Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
italodisco

*** Wat zijn de risico's bij illegaal kweken? ***

Recommended Posts

Beste Kwekers,

 

Na lange tijd te zijn mee gelopen met een vriend/ kweker zou ik binnenkort graag voor mezelf beginnen ;-)

 

Ik ben van plan om 6 tot 9 lampen van 600 watt te nemen.

En ik zal netjes mn rekeningen betalen.

 

Alleen twijfel ik of ik hiervoor een huisje moet huren of gewoon in mijn eigen huis.

Ik heb zelf een appartement ( koophuis ).

 

Kan iemand mij vertellen welke risico’s ik loop als ik word gepakt in een huurhuis of koophuis??

 

Hoe hoog zijn de boetes?

Wat word er precies in beslag genomen bij een inval?

Enzofoort…

 

Ik heel graag jullie reacties af.

 

Groetjes van Akkie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dubbelpost ;)

 

koop is beter dan huur, met de huur word je onmiddelijk eruit gezet als je genaaid word geen twijfel mogelijk

 

het enigste wat je jezelf moet afvragen niet wat zijn de risico's want je weet dat ze er zijn en niet in je voordeel zullen werken.

Dus vraag jezelf af; Vind ik het 't risico waard om te kweken en beheers ik voldoende kennis om een degelijk hok te scheppen met goede brandpreventie en veiligheidsaspecten, evenals kweekkennis want zonder dikke toppen kom je nog nergens.

 

je denkt tog niet dat ze je afzuiger laten hangen en alleen je lampen meenemen :lol: niks blijft gespaard alles gaat mee wat met de kweek te maken heeft, plus wat hun denken dat er mee te maken heeft, als de stoel in de huiskamer gebruikt is om te knippen gaat die mee.

 

Omdat ze de spullen gebruikt voor de hennepteelt niet kunnen verkopen proberen ze altijd zoveel mogelijk normale dingen mee te nemen om toch nog geld uit de "bust" te halen.. ze kunnen moeilijk een stel lampen terugverkopen aan een persoon. Daarom vinden ze het ook altijd geweldig als ze weer hun slag slaan met die patserprojecten dat ze audi's en bmw's in beslag nemen die kunnen ze weer verpatsen.

 

in ieder geval succes en houd ten alle tijden de nummer 1 regel in acht!: SMOEL DICHT

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...