aangeschaft a 35 euro of zo. Die heb je gauw terug verdiende, in je opbrengt.

 

Verder ziet het er mooi uit ... Leuke opzet ook, je bent wat aan het oefenen lees ik... Nou ze zijn op de helft nu.. Nog een week of 4? Veel succes.

 

TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind de topjes nog wat klein dus heb besloten een extra weekje door te voeden, vandaag een keer extra booster, dinsdag een extra rondje M16, dan die week de power erbij.

 

@Ganjaman: We zijn een beetje aan het rondkijken naar pH/EC-elektrodes, is een hoop verschil in, mijn gevoel zegt, koop iets betere kwaliteit, aan de andere kant vind ik 35 euro ook wel weer voldoende, wat hebben jullie voor soort?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

He tricky

Gaat nog steeds lekker daar he :verrygood Als je trouwens de volgende ronde KF of een andere sativa gaat draaien, dan zou ik een ander voedingsschema pakken als ik jou was. Want die sativas doen het er niet zo lekker op is mijn ervaring.

 

Wat de PH en EC betreft. Ik gebruik die dingen al een hele tijd niet meer en ik zuur ook al 1,5 jaar niet meer af ( en waarschijnlijk heb ik dezelfde ph van kraanwater als jij :D :) ) . Ik gebruik een sterk opgewaardeerde aarde, sannies bactos, een beetje bloeivoeding en veel meer eigenlijk niet en dat gaat prima.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat het gewichts verlies overal het zelfde blijft zolang je er geen zout onderlegt

want van die 2e plant heb ik 25 gram over van de 90 gram

en van die andere plant had ik een 12 gram maar over van de 70 gram maar deze had ik zouit ondergelegd om alles ssnel te drogen my bad

 

maar het komt wel goed ronde 2 is opgang

 

ontopic

 

jou santa marias zien er super uit mooie topvorming enzoverder

super .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@John: Bedankt kerel, zag idd je 2 ronde in dat hondenhok :verrygood blijf je stiekum wel volgen hoor!

 

@Kramer: Tja Kramer zelf twijfel ik er ook nog heel erg over hoor, maar we gaan het gewoon eens proberen, die paar tientjes interesseren me ook niet zoveel, we gaan eerst alleen pH bij de tent doen. Heb hier nog pH en Cl koffer liggen, die leg ik er eens naast, als de waardes overeenkomen, gebruik ik die voor de kast. Doet die dit niet, dan gaan we in de kast gewoon nog even een rondje zonder pH waarschijnlijk. Zie ik dan duidelijk verschil aan het eind in de tent, dan gaan we verder in de kast ook met pH.

 

Rondje KF of anders wou ik idd ook eens op andere voeding proberen, had gehoopt op de test uit het test-topic, maar ben bang dat daar niet veel van terecht gaat komen.

 

Nu eerst de update, was wel weer een tijdje geleden:

 

Bloei (12/12) Dag 37:

 

Ze zouden afgelopen week alleen M16 moeten krijgen en dan morgen de bloei POWER, om vervolgens lekker 3 weken aan het water te gaan. Ik heb voor mezelf besloten donderdag nog een ronde bloei booster toe te dienen, niet de volle 10ml, maar 7,5ml dit keer. Dus dinsdag krijgen ze weer een rondje M16, om vervolgens volgende wek dinsdag de POWER te krijgen. Dan wordt het dus nog 2 weken water, zou voldoende moeten zijn om ze te spoelen dacht ik.

 

gallery_26741_10929_1430422.jpg

 

gallery_26741_10929_1908326.jpg

 

gallery_26741_10929_1755254.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...