Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

FLY

Extrema , killa kuch , amnesia haze , mijn eerste na lange tijd

Recommended Posts

Nog een fotoshoot ; kheb ze vandaag uit hun kot gehaald en ze een inspectie gegeven.

 

Amnesia1:

gallery_27551_10724_53224.jpg

 

Amnesia2:

gallery_27551_10724_35679.jpg

 

Onze little Ko kush (zn wortels komen door de pot onderaan)

gallery_27551_10724_89366.jpg

 

Ko kush 2:

gallery_27551_10724_60076.jpg

 

Extreama1:

gallery_27551_10724_70135.jpg

 

Extrema2:

gallery_27551_10724_1275.jpg

 

Extrema3:

gallery_27551_10724_72834.jpg

 

Het tuintje:

gallery_27551_10724_2744308.jpg

 

Ik hoop deze week het geslacht eruit te halen zo kan ik wat scroggen.

 

Graag wat commentaar?

Indien geen commentaar jah soit he zo heb ik een verslagje:p

 

Greetz Fly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee.... probeer een paar close ups te nemen .... Kennen we meekijken.. ;)

 

Hee hoop op dames voor je... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey FLY!!

 

Je plantjes zien er mooi uit, hoop voor je dat het allemaal dames worden cq zijn...

Wat ik mij afvraag is waarom je wil gaan Scroggen, je hebt een oppervlakte van 1m2 met daarboven een 600 watt lamp, das toch meer dan genoeg om fluf te voorkomen onderin??

tis alleen zaak om te voorkomen dat ze de lucht ingaan.... Maar je zit al in de eerste week bloei of 12/12, dus strekken zal wel mee gaan vallen.

Verder veel succes daar!!

 

Groeten Spiegel28

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dennissie Close up's are comming up,

Ik hoop ook op dames , ze zijn allemaal gelijk opgaand buiten 2 , onze kleine ko kush en 1 amnesia die zijn hoofd boven steekt , de rest is gelijk.

 

@spiegel28.

Je kan wel eens gelijk hebben , dus afstappen van scroggen en ze gewoon laten doen , of moet ik ze openspreiden via touwtjes? of nog eens toppen?

Ik zal na gelacht gezien te hebben weten wat er nog overblijft.

 

Bedankt voor reacties.

 

Greetz

Fly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey FLY!

 

En hoe gaat het daar? Gaan je plantjes nog lekker???

Ik zou eerst afwachten tot je weet hoeveel dames er zijn om te kijken hoeveel ruimte je over hebt in je tentje, je hebt er nu 7 staan

ga er vanuit dat je vier dames hebt (ruime 50/50) dan kun je ze mooi verdelen over je oppervlakte.

Met 600 watt gaat dat ruim goed komen...

 

Klein puntje nog, je hebt je setup gekocht bij alien, zij weten toch ook wel dat je met 600 watt in een tentje van 1m2 een warmte probleem kunt krijgen??

Ik denk dat ze je een te kleine afzuiger mee hebben gedaan, nu los jij dit op door bij hen nog een cooltube te gaan bestellen?? 2x verdienen...

Over cooltube is bekend dat ze licht tegen houden, ik weet dat glas enkel al 10% licht tegen houdt en dan heb je nog een reflector welk niet optimaal gevormd is.

Beter is een grotere afzuiger, die cooltube de deur uit en met 600 echte wattjes te gaan knallen!!

 

Verder weer veel succes

 

Groeten Spiegel28

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plantjes het ziet er goed uit,

De Lumatek moet je zo vlug mogelijk op superlumen stand zetten. :P

Alleen in het begin (kloontjes) en als het te warm wordt ga je dimmen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er leuk uit..!!!

En inderdaad gelijk die super lumen erop anders heb je er vrij weinig aan als je het bijvoorbeeld alleen de laatste 2 weken doet....

En ook ik zou voor een grotere afzuiger gaan vanplaats een cooltube, die zou ik alleen maar met hoogte problemen gebruiken.....

En ik zou ook niet meer toppen of fimmen gewoon lekker laten gaan die dames...

 

Ben benieuwd naar je volgende update.... :P

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok bedankt voor de info, ik heb het ding op superlumen gezet , ben benieuwd naar mijn temperatuur.

 

Die cooltube heb ik aangeschaft ivm te warm worden in hok, ik zal na deze een andere en grotere afzuiger kopen ( een softbox want dit ding wat ik nu heb maakt echt teveel lawaai) en een lumatek armatuur .

 

Een volgende update komt er vlug aan , vanaf morgen (1week 12/12) ga ik beginnen uitkijken naar man of vrouw , kga me vlug nog een loep aanschaffen want met foto toestel op macro stand lukt het me niet om duidelijk foto's te nemen , het is nochtans een deftig ding +- 400€ ervoor betaald .

 

Cheers voor de raad .

 

Greetz

Fly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owkey ff een update ,

 

Dus volgde ik stikkie zn raad en staat mijn lumatek op superlumen ,

temperatuur geen probleem , 30 / 27(bijverwarming)

 

Lv 50/70 (hoe krijg ik die 70 naar beneden of hoeft dit niet)

dag 8 12/12

 

Vandaag op geslacht jacht geweest en er zijn 2 doden gevallen , mijn 2 ko kush waren mannen , de rest zag ik geen ballen maar ook geen haartjes (denk ik),

Ik heb geprobeerd met macro stand op fototoestel maar ik zie hier niets op ze , misschien jullie.

 

gallery_27551_10724_29701.jpg

 

Ik heb ma 1 foto genomen de rest heb k met een loep bekeken en ze zagen er allemaal het zelfde uit als op bovenstaande foto.

 

De mannen herkende ik direct (denk ik toch :lol:)

 

Man 1 :

gallery_27551_10724_63513.jpg

 

Man 2:

gallery_27551_10724_8500.jpg

 

Excuses voor de wazige versies maar beter lukt het me niet.

 

Ik heb direct mijn kettingzaag boven gehaald en de 2 bastaards omgezaagd.

 

Zie hier de slachtoffers:

gallery_27551_10724_69504.jpg

gallery_27551_10724_145727.jpg

 

Wat me wel opviel was dat het mijn 2 kleinste waren , weird.

 

Ik zal ze nu ff gerust laten en bij dag of 2/3 nog eens kot halen en wederom chekken,

 

dus ga jullie gang in commentaar en leer me wat bij aub!!

 

Greetz

 

Fly

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hallo..

 

ze zien er leuk uit, en ik wou ook even iets zeggen over alien ik heb daar totaal geen klachten over, ik heb daar de homebox s gehaald set up met alles er op en der aan, en ik heb nooit problemen met temp of lv ofzo , ik heb er een 400 watt lamp in hangen en ik vraag me af of hij je 600 watt heeft aangeraden of dat jij zelf gekozen hebt voor de 600watt want je kunt namelijk kiezen wat je wil :lol:

 

voor de rest vind ik dat je een beetje te hard van stapel loopt met spullen aanschaffen idd , NIKS verkeerds bedoel ik hiermee hoor, maar het hoeft niet meteen zo uitgebreid of hoe zal ik het omschrijven ik heb gewoon de homebox s setup ... 400 watt. en voor de rest geef ik wat voeding mee ,,, en het gaat tot nu toe gewoon lekker..

 

bij jou ook daar niet van , zien er leuk uit en mooi dat je de mannen hebt gekilld ;)

 

Gr.Mr.Stuc

 

hey hallo..

 

ze zien er leuk uit, en ik wou ook even iets zeggen over alien ik heb daar totaal geen klachten over, ik heb daar de homebox s gehaald set up met alles er op en der aan, en ik heb nooit problemen met temp of lv ofzo , ik heb er een 400 watt lamp in hangen en ik vraag me af of hij je 600 watt heeft aangeraden of dat jij zelf gekozen hebt voor de 600watt want je kunt namelijk kiezen wat je wil :P

 

voor de rest vind ik dat je een beetje te hard van stapel loopt met spullen aanschaffen idd , NIKS verkeerds bedoel ik hiermee hoor, maar het hoeft niet meteen zo uitgebreid of hoe zal ik het omschrijven ik heb gewoon de homebox s setup ... 400 watt. en voor de rest geef ik wat voeding mee ,,, en het gaat tot nu toe gewoon lekker..

 

bij jou ook daar niet van , zien er leuk uit en mooi dat je de mannen hebt gekilld :D

 

Gr.Mr.Stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) Over de alien heb ik ook zeker geen klachten ze , maar ik was net in de shop at the wrong time , de normale verkoper was met verlof en zijn vervanger heeft alles afgehandeld voor mij,

over die 400w / 600w keuze , kreeg ik idd de vraag wat ik wou , ik vroeg wat is verschil en kreeg als antwoord met een 600w meer opbrengst , dus keuze was vlug gemaakt voor mij alvast,maar idd een 400w was voldoende voor 1m², nu met die 600w cooltube lukt het me ook , het zal me wel lonen hoop ik (kwa opbrengst)

idd ik heb al wat geïnvesteerd in dit maar ik denk dat dit zich wel terug betalen met wat tijd.

 

En over alien geen woord kwaad ze , ze hebben de snelste online service die ik ken , betalen en 2dagen laten voor de deur (in belgie) super service (y)

 

Mr.stuc thx voor uw commentaar en ik zal me wat inhouden :P kwa aankopen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee joh zo moet je dat niet op pakken , het is gewoon mijn mening ,

 

en ja ik ben er gewoon naar toe gerede heb een dikke 3 uur daar gezete... met wel de goeie verkoper..

en idd met 600 watt meer opbrengst maarja dat ligt toch ook echt aan de kweker lees ik op het forum...

 

im also just a beginner;)

 

voor de rest je aankopen bepaal je zelf toch maar terug verdiene doe je het niet makkelijk denk ik hoor:) allemaal dan he ... stiekem best een uitgave wat je hebt gedaan als je nagaat , maarja BOEIE ... ik heb ook genoeg uitgegeven ik vind dat iedereen toch wel beetje een basic setup nodig heeft voordat iemand aan kweken begint hoor btw...

daarom heb ik het ook gedaan voor mij is het uit gewoon eigenlijk mijn 1e x binnen...

 

succes en check mijn kweekje ook als jer wil...

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes en check mijn kweekje ook als jer wil...

Plaats hem in uw handtekening zo vind ik hem.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey FLY!!

 

Dus je hebt al twee mannen verwijderd uit je tentje? Wel jammer dat het je KO kush waren....

Nu hopen dat je andere 5 planten mooie dames zullen worden!

 

Haha en het is idd een dure hobby, ik kijk ook altijd in de ronde of ik nog iets leuks kan vinden of kan gebruiken.

Als ik jou was zou ik hier lekker rond blijven kijken en veel van andere mensen leren, maar wel je eigen ding proberen te gaan doen

je moet vertrouwen hebben in dat wat je doet!

Het komt vast wel goed want je plantjes zien er mooi groen en fris uit tot nu toe.

Heel veel plezier met het growen!

 

Groeten Spiegel28

Share this post


Link to post
Share on other sites

@spiegel28 haha idd ik ben ook zo , ieder keer als ik bij een tuincenter voorbij rij , MOET ik stoppen om ff te loeren of er niets is die ik kan gebruiken, dito voor gamma .

Is idd dure hobby , maar wel toffe :lol:.

 

Maar ik kreeg nog geen antwoord op mijn laatste vraag.

 

Hoe krijg ik mijn LV tijdens de nacht(lamp uit , van 06.00 tot 18.00 u).

Ik verwarm bij met klein elektrisch kacheltje en mijn afzuiging ligt af.

Mijn LV tijdens dag is 50 maar tijdens de nacht 70/75.

 

Greetz

 

Fly

Share this post


Link to post
Share on other sites
@spiegel28 haha idd ik ben ook zo , ieder keer als ik bij een tuincenter voorbij rij , MOET ik stoppen om ff te loeren of er niets is die ik kan gebruiken, dito voor gamma .

Is idd dure hobby , maar wel toffe :lol:.

 

Maar ik kreeg nog geen antwoord op mijn laatste vraag.

 

Hoe krijg ik mijn LV tijdens de nacht(lamp uit , van 06.00 tot 18.00 u).

Ik verwarm bij met klein elektrisch kacheltje en mijn afzuiging ligt af.

Mijn LV tijdens dag is 50 maar tijdens de nacht 70/75.

 

Greetz

 

Fly

 

Afzuiging ligt af? Wat bedoel je, helemaal uit? Dan is het zo gek niet dat de LV zo op loopt. Indien je geen capaciteit hebt om de afzuiger harder te laten draaien raad ik je aan een luchtontvochtiger te plaatsen. Met deze LV ga je echt problemen krijgen met je buds (toprot)

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd afzuiging staat uit tijdens de nacht, capaciteit heb ik genoeg , ik heb dus de afzuiging aan gezet nu en draait op 50 % ofzo, ik heb die met een timer gezet zodat hij niet 24/24 gaat.

Maar donnie ik heb gelezen ergens hier in dit forum dat een luchtontvochtiger schadelijke gassen produceert , klopt dit?

 

Eens kijken wat dit als resultaat heeft, thx for info .

 

Greetz

 

Fly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Updatos :P

 

13 dagen 12/12

 

Ec 1.7

ph 6.3

 

Temp 28/25

LV 50/50 (thx to donnie cheers )

 

Ik denk/hoop dat alles die er nu nog staat bitches zijn :lol: , dus met als resultaat

 

Ko-kush 0/3

Amnesia 2/3

Extrema 3/3

 

Niet slecht denk ik voor den eerste keer :D.

Zeer jammer van die ko kush want deze wou ik zeker eens proeven , ah zal voor volgende keer zijn , gewoon tent vol met KO'tjes.

 

Heb wat fotokes genomen wel met licht aan , was wat laat thuis van werk.

 

Groeps foto

gallery_27551_10724_63183.jpg

gallery_27551_10724_250411.jpg

 

Door de bladeren.

gallery_27551_10724_199172.jpg

gallery_27551_10724_140939.jpg

 

Close-up van Extrema

gallery_27551_10724_142710.jpg

 

Close-up van Amnesia

gallery_27551_10724_159583.jpg

 

Dit blaadje is te dicht van mijn kacheltje gestaan :) may it rip.

gallery_27551_10724_8076.jpg

 

Laat jullie maar gaan wat doe ik verkeerd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey halo Fly,,

 

Ze zien er lekker uit,

 

maar ik lees dat je snachts de afzuiger af hebt, ik zou die echt 24/24 laten draaien doei k wel , en zeker zou ik dat doen met die amnesia krengen die stinken als de beste! :lol:

 

het is maar een tip die ik je geef , ik zou dat wel doen in iedergeval.. voor de rest ga zo door ze zien er goed uit en jammer van het blad maarja kan gebeuren he;)

 

gr mr stuc..

Share this post


Link to post
Share on other sites

LV 50/50 (thx to donnie cheers )

Ik volgde Donnie zn raad en zette direct mijn afzuiging aan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff wat pic's met licht uit, was vandaag 10 min vroeger thuis :lol:

 

14 dagen 12/12

 

gallery_27551_10724_263314.jpg

 

Extrema close-up

 

gallery_27551_10724_237652.jpg

 

Amnesia close

 

gallery_27551_10724_24701.jpg

 

gallery_27551_10724_157717.jpg

 

gallery_27551_10724_291388.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze gaan lekker fly en weet je vanaf je de bloei echt zichtbaar kon zien??

 

want ik zou zeker met de amnesia haze.. vanaf die dag gaan tellen....

 

voor de rest lekker hoor die kleine beginnende topjes nu gaan ze lekker snel groter en groter worden;)

 

succes en keep it green!!!!!

 

en houd die afzuiger aan he met die krengen :lol:

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...