Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lucide

Terugvordering winst

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik vroeg mij af of iemand meer weet over het nieuwe terugvorderings beleid dat in 2010 ingevoerd zou worden.

Dit houd dus in dat ze metingen gaan verrichten in je hok en aan de hand van die metingen vast kunnen stellen hoe vaak je gedraaid hebt.

 

Heeft iemand ervaring met terug berekeningen waardoor hij bijv. 3x geschatte winst moest terug betalen?

 

Vrg,

Lucide

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is hier ergens een forum topic over het goed schoonhouden van je kweekruimte.

Zodat men nooit kan zien hoeveel kweekjes er in hebben gedraait.

 

Ik heb al eens stukken gelezen van omgekeerde bewijslast.

Men "vindt" dat jij 6 kweekjes hebt gedraaid en slaat je daarvoor aan. Zelfs al heb jij er maar 3 gedaan.

Bewijs maar eens dat het er minder zijn. :rolleyes:

 

Aan het stroomverbruik kun je eea afleiden, maar wie zegt dat jij niet een zonnebank hebt staan?

En branduren van je Lamp? Zijn volgens mij ook niet af te lezen.

 

Volgens mij broodje aap verhaal.

En als je aap eet is hij altijd ongezouten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep iemand die z'n mond voorbij praatte, aangeslagen voor 7 jaar kweken met 1500 planten onder de grond, en hok voor nog eens 1000 in aanbouw. de boete voor het kweken viel nog wel mee, niet vastgezeten of iets dergelijks. essent berekende 300.000 euro misgelopen kosten en dat moesten ze ook betalen, week later stierf papa, en werd de boete deels overgedragen op zoon omdat die het laatste jaar meegeholpen had.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vroeg mij af of iemand meer weet over het nieuwe terugvorderings beleid dat in 2010 ingevoerd zou worden.

dat terugvorderen is er al een aantal jaren hoor....

:rolleyes: nieuw is wel in de politie regio Kennermerland dat bij aantreffen van meer dan 5 planten meteen beslag gelegt wordt op van alles wat ze kunnen....en later gaan ze kijken of het al dan niet terecht is geweest...de belastingdienst heeft die bevoegdheid.

de pilot draaid in genoemde regio en de invoering zal landelijk gaan worden...

 

 

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

BRRR... slecht nieuws carpie...

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon alles vastklinken met kettingen, laat het ze dan nog maar eens meenemen :rolleyes:

of een lekker zware deur nemen zodat meneer smurf tenminste eerst z'n schouder moet ontwrichten voor binnen te kunnen treden

sloten op alle tussendeuren is misschien ook wel een leuk pesterijtje

 

al is het natuurlijk al lang te laat als ze voor de deur staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...