Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

get in the ganjabus

stealth pc growcase LOWRYDER#1

Recommended Posts

Verstandige keuze van je, maar geloof me...

laat je wietje lekker drogen, daarna laat je ze mooi curen in een weckpot ofzo... en tegen dat je examens voorbij zijn heb je een lekker gecured wietje, klaar om gepaft te worden om het einde van deze examens te vieren :verrygood

 

Groeten,

BioMan (die op een mooi budshotje hoopt ) :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe staat het met je zaadjes ?

 

laters

 

Elmo 2007

 

ze zij alle 5 bovengekomen, 2 onbekende en 3 lowryders.

de onbekende heb ik al weggesmeten, want daar had ik toch te weinig plaats voor, en ze begonnen al veel te veel te strekken vergeleken met de lowryders.

 

maar ik weet niet of ik verder ga doen.. heb momenteel problemen met school, ouders, ... mezelf ook wel...

en deze problemen gaan van kwaad naar erger, ik denk er aan om alleen te gaan wonen en te werken... want :verrygood :smoke

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet hoe slecht jouw situatie thuis is hoor en ik wil dat niet bagatelliseren maar stoppen met school en gaan werken is echt het stomste wat je kunt doen

Echt even serieus, ik heb datzelfde ook gedaan en het voelt goed om geld te verdienen en voor je eigen hachje te kunnen zorgen maar geloof me, daar kom je op terug!! Ik ben nu 23, heb geen diploma's en heb me jaren kut gevoeld. Ben nu sinds kort weer aan het leren geslagen.

 

Echt, maak school af en bespaar jezelf een boel ellende. Over een paar jaar heb je je diploma's en kun je gaan werken in een beroep wat je ook echt aanspreekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4-5 gram droog was het.

 

De topjes zagen er uiteindelijk nog goed uit. Maar ik denk toch dat ik ze beter een weekje later had geoogst/

De kristal is minder aanwezig... ik gok zo een 7-8% thc

 

ik heb er al een paar gewone toeters van opgreookt, en voelde niet echt een effect.

Maar nu heb ik er een bijna pure mee gerold, en mot zeggen ik ben zwaar stoned :lol:

ik kan niet echt meer functioneeren op het momoent.

 

dus al bij al valt het nog goed mee ;)

 

grtz

 

Ik ben al terug begonnen 1/3 lowryders is een vrouwjte

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bassie,

let effe wel goed op de leeftijd van de topic´s.

Op topic´s reageren, welke al een jaar oud zijn is niet gewenst!

Topic´s bumpen is volgens de regels niet toegestaan.

 

Slotje erop!

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...