Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
klont

Durban Poison update 16-09-2003

Recommended Posts

Ze gaan als een tiet met dit weer. Hopen dat het in september beetje zo blijft.

 

Durbna.Poison_30072003.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

zow tarja valt stijl achterover, wat een bomen zijn dat. Misschien moet ik volgend jaar ook maar wat plantjes buiten gaan zetten. Als het mogelijk is... want misschien dan al eind juli begin augustus weer met opleiding beginnen.

 

Veel succes verder klont, hopelijk verschijnen er nog meer updates :)

 

Vriendelijke Groeten

Tarja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zien er wel indrukwekkend uit :)

 

Maar ben je niet bang nu ze in beeld staan dat er een stelletje baldadige jongens je meiden vroegtijdig komen snoeien :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hogebomen vangen veel wind?

let op je buurman rookt misschien ook wel eens een blowtje

mooie planten btw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die zien er wel indrukwekkend uit :)  

 

Maar ben je niet bang nu ze in beeld staan dat er een stelletje baldadige jongens je meiden vroegtijdig komen snoeien :?:

 

Het is geen tuin waar je zo even komt dus ik denk dat dit wel meevalt. Maar een boobytrap hier en daar zou niet eens zo gek zijn :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moooie planten, Klont. Ik hoop zelf ook dat we nog een paar mooie maanden tegemoet gaan. Heb nog een paar vraagjes, wat voor soort is dit en op hoeveel liter kuipen staan die van jou. Oh zet er ook even een paar lengtematen en breedtes bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moooie planten, Klont. Ik hoop zelf ook dat we nog een paar mooie maanden tegemoet gaan. Heb nog een paar vraagjes, wat voor soort is dit en op hoeveel liter kuipen staan die van jou. Oh zet er ook even een paar lengtematen en breedtes bij.

 

Bambo, de soort is Durban Poison (fem. zaad van Dutch Passion) en het zijn 65 liter speciekuipen met Biobizz Allmix.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zalig man, echt vet werk, heb zelf ook een kameraad die er zo 9 heeft staan, is inderdaad indrukwekkend vet en je mag er zeker trots op zijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen bedankt voor de lovende woorden :wink: Hier zijn de foto's van de andere 3 DP's, deze staan in de volle grond.

Ze zijn een week later geplant en zijn iets kleiner.

 

DSCF0153.JPG

DSCF0154.JPG

DSCF0155.JPG

 

Ik zal een foto van het geheel proberen te maken dan is het beter te vergelijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alle lof voor je mooie planten. het zal vast heerlijk ruiken bij jou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al een tijd geen update geplaatst dus hierbij wat nieuwe pics.

 

Dit is de grootste en was overal het snelste mee en dus ook de 1ste die bloeide.

DSCF0247.JPG

 

Deze loopt iets achter op de vorige maar verder lijken ze veel op elkaar.

DSCF0251.JPG

 

De laatste in pot werd geel maar lijkt inmiddels niet erger te worden.

DSCF0250.JPG

 

De laatste 3 in de volle grond zijn iets later met de bloei.

DSCF0252.JPG

 

En last but least een pic van 1 van de hoofdtoppen van de grootste in pot.

DSCF0248.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn daar mag je trots op zijn wat voor voeding heb je ze gegeven? of puur op water? greetz nu maar hopen op een goed najaar! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
damn daar mag je trots op zijn wat voor voeding heb je ze gegeven? of puur op water? greetz nu maar hopen op een goed najaar! :D

 

Dankje kwekertje,

De eerste 5 week niets, daarna bio groei. Toen de bloei begon bio bloei en later topmax erbij en de biogroei weer afgebouwd. Ik gebruik eigenlijk alleen maar watertjes van Biobizz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

perfect !!!!!

 

Mooie durban, zelf ook 3 van, groeit onmenselijk snel, zijtakken zo dik als planten soms en lekker zacht wietje :-)

 

Beetje wormenmest op die gele plant die je als eerste liet zien en dan komt het wel goed :D

 

Suc6

Ozkaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze staan bij mij in de volle grond, aangemengt in het begin met perliet en beendermeel + kalk.

 

In de bakken staan ze in 1/3 potgrond 1/3 perliet 1/3 beendermeel, later bijgevoed met canna terra vega + bcuzz bloeistimulator

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk dat ziet er weer leuk uit nu beginen de foto's ook leuk te worden op het forum de toppen zijn nu mooi te zien:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...