Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
King Selasiei

6de week bloei ZADEN?

Recommended Posts

Hallo,

Ik zit in de 6de week bloei feminised zaadjes Cheese van GREENHOUSE

Ik krijg allemaal "banaantjes" vol met THC onder de toppen, maar er zitten een soort zaden/pitjes in ???

Wat is dit ?????????

Zaden in de wiet ofwat?

Ik had 2 hermas van rocklock DNA GENETICS feminised maar die zyn verwijderd. :P

 

DUIDELIJK TE ZIEN

 

gallery_25992_10387_501464.jpg

Edited by Dr.LivingStoned
foto's uit je gallerij erin gezet ipv mijnalbums, dan blijft je topic ook gevuld

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat bedoel je nou? dat balletje in de oksel? of dat ding erboven? lijkt mij en blaadje maar is moeilijk te zien met een foto waarbij de HPS aanstaat.

 

dus maak ff een fotootje als de lamp uitstaat :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo duidelijk te zien vind ik het ook niet... betere foto's graag. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graag foto's in wietforumalbums, zodat de topics ook na verloop van tijd van foto's blijven voorzien en er geen lege en nutteloze topics ontstaan. Ook de laadtijd van vele sites zijn verschrikkelijk, zodat een pagina laden op wf hierdoor ook de nodig tijd gaat vergen dan.

 

Hier kan je lezen hoe je foto's in een wietforum album te plaatsen en te posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me gewoon een haarzakje? Foto met licht uit maakt een heleboel duidelijker :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zitten er zaadjes in? Dat had ik vorig jaar ook, waarschijnlijk bestoven door een mannetje uit de buurt. Best wel irritant als je een jointje wil draaien. Maar alsnog had ik een lekker wietje B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd niks aan het handje.. ik had die de afgelopen ronde heel veel. Heb zelfs 1 joint met alleen maar (zonder te verkruimelen) die calyxen ( correct me if i'm wrong)gedraaid. ;)

Goed knetter en heerlijk :rolleyes:

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg ook niks aan de hand, zit gewoon klein pitje in.....geen probleem daar komt geen volgroeid zaadje in :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...