Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

zien er goed uit,maar volgens mij zijn jack herrer langbloeiers ongeveer 9 tot 12 weken.

maar kan het natuurlijk verkeerd hebben .

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geraldo,

 

Ziet er mooi uit. Plaats in het vervolg svp je foto's onder Mijn Albums binnen dit forum. Dan kunnen we ook na jaren de foto's nog terug zien.

Hier kun je lezen hoe dat moet.

Groetjes.

PF

 

http://www.wietforum.nl/Plaatsen-van-foto-...pic-t68327.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

jack herrer op 7 weken?

 

lijkt me sterk voor een plant die zo haze dominant is :lol:

heb je je niets laten wijsmaken? de planten zullen wel klaar zijn na 7 weken maar de identiteit ervan zal eerder een vroege vogel zijn dan een haze kruising hoor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Het klopt wel. Jack Herer heeft ( binnen) ongeveer 8 weken bloei nodig.

 

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik praat na ik weet en ervaren heb vorig jaar en het stadium waarin ze nu zijn. Jack Herrer van Sensi geven ze als bloeitijd 50-70 dagen 7 tot 10 weken. Ze hebben 4 weken prachtig weer gehad, moet dus zo ongeveer kunnen, toch ?

 

Geraldo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carpie,

 

Ja, ben ook benieuwd .. binnen lukt het echt binnen 8 weken met JH, maar ja, hij plaatst zijn verhaal bij outdoor.

We zien het wel.

Groet oet Twente

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe heb je ze verduisterd :lol: ?

gr

Carpie

Waarschijnlijk de planten op een bepaalde tijd donker gezet.

Zijn handelbare potten dus kun je ze makkelijk verplaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zet ze aan het eind van de middag in de schuur en als het donker is weer buiten en dat plm. 3 weken en dan gaan ze vanzelf wel verder eind juli, doe ik al vele jaren zo en lukt eigenlijk altijd wel, afhankelijk van het weer in die zomer.

Ik laat ze nooit groter worden dan 1 meter plm en de opbrengst in tussen 100 en 175 gr. per plant gemiddeld

 

Deze foto is van 2008 en in mijn album staat er ook nog 1 van verleden jaar.

 

 

gallery_23032_10646_101253.jpg

 

Geraldo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zet ze aan het eind van de middag in de schuur en als het donker is weer buiten en dat plm. 3 weken en dan gaan ze vanzelf wel verder eind juli, doe ik al vele jaren zo en lukt eigenlijk altijd wel, afhankelijk van het weer in die zomer.

Ik laat ze nooit groter worden dan 1 meter plm en de opbrengst in tussen 100 en 175 gr. per plant gemiddeld

 

Deze foto is van 2008 en in mijn album staat er ook nog 1 van verleden jaar.

 

 

gallery_23032_10646_101253.jpg

 

Geraldo

Doe dit ook al jaren zo maar dit jaar hiet zo top als vorig jaar.

Gebruik je zaad of klonen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klonen uiteraard, ik heb geen hekel aan mannen, maar wel aan manlijke cannabisplanten in mijn tuin.

 

Zo zien ze er uit bij daylight, ik geef ze nog 14 dagen, afhankelijk van het weer en/of schimmel. Gelukkig zijn de JH niet zo erg gevoeling voor schimmel als de PP, heb ik verleden jaar gemerkt en nu ook nog niks te zien, ondanks het mindere weer nu en dat net in de eindfase, dikke toppen en veel vocht.

 

 

 

gallery_23032_10646_787191.jpg

 

Geraldo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klonen uiteraard, ik heb geen hekel aan mannen, maar wel aan manlijke cannabisplanten in mijn tuin.

 

Zo zien ze er uit bij daylight, ik geef ze nog 14 dagen, afhankelijk van het weer en/of schimmel. Gelukkig zijn de JH niet zo erg gevoeling voor schimmel als de PP, heb ik verleden jaar gemerkt en nu ook nog niks te zien, ondanks het mindere weer nu en dat net in de eindfase, dikke toppen en veel vocht.

 

 

 

gallery_23032_10646_787191.jpg

 

Geraldo

Tja ons klimaat...

Mijn ervaring is dat als ze savonds gaan slapen ik ervoor zorg dat er voldoende lucht circulatie,ventilatie aanwezig is.

Schheelt een hoop ellende

 

Jou JH bis idd minder gevoelig voor schimmels ed.

 

Heb zelf SSh staan maar lang niet zo mooi als vorig jaar.moet nog een week of 4/5 maar zie duidelijk verschil met vorig jaar.

 

Hoefde toen niet elke dag op buienradar te kijken........

 

GR Maze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geraldo,

 

Staat er puik bij!

Succes en straks een mooie oogst.

 

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier dan een budshot van de JH bij 38 dagen bloei, heb hem al gerookt en geprobeerd, moet hopenlijk nog een anderhalve week volhouden, maar heb vanmorgen het eerste schimmelplekje ontdekt, kut.

 

gallery_23032_10646_13756.jpg

 

Geraldo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals ze nu eruit zien, benaderen ze die van voorgaande jaren zodat ik weer plm. 150 gr. per plant kan oogsten.

Is eigelijk niet slecht, zijn 1 mei gesneden en 16 mei in een potje gekomen.

2 juni in de definitieve potten cocos gezet, met wat kippenmest en koemest korrels er door en tot de bloei verder alleen water gegeven.

5 juli in de bloei gezet en om de twee dagen cannafloris meegegeven en verleden week ook PK 13-14.

Ik vermoed dat ik in de loop van volgende week aan het knippen kom daar ik elk moment schimmel verwacht en dan is de keuze niet zo moeilijk en ze zijn er klaar voor, heb er al van gerookt en ondanks dat het nog fris smaakte was de high voortreffelijk.

 

gallery_23032_10646_1790615.jpg

 

Geraldo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was tevens de laatste foto van de jh-ladies, morgen wordt de schaar erin gezet, vandaag nog enkele plaatsen gevonden met een aanvang van schimmel en deze keer wacht ik niks meer af, heb al vaker toch een hoop mooie headbuds weg kunnen doen door te laat ingrijpen, hadden nog een week gekund, maar is niet anders en ze zijn er kaar voor.

Begin eerst met alle grote toppen, die het meeste gevaar lopen.

 

Geraldo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag de grootste toppen, die het gevoeligste voor schimmel zijn, eruit geknipt, zijn 6,5 uur bezig geweest met 2 man.

Het natte gewicht was 2,35 kg, zal zo'n ruim 500 gram uitkomen.

De rest kan nog wel even blijven staan, maar het wordt steeds gecontroleerd, nu was er nog maar zo nu en dan een plekje, maar heb al eens te lang gewacht en dan is er geen houden meer aan en kan je de helft weggooien.

 

gallery_23032_10646_2620775.jpg

 

gallery_23032_10646_1451499.jpg

 

Geraldo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Geraldo,

 

luke bakje vol met groen zo, beetje jammer dat het iets te vroeg is maar beter iets dan niets.

 

enig idee hoeveel % je nu aan toppen hebt geknipt? en wat je nog te wachten staat dus.

 

hopelijk geen rot meer, maar dan moet het wel beter weer worden.

 

succes met de rest.

 

Grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qua gewicht, schat ik de helft, maar het aantal uurtjes knippen zal fors meer zijn, deze zijn kleiner maar veel meer.

Is nog altijd moeilijk in te schatten, maar we zullen wel zien, die kunnen nog wel even, mits geen nieuwe gevallen van schimmel.

 

Geraldo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met dit kut weer staan de restanten van mijn Jack Herrer ladies al dagen in de schuur en het schiet zo echt niet op.

Heb ze erbij in moeten proppen, wil mijn motor ook niet buitenzetten met dit weer. Moet er maar mee leven, altijd kut met dikke toppen en vochtige dagen dagen.

 

 

 

gallery_23032_10646_1001158.jpg

 

Geraldo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk schuurtje zo. ;)

 

heb je er ook nog een ventilator staan?

De luchtvochtigheid zal in de schuur ook niet echt laag zijn.

 

Als het goed is zou het weer wat beter worden na morgenochtend.

 

Grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...