Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Balkonkweker2010

Big Bang, Lemon skunk en Special Queeen 2010

Recommended Posts

Door de lage tamperaturen van de laatste tijd wil het niet zo opschieten met de bloei. Doordat het zo veel regend hoef ik de planten bijna nooit water te geven waardoor ze ook geen voeding krijgen.

 

De big bang.

 

gallery_26675_10281_436535.jpg

 

Topje special queen.

 

gallery_26675_10281_168299.jpg

 

gallery_26675_10281_178874.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo even de macro op mijn kodak zx1 geklikt.

 

Special queen:

 

gallery_26675_10281_679348.jpg

 

Big Bang:

 

gallery_26675_10281_152590.jpg

 

Hopelijk komen er voor iedereen hier een paar mooie zonnige dagen aan!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het goed is komen er een paar mooie dagen aan, mijn big bang zijn net zo ver als die van jou. Laten we hopen op een goede afloop.

 

Bij mij zijn ze alle 5, 2 meter hoog. Op 30liter aarde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey balkonkweker,

 

Leuke soortjes heb je daar man :)

Ja moesten de erg veel gele bladeren je storen, tis normaal hoor.

 

Je hebt erg kleine potten dus de gewone potgrond van jou is nu wat uitgeput aan het raken.

Ik zou je voorzichtig willen aanraden om volgende keer grotere potten te kopen,

want deze bepalen echt hoe groot je planten uiteindelijk worden.

 

Ook is het zo dat je planten nu hun einde naderen, want na de bloei is het gedaan.

Daarom zulle je dames nu langzaam aan niet meer zoveel energie in je bladeren steken maar

in je toppen :lol:

Dat kan je niet tegengaan, zo goed als elke afgebloeide plant heeft wat verkleuring, bij

jou een beetje aangesterkt door de kleine potten.

 

Maar khoop voor je dat der nog serieus wat lekkers afkomt :lol:

 

Groeten, matser

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey balkonkweker,

 

Leuke soortjes heb je daar man :)

Ja moesten de erg veel gele bladeren je storen, tis normaal hoor.

 

Je hebt erg kleine potten dus de gewone potgrond van jou is nu wat uitgeput aan het raken.

Ik zou je voorzichtig willen aanraden om volgende keer grotere potten te kopen,

want deze bepalen echt hoe groot je planten uiteindelijk worden.

 

Ook is het zo dat je planten nu hun einde naderen, want na de bloei is het gedaan.

Daarom zulle je dames nu langzaam aan niet meer zoveel energie in je bladeren steken maar

in je toppen :lol:

Dat kan je niet tegengaan, zo goed als elke afgebloeide plant heeft wat verkleuring, bij

jou een beetje aangesterkt door de kleine potten.

 

Maar khoop voor je dat der nog serieus wat lekkers afkomt :lol:

 

Groeten, matser

 

Ik denk dat ik geen grotere potten ga gebruiken omdat de planten nu ook ongeveer 2 meter hoog zijn en dat is al een beetje veel voor een balkon. Mischien dat ik iets meer voeding moet geven of beter bemeste aarde.

 

Hier nog wat foto`s in het donker.

 

gallery_26675_10281_724402.jpg

 

gallery_26675_10281_806519.jpg

 

gallery_26675_10281_9198.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat die dames nog lang niet aan hun einde zijn als je goed naar de witte haren kijkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat die dames nog lang niet aan hun einde zijn als je goed naar de witte haren kijkt.

 

Dat denk ik ook. Nog een week of 2 a 3 denk ik. De Lemon skunk begint pas met bloei dus daar heb ik niet zo veel hoop meer op maar van de 3 speial queens en de big bang hoop ik toch wel wat mooie toppen vanaf te halen als het van dit mooie weer blijft!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij jou kleurt de BB ook paars in het blad, ik vind de bb's erg zoet ruiken. Ben benieuwd wat de komende weken weer voor ons brengt.

 

gallery_27362_10691_4411774.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
zien er goed uit.

heb zelf zojuist mijn plant voortijdig moeten oogsten vanwege rot ;)

 

Hier gelukkig nog geen rot.

 

Ik heb een nieuwe schermnaam aangezien ik met de oude niet meer kon inloggen. Met een een nieuwe wachtwoord moet je een nieuwe naam aannemen.

 

Anyway nu balkonkweker3000 dus.

 

Macro van de special queen

 

gallery_28288_10986_288147.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren ivm beginnende top rot en het slechte koude weer de eerst 2 special queens (grof) geknipt.

 

Opbrengst.

 

gallery_28288_10986_646672.jpg

 

gallery_28288_10986_9073.jpg

 

De big bang en de laatse special queen laat ik nog een aantal dagen binnen staan voordat de schaar er in gaat.

 

gallery_28288_10986_338904.jpg

 

De Lemon skunk heeft nog maar heel weinig topvorming. Ik laat haar buiten staan in de hoop dat er nog iets afkomt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben benieuwd naar jou opbrengst van de BB.. ik had er 2 dit jaar.. 85gr. droog :whistling

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben benieuwd naar jou opbrengst van de BB.. ik had er 2 dit jaar.. 85gr. droog :whistling

 

Greetz

 

De plant hangt te drogen. Ik denk dat ik er niet zoveel opbrengst van heb. Het was ook een klein plantje van 1.65m ofzo. Ik heb helaas geen weegschaal om het te wegen.

 

2 van de special queens zijn nu al droog en het is een lekker wietje geworden.

 

Al met al had het wel beter gekunt maar ik ben maar gaan oogsten aangezien er schimmel en of rot in kwam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou je heb 2 leuke schoenne dozen en 1 pot aan je plantjes over gehouden dus.. netjes toch :D

ik moet echt zegge dat mijn big bang een ziek zwaare stone heeft op mij.. en fruity geurtje

ik word er stoneder van dan bubblegum of ak47 ofzo.. dus al met al met het kut jaar 2010.. is alles priema gelopen

 

Kspreek je next year weer man.. good luck :verrygood

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou je heb 2 leuke schoenne dozen en 1 pot aan je plantjes over gehouden dus.. netjes toch :)

ik moet echt zegge dat mijn big bang een ziek zwaare stone heeft op mij.. en fruity geurtje

ik word er stoneder van dan bubblegum of ak47 ofzo.. dus al met al met het kut jaar 2010.. is alles priema gelopen

 

Kspreek je next year weer man.. good luck :D

 

Greetz

 

Helaas zijn het geen schoenendozen maar doosjes van videokaarten.

 

O ja hier moet natuurlijk ook de foto`s van de droge toppen.

 

Van de special queen krijg ik een aangenaam lacherige high. :verrygood

 

gallery_28288_10986_878507.jpg

 

Special Queen:

 

gallery_28288_10986_270901.jpg

gallery_28288_10986_669253.jpg

 

Big Bang:

 

gallery_28288_10986_435623.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

naar ong. 1 weekje drogen zou ik al ik jou was de toppen nog beetje bijknippen.. dan ziet je wietje er al een stuk mooier uit en dan kan die ook goed van binne drogen.. en daarna in glaze weckpotte ong. 2 weken lang en dan per dag 5x ofzo voor tijdje open laten staan en dat 2 weke lang en je heb een geweldig wietje :D duurd wel 4 weken mja dan heb je wel meer smoke plezier :verrygood

 

ik wou het ook doen.. maar ik heb alweer de helft van mn oogst opgerookt haha :)

en ik kan nu gewoon merke... wneer ik smoke is dat de smaak steeds beter word nah de dag dusja.. van de helft heb ik dus maar de minimale smaak geproeft en niet de max.

is zonde mja.. 2011 worden 10 plantjes.. 2x Greenhouse Mixpack dus dan hoop ik toch meer te hebben en ook meer geduld :)

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
naar ong. 1 weekje drogen zou ik al ik jou was de toppen nog beetje bijknippen.. dan ziet je wietje er al een stuk mooier uit en dan kan die ook goed van binne drogen.. en daarna in glaze weckpotte ong. 2 weken lang en dan per dag 5x ofzo voor tijdje open laten staan en dat 2 weke lang en je heb een geweldig wietje :) duurd wel 4 weken mja dan heb je wel meer smoke plezier :verrygood

 

ik wou het ook doen.. maar ik heb alweer de helft van mn oogst opgerookt haha :)

en ik kan nu gewoon merke... wneer ik smoke is dat de smaak steeds beter word nah de dag dusja.. van de helft heb ik dus maar de minimale smaak geproeft en niet de max.

is zonde mja.. 2011 worden 10 plantjes.. 2x Greenhouse Mixpack dus dan hoop ik toch meer te hebben en ook meer geduld :lol:

 

Greetz

 

Ok thx ga ik doen! Straks de lemon skunk knippen. Zit bijna niets aan maarja. :D

 

Succes volgend jaar met het mixpack!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...