Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
spikey

Spike's buiten kweek

Recommended Posts

Hey hallowa :P

 

Nou daar zijn ze dan hoor :P moet wel zeggen ze vielen me erg tegen ze waren niet echt mooi groot en hoop gele bladeren ook al krijgen ze voldoende water misschien iemand een tip?

Ik gebruik universele potgrond voor 7a8 weken voeding. Mocht het aan de voeding liggen wat kan ik er aan doen om meer te geven want zou heel goed kunnen dat de voorraad aant opraken is alleen niet alle 4 de planten hebben er last van.

Op de foto zijn de ergste bladeren al verwijderd.

 

Hollands hope x AK47 geslacht is denk ik vrouwelijk maar er zijn nog geen bloei verschijnselen

 

gallery_24043_10196_1067926.jpg

 

De deense Thyphoon die is vrouwelijk en zit nu al vol toppen alleen wel kale beentjes omdat die bladeren geel en dood waren.

 

gallery_24043_10196_858621.jpg

 

Hier kun je de top vorming iets beter zien.

 

gallery_24043_10196_582252.jpg

 

En hier hebben we de 2 NDB's die zijn ook vrouwelijk en zitten vol met toppen :D

 

gallery_24043_10196_599029.jpg

 

 

Dat was het weer voor vandaag hopelijk hebben jullie een goed advies voor me altans voor mijn moeder want die verzorgt ze :lol: dan kan ik dat even door geven B)

 

Laterrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Spikey,

 

ik vind het toch best mooie plantjes hoor.

 

misschien moet je toch aan wat voeding gaan denken, volgens mij is de universele potgrond niet helemaal de juiste voor onze plantjes.

 

heb je ook wel gaten in de bakken en emmer geboord? anders kon je wel eens een natte prut onderin de bakken hebben en zal ook wel niet goed zijn. of heb ik niet goed gelezen. B)

 

In elk geval mooi dat er al toppen zijn.

 

maak er wat moois van, nou ja je ma dan.

 

Grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Djzusie,

 

Voeding dacht ik ook al aan inderdaad maar zoals welke zou ik dan kunnen gebruiken?

Ik heb uiteraard meer dan voldoende gaten onder in de bodems geboord :lol:

 

Dat de aarde geen mega goeie keus was wist ik wel maar zie vaker mensen dit doen dus ik dacht laat ik het ook is proberen.

Ook denk ik dat de plant voldoende water krijgt dit word elke avond even na gekeken.

 

Dus voeding zou het kunnen zijn? Nouja moesten we maar is gaan bij voeden :P enige idee welke soort en of merk?

 

Thx B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

universele potgrond? gewoon uit het tuincentrum dus? nee das niet echt ideaal, ze zijn behoorlijk ondervoed B)

 

wat je het beste kan doen is B.A.C. nemen, lekker makkelijk want je hoeft niet af te zuren maar je moet er wel z.s.m. achteraan want dit is al een tijdje aan de gang :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bac gebruik ik binnen ook maar zou het helpen als ik gebruikte aarde erbij toe zou voegen?

 

Heb zoon 50L gebruikte gold label mix staan die ik heb vermengt met nieuwe jongbloed aarde.

Met jongbloed aarde kan je je gebruikte aarde opwaarderen naar nieuw grond heb dit gekregen van Doc omdat ik mijn oude aarde wou gebruiken in een nieuwe ronde omdat ik er nog genoeg Bac voeding in zat. Ik zou dit onderop kunnen gooien en wat boven op de oude aarde. Hierbij wil ik dan wel gaan bij voeden maar hoe doen mensen het dan op hun guarilla plek? Lijk me niet dat ze daar elke dag heen gaan om bij te voeden....

 

Wie o Wie heeft nog meer tips? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallowa,

 

Gister mooi weer dus meteen ff gekeken bij de dames :)

 

Ak47 x Hollands hope

 

gallery_24043_10196_462448.jpg

 

Links Thypoon en rechts Ak47 x HH

 

gallery_24043_10196_854855.jpg

 

Thypoon

 

gallery_24043_10196_1183266.jpg

 

NDB's

 

gallery_24043_10196_215322.jpg

 

4 dames en 1 die heeft nog steeds geen geslacht laten zien dat is de Ak47 x HH

Vind het wel een beetje lang duren maarja wie weet een laat bloeier ik heb geen idee :lol:

 

Laterrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...