Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokymcpott

opstelling

Recommended Posts

yo manne over een maandje wil ik graag in het klein wat binnen beginnen.

Maar na veel gelezen te hebben wil ik toch graag nog wat reactie over mijn keuze van materiaal.

 

 

het plan is een -120/120/200 of150/150/200 darkroom te kopen .

- hier een buisafzuiger 450 cuub met koolstof filter en regelbare instelling.

- 600 w bulb + vsa+ spiegelkap (hier zit ik nog met de vraag is het beter een echte groeibulb te kopen en daarna te bloeien met een bloei buld want je ziet tochbij hps lampen ook het onderscheid tussen groei enbloei bulben hier ben ik nog aan het twijfelen . dus welke zijn goed ?

- bevochtiger

- is een schakelkastje hiervoor nodig ???

- ventilator

-phmeter

-tensiometer

-ecmeter

- afzuigslang+ flenses enzo en easyrollerset.

 

 

Ook wou ik eens vragen hoe het zit met de pakbaarheid van een 600wat kweeke word dit vlug opgemerkt of besteed men hier geen aandacht aan .

 

ook wou ik nog vragen ik heb een tl bakje 50/100/50 +/-120 w kan ik beter mn zaden hier in laten voorgroeien of beter onder de hps groeibuld ?????

 

tnxx.... groeten ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor een 400 of 600 watter HPS heb je sowieso relais of schakelkast nodig om het veilig te houden.

 

grt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ook wou ik eens vragen hoe het zit met de pakbaarheid van een 600wat kweeke word dit vlug opgemerkt of besteed men hier geen aandacht aan

 

 

Als jij je daar zorgen over maakt moet je het helemaal niet doen of onder tl gaan kweken :verrygood Anders wordt je mischien wel Para..

en denk zeker aan de veiligheid..

 

? Zal als ik jou wel eerst op aarde proberen...

ook wou ik nog vragen ik heb een tl bakje 50/100/50 +/-120 w kan ik beter mn zaden hier in laten voorgroeien of beter onder de hps groeibuld ?????

 

kan alle twee .....Maaar met een blik op het stroom verbruik, Tl

 

Tip. blijf goed lezen , je vind hier genoeg info

 

Grtz Para

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb begrepen dat een darkroom tent behoorlijk stealth is van wege het foliedak. Of heb ik het mis?

 

Kenners, Pls comment?

 

 

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaah para neenee der gaat zeker gekweekt worden maarja wil hjet gewoon weten omdat ik hier nog in het huis van mn moeder woon dus niet dat zijdan zo onrechtstreeks de dupe word .

 

 

maar heb zoal gelezen dat men toch niet veel last van politie heeft bij onder de 1000w opstellingen maarja

 

 

volgens mij moet het dan wel kunnen is dan een schakelkast lijk de davin dv 12 OK denk het wel hé .....

 

 

tnnx voor de eerste reacties tegen begin oktober wil ik graag als klaar hebben om te starten reacties zijn welkom tips advies .

 

 

mijn bedoeling is ongeveer een 500 gram op 1.4m2 te kweken met vallen en opstaan natuurlijk .

 

 

 

grtz!

 

Ik heb begrepen dat een darkroom tent behoorlijk stealth is van wege het foliedak. Of heb ik het mis?

 

Kenners, Pls comment?

 

 

chassie

 

 

 

idd chassie daarom dat ik deze keuze maak en niet het goedkopere broertje de street tent kies .... klas ook bij de info dat de darkroom antidetectiefolie bevatte.....

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik a de bestelling plaatsen mensen in totaal is het toch wel een 600 euro dus nog deze laatste vraag is Indoorgarden een betrouwbare goede online growshop ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...