Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wuppie

Rot? of gewoon zoals het hoort?

Recommended Posts

Hallo, mijn planten staan nu ongeveer 2 week in bloei en de bovenste toppen krijgen wat verschrompelde haartjes. Komt dit gewoon door de regen ofzo. Of is het misschien rot. Of hoort het gewoon zo :verrygood

 

gallery_27340_10679_87777.jpg

 

gallery_27340_10679_168054.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog niets aan de hand, die bruine haartjes komen door het slechte weer, het is hopen op wat meer zon en hogere temperaturen de komende weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt, dan hoef ik me geen zorgen te maken over rot:D (tot nu toe dan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor een soortje is het? Welk medium en voeding gebruik je? Inderdaad Piet_Piraat het weer verpest veel de laatste maand. Bij toprot Wuppie heb je meestal gele bladeren in de top zitten en de toppen komen donker bruin van binnen uit de top naar buiten. Je zal dat heel vlug herkennen. Dit is zeker geen toprot, dus geen zorgen maken. lol

 

Succes met de afbloei.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

De soort is Skunk (denk ik, kan gekruist zijn met iets ;p)

Voeding: miracle grow: voor optimale groei en bloei (een of andere universele plantenvoeding van mijn ma)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en helaas word het weer alleen maar slechter de vooruitzichten al bekeken komende twee dagen alleen maar regen

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeeeekl veel water verwacht en hagel ik houd mijn fingers crossed voor alle buitenkwekers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tip, geen algemene voeding gebruiken, maar voeding die voor wietplanten bestemd is. Tijdens de bloei hebben de planten veel fosfor nodig, bij gewone voeding is het fosfor percentage meestal niet zo hoog.

Ja ik duim ook voor jullie met dat weer. Ben ik ff blij dat ik verduisterd heb.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we de anti regendans doen! :verrygood

Maar neem je voorzorgen .. morgen wordt het een hele natte dag.

Succes met de planten en hou er een paraplu boven. :D

Groet

 

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ga na een regenbui nou niet je plant lopen schudden om de druppels er af te halen want dan breek je de oppervlakte spanning van de meeste druppels en dan lopen ze je top in met gevolg dat er sneller rot zal ontstaan

 

2cent

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Fearghus

welke vaste voeding geef jij dan op guerilla?

want dit antwoord vind ik wel erg algemeen...heb je de specs van miracle grow bekeken?

 

deze man gebruikte al jaren met veel succes de beide korrels van miracle grow...ik vind ze erg duur..

http://www.wietforum.nl/Guerilla-2009-t57130.html

 

groeten,

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe geen guerilla. Beetje te gevaarlijk hier. Geen goede plekjes ook!

Voor mijn outdoor heb ik dit jaar B'cuzz Component 1 gebruikt als groeibooster/stimulator en Canna PK 13/14 bloeistimulator.

Volgend jaar ga ik de BAC biologische voeding lijn gebruiken. De wortelstimulator, de groeivoeding, bloeivoeding en PK booster.

 

Nee die korrels van miracle grow ken ik niet. Ik zal wel ff kijken. Thx voor de tip carpe_diem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er wel heel sterk naar uit ja, ik zou ook bovenstaande raad opvolgen, en zelfs een beetje meer dan enkel de (zichtbare) rotte delen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vandaag nog wat rot gevonden in de hoofdtop ;) Gelukkig was het niet super veel en heb het dus netjes kunnen verwijderen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...