Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dull

8x 400Watt mogelijk?

Recommended Posts

Aangezien ik aan guerilla niet meer doe wil ik binnen gaan kweken. Betere wiet,en controle over de planten in tegenstelling tot guerilla.

 

Nu ben ik nog een 20 jarige,dus thuis kweken bij mijn ouders zit er niet in.

Ik wil dan ook een klein flatje gaan huren op mijn naam. Hier wil ik dan gaan kweken in zo'n growtent.

Mijn bedoeling is om mijn hobby uit te voeren en lekkere wiet kweken. Ik ga dus niet illegaal aftappen en betaal ook gewoon de rekening. Ik wil ook kweken in die growtenten,dus geen rotzooi maken in mijn huur appartement. En als brandbeveiliging ook nog automatische blussers erboven. Uiteraard moet de hele installatie zelf al veilig zijn aangelegd.

 

Mijn vraag is dus of het mogelijk is om 8x 400Watt op te hangen ? zonder dat ik meteen Essent en politie op mijn dak heb.

 

Ik ga mijn flatje niet gebruiken als leefruimte. Er komt geen enkel ander electronisch apparaat dan de 8 lampen en benodigheden voor de kweek.

 

Alvast antwoord op de vraag waarom ik niet met 1 lamp begin? ;) Ik moet ook de huur van de flat betalen,de kosten van elektra,investeringskosten in lampen. Die kosten wil ik er dan wel uit hebben.

 

Bij voorbaad dank voor al jullie antwoorden :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit soort vragen wordt niet altijd op prijs gesteld.

 

WF is een forum voor hobby kwekers en als er advies te vinden is voor de commerciële kweek is men bang dat de politie meer interesse in het gebeuren hier gaat krijgen.

 

Op jouw vraag: kan het?

Het antwoord: Ja!

 

Zou je het moeten doen?

Nee, in mijn ogen niet.

 

Binnen kweken is totaal anders dan buiten. Zoek eerst woonruimte voor jezelf, koop een normaal tentje en 'leer' kweken. Daarna zie je wel...

 

Just my 2 cents

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dull,

 

Ik denk dat je 20 jaar te laat geboren bent.

8x 400 is meer dan 4 kilowatt per uur, komt neer op ongeveer 700,- per 8 weken.. heb je nog geen huur betaald en je denkt dat je dat zomaar even kan regelen?

Jongens die dit ophangen pakken VOOR de meter, anders gaat het electra bedrijf gillen als je zoveel stroom in een flatje gebruikt!

Ik raad jou af om dit te doen.. ook omdat je geen ervaring hebt hiermee.

ga gewoon lekker een leuk flatje huren waar je wil wonen in een leuke buurt en zet een tentje met 2 lampjes neer, betaal je rekeningen altijd op tijd, en doe rustig aan.. dan lach je harder en kan je jaren doordraaien.

 

Vriend bezint voor men begint....

Share this post


Link to post
Share on other sites

er komen hier zeker veel kostte en andere zaken bij kijken,

BEEN THERE, DON THAT :spliff:

 

voordat je begint zul je eerst ervaring moeten hebben.

-je gaat er niet wonen, buren gaan wel weer denken, waarom komt die jongen maar 2x per week voor ff ;)

-je zal flink moeten gaan investeren.

-oftwel jemoet flink wat geld hebben, en veel reserve gear achter de hand hebben.

-apartement op je eigen naam? nou niet slim... zoek een KATVANGER.

 

8x400 watt tja leuk,waarom geen 8x600 watt ?

WAAR is dit op gebasseerd.

 

maar reken op een dikke 4000 euro aan onkostten incl tenten etc,

hierbij komen er nog andere zaken zoals huur,toeslagen,en de energie nota's

 

huur

electra (als je gaat betalen voor je stroom) 250 euro per maand

vastrechten

gemeentelijk belastingen etc etc

 

je moet dus rekenen op heel wat euro;s per maand.

 

wij pakte uitteraard alles onder de meter door, zodat je nietteveel piekt en zodoende geen onkostte heb mits het goed gaat, anders hang je.

Uitteraard moet je dan ook de klappen kunnen incasseren.

Wat als je gepakt wordt ? Kun je de ontnemingsvordering dan wel betalen ? oftwel ga je geheel failliet met een saneringsschuld als gevolg...

 

en dat voor een kweekje die je voor de 1e keer uitvoert, waarvan wij al kunnen zeggen dat het niet veel gaat worden...

 

BEGIN ER NIET AAN ALS JE NIET WEET WAAR JE MEE BEZIG BENT,

 

beter huur een woning, zodat je lekker opjezelf gaat zitten en koop er een tentje bij met 1 of 2 lampjes, en leer de plant kennen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat lijkt me een prima afsluiting van dit onderwerp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...