Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

koekie_erbij

18 x uberkush 3 x 400 w Darkroom 240w

Recommended Posts

ik las dat ze al in de bloei stonden, zou er niks meer aan doen dan en zo groot mogelijk laten worden.

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was dr al bang voor ja... dacht misschien dat het misschien kon, maar dat het screen dan hoger moest komen of iets dergelijks..jammer.

 

nou dan heb ik voor nu 3 liter voeding aangemaakt met 15ml vermaplex en 5ml B.A.C biologische bloeivoeding en zal dat straks in combinatie met de wormcastings aan de 5 grootste planten meegeven. (deze 5 hebben geen paars in de steel ;) )

 

ook alles weer omgegooid naar links, maar nu weet ik zeker dat het goed staat!.....denk ik :P

 

FOTO'S!!!

 

gallery_27674_10840_1019697.jpg

 

ik vind ze prachtig!! B)

helaas lukt het met mijn camera niet om de bloei te fotograveren, maaar ik zal snel een betere te leen vragen.

 

gallery_27674_10840_1568063.jpg

dit zijn de wat grotere....

misschien kan iemand mij wat meer vertellen over mijn plantjes? ik ben zelf af en toe even helemaal de draad kwijt door al mijn gestruin op het forum ;)

vandaag is de 21ste dag dat de klok op 12/12 staat.

28 dagen geleden begonnen met ontiemen..

 

 

 

Grtz koekie_erbij

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oei, nog 5 weken te gaan.

 

volgende keer langer voorgoeien anders blijven ze zo klein. Uberkush is een indica en die schiet niet echt de lucht in, sativa pak je meer hoogte.

Veel zullen ze niet meer groeien, helaas. Je hebt vrij veel onbenutte ruimte tussen je plantjes, hoe hoog hangen je lampen nu, volgens mij kan dat wat lager.

 

Deze keer is niet echt optimaal zeg maar, doe niets aan je plantjes en laat ze vrij de loop gaan, niet dieven, toppen etc etc.

 

Gewoon nog effe knallen en hopen dat je er genoeg afhaald tot de volgende ronde.

 

succes ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

das mooi balen dan...mja aldoende leert men en we gaan de volgende ronde gewoon alvast voorbereiden!

ik heb de lampen nu op 40 cm hangen vanaf de toppen gemeten... ik wil eigenlijk de derde erbij aandoen, maar de temperatuur loopt dan wel op tot max. 32,3 wat denken jullie??

ga morgen de rest van de planten ook de topdressing geven aangezien ze nu wel wat droog lijken te staan.

laten we er het beste nog maar van hopen dan!!

 

 

koekie_erbij

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze plantjes zijn nog niet uit gegroeid hoor !

Maar een indica is altijd raadzaam wat voor groei te geven om de boel optimaal te vullen.

 

Toch zijn de überkushes sterke groeiers en zou het me niet verbazen als ze het grootste gedeelte even goed nog vol zetten.

Succes

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen allen!

als eerst thanks sannie voor je bemoedigende woorden!

van het doorgoeien had ik bij poldergrowers topic al een beetje meegekregen en ik hoop maar dat het bij mij nog lekker vol komt. :P

sinds de vermaplex heb ik boven die vijf proefpotten de lamp al 10 cm moeten verhangen...

ik heb nu weer voeding aangemaakt voor de andere 9 en zij krijgen het dubbele vermaplex...SPANNEND!! en hetzelfde aan B.A.Cbloei.

heb 3,5 liter gemaakt met 30ml vermaplex en 6 ml bac. de topdressing geef ik ze niet.

 

ik hoop met jullie hulp toch nog een knalronde te halen! ;)

ik vind het allemaal PRACHTIG in ieder geval! B)

 

Grtz koekie_erbij

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die groeien nog wel een stukje hoor,komt nog wel meer dan 10cm bij :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

zier er leuk uit...!!!

volgende keer zou ik wel ff paar dagen extra groei geven, niet alleen voor het formaat maar ook zodat als je ze over zet naar de bloei ze al wat sterker zijn.....

Mijn uber dames zijn net 1 week oud, dus blijf je zeker volgen als een soort sneek previeuw... :P

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil het graag zien voor je, maar dicht groeien? ik hoop t echt voor je zou erg mooi zijn.

 

succes. (post al binnen? maandag verstuurd!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ art

ik geef de moed niet op! ;)

@stikkie

thanks man die les is geleerd... geloof mij

suc6 met jouw ronde en ik zal de jouwe ook zeker volgen.(dacht dat ik al een topic had gezien van je kush ;) )

@polletje

Thanks man ik hoop het ook, en hoop doet leven! B) zoniet, dan die spullen van jou wel! ;)

 

Grtz koekie_erbij

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

spullen zijn niet van mij hoor, heb ze ook maar gekregen. Hoop dat je er wat aan hebt. succes! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

naja... via jouw dan hahaha

 

ik heb de meiden net even een slokje water gegeven met een klein theelepeltje coral calcium.

de grote planten hebben hun eerlijke portie bac en vermaplex ingehaald.

 

kan even geen foto's plaatsen, maar de planten zien er prima uit!

 

Grtz koekie

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow!

ben dr even twee dagen niet geweest, maar toen ik de kushes net zag schrok ik wel even!

de linkerkant van mijn tentje stond er al een stuk vitaler bij dan de rechter, maar nu is het verschil echt enorm!

rechts lijken ze mij ook niet zo in orde meer in ene... kleur ok , maar kort en echt nog geen 5% van de bloei van de linkerkant hebben en de blaadjes zien er ook magertjes uit :D

de hogere planten maken echt al een hoop topjes aan, en dat stemt mij dan wel weer blij :D maar de andere 8... :lol:

 

gisteren in sannieshop, werd gewezen op eventueel licht inval in mijn tent. ik voelde ik inene nattigheid bij de 3e passieve inlaat in het dak van mijn tentje. zit wel een s in, maar sat me al niet helemaal lekker seg maar. opsouten dus!

 

sannie en knutsel ;) zukke gaste!

blij kennis gemaakt te hebben, maar ook echt stukken vergeten...:P...hericules!! man wat een spul! het rookt eigenlijk gevaarlijk makkkelijk weg om het zo maar te zeggen.. B) weg....waar.. :)

bedankt nog voor jullie tijd en ontvangst! ;)

 

ik kan morgen pas weer foto's plaatsen, maar ik maak me best een beetje zorgen om de 8 kleinere bossige meiden. er is eigenlijk nauwelijks sprake van bloei.

wat gaat dit allemaal betekenen voor de dames? kan ik nog iets doen?

 

grtz koekie_erbij

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is minder.Je moet nu goed na gaan wat het verschil met de linker en rechterkant in je tent is,temp,licht(staan de kappen goed verdeeld boven de planten),je hebt nu toch wel alle lampen aan?

 

Voor de rest zou ik voorzichtig met voeden zijn,en niet te nat :lol:

Ik hoop dat het goedkomt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja draai nog steeds maar met twee lampen, en heb ze allemaal evenveel licht gegeven. ga morgen de derde ook maar aanzetten en goed in de gaten houden... kunnen het geen herma's geworden zijn als er eventueel wel licht binnen gekomen is?? las daar iets over in een micro fluo sticky van keesthemad. ook heb ik een aantal(wie weet deze 8 wel) in het begin veelste veel schimmels gegegeven waarschijnlijk.

 

thanks art voor je snelle antwoord. hoop er ook het beste van maar ja.... treurig ;)

 

Grtz koekie_erbij

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dan... hier de beloofde foto's

 

het verschil is duidelijk zichtbaar tussen de planten..

vinden jullie niet ?

 

med_gallery_27674_10886_1295944.jpg

med_gallery_27674_10886_909054.jpg

med_gallery_27674_10886_2598332.jpg

med_gallery_27674_10886_1488260.jpg

med_gallery_27674_10886_639336.jpg

med_gallery_27674_10886_1407790.jpg

med_gallery_27674_10886_245740.jpg

med_gallery_27674_10886_1545915.jpg

med_gallery_27674_10886_128740.jpg

 

 

heb de inlaten nogmaals gechecked en die liggen in 1,5 s allebei en zoals gezegd de bovenste eruit gehaald.

alle drie de lampen aan gedaan en allemaal een klein slokje water gegeven met een beetje voeding.(dacht verdomme achteraf pas aan je advies art :lol: mja kan dr nog wel bij...)

 

wat denken jullie van de achterblijvers?? ik denk toch wel hermas, maar ja... heb dr nog nooit 1 gezien... :P

 

Grtz koekie__erbij

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok nog een poging..

 

de betere kant...

gallery_27674_10886_1831684.jpg

gallery_27674_10886_909054.jpg

gallery_27674_10886_2598332.jpg

 

en de achterblijvers.... om het een positievere draai te geven :P

gallery_27674_10886_245740.jpg

gallery_27674_10886_639336.jpg

 

de achterblijvers zijn zo'n 20 cm korter in hoogte.

gallery_27674_10886_909054.jpg

gallery_27674_10886_1488260.jpg

 

ik denk dat ze nu wel gelukt zijn.... let's see..

 

 

nu wel :D alsjeblieft...

 

Grtz koekie__erbij

 

:lol:

 

en graag jullie meningen natuurlijk!

 

Grtz koekie_erbij

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb hierbij in het begin een beetje teveel schimmels in de eerste potten links gegooid of anders gezegd... links hebben ze een boel meer schimmels door de aarde als rechts :lol:

 

Ik heb even heeel goed je topic teruggelezen en het verschil tussen links en rechts wat ik gevonden heb is de schimmels. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja idd doc, maar ik weet niet helemaal zeker meer of het ook die potten zijn die dan een stuk meer hebben gekregen...ik heb 50 gram schimmels bijna opgemaakt over de 14 potten... en dat ik bij de laatste 5 6 bewust werd dat het erg hard ging en dus stukken minder moest geven om nog een beetje uit te komen.

maar wat is dan de reactie van de planten als ze evt teveel hebben gekregen?

 

grtz koekie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meer schimmels zou alleen maar goed moeten zijn. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie er geen herma's in,wel zie ik een fan direct op de planten gericht :lol:

Zou even geen voeding meer geven,alleen water de komende dagen,zorg dat je licht evenredig verdeeld is over je planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wacht even.... ik begrijp hieruit... ventilator extra aan de andere kant plaatsen even geen voeding meer geven en heb inmiddels 3 lampen aan, dus dat zit nu wel snor... elke plant 40 cm van de lamp.

 

is dit nou phenoverschil dan?

 

Grtz. koekie_erbij

:lol:

 

Meer schimmels zou alleen maar goed moeten zijn. ;)

 

zit er eigenlijk ook wel dik in ja! en lees net op de verpakking 5 gram per plant en dat kunnen ze dus niet allemaal gehad hebben en lijkt het mij dus dat het schimmel te kort is eerder. zow nu kan ik slapen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen voeding geven, waarom, gaat toch goed!

Dat de een kleiner is dan de ander kan erg veel oorzaken hebben, maar zien er wel goed uit.

die ventilator kun je boven je planten zetten zodat hij de planten niet direct raakt (houden niet van tocht)

 

phenoverschil merk je vooral als de toppen klaar zijn, zien er dan anders uit. Soms zie je t ook in de opbouw van de plant en de breedte van de bladeren.

om het hoogteverschil te compenseren kun je de hoogste knakken.

 

Is wel grappig, had vorige keer 3 soorten lemon haze....

 

succes en hou ze mooi, ziet er goed uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites
geen voeding geven, waarom, gaat toch goed!

 

I.c.m. buffertabs begin je meestal rond 2e/3e week voorzichtig met bac bloei,zo'n twee keer per week.

Mijn boodschap is meer,wees voorzichtig met overvoeding,paar dagen water,dan weer wat bloeivoeding,goed kijken etc :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...