Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GaNjA_FaRm

Ice-o-Lator

Recommended Posts

Wou eens ff wat vragen...

 

ik ging vanmiddag naar Grass company ( shop in Tilburg ) en ik vroeg me normale stuff maar opeens zegt die man dus van we hebben iets nieuws dus hij kwam met Ice-o-Lator 12 euro per gram best prijzig dacht ik. In ieder geval ik heb op nirvana-shop daar dus over gelezen dat die plant dus puur binnen wordt gekweekt en dat de stoned erg hoog was en het thc gehalte. Dus ik en 2 vrienden gingen het dus proberen. 1 goeie gedraaid. 10 minuten later ging ieder zijn eigen weg net of iedereen opeens naar huis wou. En ben pas om etenstijd weer goed nuchter geworden. Kwaliteit en Kwantiteit. Maar nu hebben meerdere mensen hier ooit van gehoord bij shops in jullie buurt en vvonden jullie het ook zo sterk en lekker :) ??

 

Greetz GF

Share this post


Link to post
Share on other sites

De shops hier in de buurt (nrd-limburg) hebben het niet via de ice-o-lator methode (zover ik weet) alleen maar gezeefd en licht geperst,

en het word verkocht als "skuff" .

 

Maar ik heb op de warmoesstraat in amsterdam eens thunderpowder gekocht ( waren alleen thc krisallen volgens de verkoper )

Een lekkere lichte wiet-achtige smaak en lekker stoned.

 

Hierna heb ik thuis wat van dat poeder in m'n handpalm tot een slangetje gerold en het werd helemaal donker groen/zwart ( het slangetje :) )

Het resultaat was een soort hasj met de karakteristieke afgaan smaak

en volgens mij heftigere stoned-heid dan het losse poeder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De shops hier in de buurt (nrd-limburg) hebben het niet

Ik wel :)

 

dat die plant dus puur binnen wordt gekweekt en dat de stoned erg hoog was en het thc gehalte

 

Het is geen plant hoor, het is een manier van hasj maken.

Kijk maar eens hier, dan kun je zien hoe het werkt :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...