Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

EmTee

Gezocht: mijn ideale draai-componenten

Recommended Posts

He ha hoi!

 

Na van alles uitgeprobeerd te hebben, heb ik de voor mij ideale combi om te draaien. Raw vloei zonder vouw met de smalle tipboekjes van Flamez.

 

Alle vloei van Raw draait en rookt heerlijk en die zonder vouw (een paar testexemplaren gekregen van Guesswho? en Munsterman) waren helemaal perfect.

 

De Flamez mini tip boekjes hebben precies het juiste formaat (kleiner dan normale tip-boekjes) en kun je ook super vouwen. Ik vouw altijd eerst die tip en hou die dan tussen mijn lippen tijdens het grinden en verdelen. Deze flamez tips worden dan niet slap van het kwijl zoals veel andere wel doen.

 

Nu ik er echter doorheen zit zoek ik een shopje die zowel die boekjes als die raw-vloei heeft. Iemand die me kan helpen? Ik heb al flink gegoogled, maar of ze hebben maar 1 van de 2, of ik moet gelijk hele sloffen kopen. (En dat is met mij 1 a 2 joints in de week zwaar overbodig)

 

God, wat een verhaal voor zo'n simpele vraag ....

 

Alvast bedankt!

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.smokinggear.nl misschien.Heeft ie het niet,misschien even een mail sturen.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raw haal ik per doos :verrygood

Bij de beter online zaken wel te verkrijgen

Die tipjes... dat wordt moeilijker denk ik

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ twin: smokinggear heeft in ieder geval raw en flamez in het assortiment. EN ze verkopen per pakje. Die raw zonder vouw niet, ik zal ff mailen. Goede tip :verrygood

 

@ Guess: ja, maar jij paft er op een dag ongeveer doorheen wat ik in een maand doe ... Die vloei zonder vouw is trouwens niet heel courant. Gewone raw hebben de shops steeds vaker.

 

EmTee

Die gek wordt van slechte tip (gratis van grasscompany of zo) in slechte vloei (mascotte groot)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...