Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Goldeh

Wiet en Slaap pillen

Recommended Posts

hmm..of het verstandig si weet ik niet, maar het lijkt me niet echt zinvol... ovver het algemeen lijkt het met af te raden om verschillende drugs door elkaar te gebruiken (drugs als in: stoffen die je doen en laten beinvloeden, dus ook slaappillen).

 

I.i.g. geen alcohol en slaappillen door elkaar gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik raad het af om slaappillen na een joint te gebruiken. Van wiet behoor je al rustiger te worden. Probeer anders eerst hte een en de volgende avond het ander en kijk waar je het beste van slaapt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Goldeh,

 

Heb je het gevoel dat je het nodig hebt om te slapen? Of slaap je al goed op de wiet/stuff? Als je aan de slaappillen verslaafd raakt heb je namelijk 2 verslavingen. Dat is meer dan 1 :) Lijkt mij ook niet zo verstandig. Je kunt de slaappillen VEEL beter bewaren voor als je niet (meer) op stuff/wiet slaapt. Of als je een keer heel veel moeite hebt met slapen.

 

Als je nu al allebei gebruikt, dan werken de slaappillen straks nauwelijks meer. Je bouwt met die pillen namelijk gewenning op. Zie het zo: het is waardevol dat er slaappillen zijn. Maar bewaar het zodat je er straks ook wat aan hebt.

 

Als je echt niet kunt slapen kun je je huisarts dat vertellen?

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey Goldeh,

 

Heb je het gevoel dat je het nodig hebt om te slapen? Of slaap je al goed op de wiet/stuff? Als je aan de slaappillen verslaafd raakt heb je namelijk 2 verslavingen. Dat is meer dan 1 Lijkt mij ook niet zo verstandig. Je kunt de slaappillen VEEL beter bewaren voor als je niet (meer) op stuff/wiet slaapt. Of als je een keer heel veel moeite hebt met slapen.

 

Als je nu al allebei gebruikt, dan werken de slaappillen straks nauwelijks meer. Je bouwt met die pillen namelijk gewenning op. Zie het zo: het is waardevol dat er slaappillen zijn. Maar bewaar het zodat je er straks ook wat aan hebt.

 

Als je echt niet kunt slapen kun je je huisarts dat vertellen?

Succes!

 

Ik heb niet het gevoel dat ik slaappillen nodig heb om te slapen, Ik sliep perfect op wiet een paar dagen geleden.

 

Mijn slapeloosheid kan ook te maken hebben met het weer, Alhoewel ik erg moe ben s'nachts(kan mijn ogen amper open houden)en toch val ik niet inslaap.

 

Vroeg me alleen af of het kwaad kon na het blowen nog een slaappil in te nemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij kan slaappillen op wiet nie zoveel kwaad (doe het zelf af en toe eens wegens slaapproblemen) maar het is natuurlijk beter dat je dit zo weinig mogelijk doet!

Als je dan toch iets wil nemen, neem dan een echte slaappil en geen kalmeeringsmiddel zoals bv. Lexotan. Deze groep (tranquilizers) is namelijk lichamelijk en psychish vrij verslavend. De echte slaapmiddelen (genre stillnoct of het generisch equivalent Zolpidem) zijn eigenlijk niet lichamelijk verslavend (wel na een tijdje psychisch) en er treedt ook geen gewenning op.... (gisteren uitleg gekregen van m'n dokter...)

Beter is natuurlijk altijd slapen zonder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe slaap je als je neit geblowd hebt? Ik ken ook wel mensen die slecht slapen als ze geblowd hebben? Kijk ook effe naar andere dingen.. Drink je bijv. 's avonds vaak koffie/thee/cola daar zit natuurlijk cafeine/theine in en daar blijf je ook wakker van.. Merk het zelf echt wel dat ik slecht slaap als ik nog laat koffie drink.. Of dingen met suiker of veel koolhydraten..

 

Sluit me erbij aan dat je het beste zonder iets kan slapen.. Ben ook blij dat ik (om andere gezondheidsreden weliswaar) niet meer elke avond voor het slapen blow..het went zo makkelijk dat je na een paar weken al denkt dat je echt niet kan slapen zonder eerst te blowen..

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe slaap je als je neit geblowd hebt? Ik ken ook wel mensen die slecht slapen als ze geblowd hebben? Kijk ook effe naar andere dingen.. Drink je bijv. 's avonds vaak koffie/thee/cola daar zit natuurlijk cafeine/theine in en daar blijf je ook wakker van..

 

Ik slaap amper als ik niet geblowd heb, En als ik blow slaap ik(meestal dan)perfect.

 

Het kan aan te veel cola liggen, drink best veel cola voor dat ik ga slapen dus ik zal wel minderen daarop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

slaappillen, verdovende en koortswerende middelen hebben eigenlijk een goed effect samen met weed ... je wordt er nog lomer van :!: :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker NOOIT iemand die antidepressie-pillen of toestanden pakt laten trekken van je joint...

Heb zo ooit een keer aan mijn ma gevraagd of ze eigenlijk eens van een joint zou willen trekken om te weten wat het nu eigenlijk écht is, en ze is beginnen slecht gaan... echt wel slechtslecht. :) .. ze heeft de hele dag in de zetel gezeten, al draaiend(in haar hoofd, niet alsof ze echt rondjes aan het draaien was)... :wink:

Mijn^pa dacht dat ze een migraine had ofzo :) echt wel grappig, maar minder leuk voor m'n ma :) :D :lol: :D :? 8O ...... :wink:

 

 

DUS: antidepressiva + wiet = verdriet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
zeker NOOIT iemand die antidepressie-pillen of toestanden pakt laten trekken van je joint...

Heb zo ooit een keer aan mijn ma gevraagd of ze eigenlijk eens van een joint zou willen trekken om te weten wat het nu eigenlijk écht is, en ze is beginnen slecht gaan... echt wel slechtslecht. :)

 

Je ma zal waarschijnlijk slecht geworden zijn omdat het de eerste x was dat ze van een joint trok.

Vriend van me slikt ook antidepressiva (je hebt er natuurlijk ook verschillende soorten in) maar blowt ondertussen lustig verder en voelt zich naar eigen zeggen toch beter dan ervoor, dus ja....(het blijft natuurlijk altijd een beetje opletten 8) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd, met je moeder, gewoon eerste keer

 

ik neem ook anti depressiva en heb totaal geen last met blowen

 

alcohol is dan weer iets anders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem zelf ook anti-depressiva(A-D), voel me zelf beter op wiet dan op A-D..

 

Alcohol kan ik niet meer tegen sinds ik A-D slik, net als of ik een super kater heb na 1 slok genomen te hebben ¬_¬

Share this post


Link to post
Share on other sites

na een 3 pintjes ofzow val ik in slaap :)

 

heb het getest, en kwam niet heel goed

 

van ad krijg je ene kunstmatig gevoel, en van wiet nie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook slaapproblemen als ik nie blow, geraak ik nooit voor 6u in slaap, slaap ook maar 5-6u op een nacht, maar als je blowt nog slaappillen nemen lijkt me gewoon nutteloos. Heb nooit slaappillen genomen, en ben het ook niet van plan, als ik me genoeg knetter blow slaap ik super lekker en het lijkt me leuker dan die duffe pille te lopen slikken. Antidepressiva hebbek ook niet echt nodig, loop zo al vrolijk genoeg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...