Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lifeissublime

life is sublime 16x Amnesia haze 400w

Recommended Posts

nieuwe ronde nieuw soortje :P

 

vorige kweekje 16xpp was ik tevreden over (om en nabij 300 gram) maar na een paar keer PP eindelijk eens wat anders en hopelijk nog beter!

 

16x Amnesia haze start 4 Mei

 

LICHT 5 dagen tl 2x55w 18/6 ,toen overgezet naar 400w , het plan is 7 dagen 18/6 vanaf het moment dat ze het grote hok inkwamen dan 12/12 maar dat ligt totaal aan hoe de plantjes eruitzien over 7 dagen

vorige oogst 21 dagen voorgroei gehad ze werden mooi lang maar toch iets te lang!! wil ze rond de 60/80 cm houden dit keer geen 80/100 cm

nu schijnt amnesia haze van zichzelf al meer te strekken dan pp dus even kijken het plan kan zomaar wijzigen

 

tempratuur: zal hele oogst tussen 30/23 zijn zal niet veel inzitten

 

Lampafstand: TL tussen 5/10 cm hps 30/40 cm

 

PH 6.0

 

luchtvochtigheid : houd ik n tijdje (3weken)zo hoog mogelijk tussen 50/60 op dit moment met handdoeken en onderzetters alles gooien we in de strijd!

daarna zal ie rond de 30/40 schommelen

 

water: veel sproeien in het begin! half uur voordat ze wakker worden en vanaf week 3/4 van onder ook water geven

zal +- 250 cl zijn per dag (na 2/3 weken) verschilt per plant

 

voeding :De eerste 2/3 weken wortelstimulator +groei ec 1.0 vanaf week3 opbouwend van 1.4 elke week 0.1 omhoog tot in week 11/12? 2.4

daarnaast preventief gebruik van Bio Shark Dislike(anti spint) ,BAC vitality+ ( anti spint stress) BAYER anti schimmel (meeldauw) elke 6dagen mee sproeien in eht begin tot aan dat ze echt topjes krijgen

 

Canna groei (tot week 5),bloei (ec verhogend)

Aptus regulator,startbooster,topbooster (niet ec verhogend)

DNA-cel wortelstimulator (eerste 2 weken)

 

lucht: 2 kleine fans 1 onder de lamp 1 erboven tegen elkaar in

2 inlaten beiden komen onder de planten uit 1 van buiten 1 van de gang

simpel afzuigertje wat zn werk doet

 

AFTOPPEN? : dat was ik niet van plan , in het begin haal ik her en der een zijtakje weg die vreemd zou gaan groeien en na 2/3 weekjes kijk

ik daar nog eens naar

wel ga ik ze knakken allemaal ! :P dat gaf me het vorige kweekje goede resultaten bij degene waarbij ik het had gedaan

 

dit alles zou hem moeten worden dan

 

Update dag 4

 

ze staan nu 4 daagjes 2 dagen onder 2x55w groei TL en toen eindelijk kunnen overpotten en in mn grote hokje

daar staan ze nu op 18/6 onder 400w

de stekken waren al aan de grote kant toen ik ze kreeg en heb ze nu pas 3 dagen in aarde staan .. dus ze konden het goed gebruiken en hebben het prima naar hun zin

 

gallery_21198_9959_2540277.jpg

 

ook hebben we buiten nog wat plantjes neergeplempt 3moeders die ik niet meer ga gebruiken en aantal stekken

 

start 9 mei zal elke 2 weken een update krijgen

http://www.wietforum.nl/3-moeders-urban-gr...ime-t69142.html

 

gallery_21198_10028_1256729.jpg

 

ï smoke two joints in the morning i smoke two joints at night"

 

ik probeer dit topic zo leerzaam en duidelijk mogelijk te houden voor iedereen dus vragen of opmerkingen zijn meer als welkom

cheers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel plezier en succes ermee gewenst.

 

goede groet dre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes...! Leuk nr hahah :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze ga k ook volgen sublime,hoe staan je moedertjes nog?

 

 

grtz tomato

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE dag 9

 

ze gaan lekker

 

temp op orde 29/23luchtvochtigheid goed 50/7%

 

bij 3 plantjes een zijtakje weggeknipt die zouden maar gek gaan groeien dat wil ik niet ik stuur ze n beetje

 

het water lusten ze goed ze groeien lekker blaadjes mooi groen

niks geks te melden

 

gallery_21198_9959_2006668.jpg

 

@green tomato de moeders gaan goed heb ze laatst dik afgetopt gesneden na het stekken nemen ze zijn inmiddels alweer veel gegroeid(fotos spoedig)

hierna krijgen ze weer n speciale behandeling ik ga ze enorm inkorten en in kleinere pot stoppen

wil bonsai moedertje gaan proberen op internet wat over tegen gekomen kun je in heel kleine potjes je moeders houden

 

@ 1steklaswietjunkie http://www.skunk.com/ meer chilla soundjes <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE dag 11

 

18/6

 

waardes zoals in first post

 

alles bon niks geks <_<

 

gallery_21198_9959_1056564.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

# 17 gespot <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amnees

 

Inderdaad, haha

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey life,

 

vind dat je een heel leuk soortje heb staan, ben dan ook benieuwd hoe je

ronde gaat verlopen.

wil zelf ook graag een keertje haze draaien in mijn tentje en bij jouw zie ik ongeveer evenveel

ruimte als ik heb in mijn tentje..

 

succes met je haze-dames, ik hoop nog een paar dingen van jouw topic op

te steken <_< :smoke

 

Thc78

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE dag 14 12/12

 

KLOK OM naar 12/12

 

14 dagen 18/6 waarvan 10 dagen onder 400w

 

alles gaat goed met ze

 

hoogte tussen 15 cm en 35 cm meerendeel 25 cm

temp 30/21

lv 40/60%

ph 6.0

ec 1.1 canna groei

wortelstimulator

Aptus startbooster

 

vanaf nu gaan we ec opvoeren met 0.1 per week

 

om de 6 dagen preventief bac vit + anti meeldauw anti spint

 

over een paar daagjes een paar steeltjes knakken :smoke dat gaf resultaat vorige keer!

zie de plant rechts onder die was groter als rest stond in begin in midden , heb ik geruild met een kleinere hij buigt nu helemaal naar het licht toe

en een dezer paar daagjes een netje spannen gaten 10cmx10cm en paar stokken prikken alvast

 

gallery_21198_9959_2177515.jpg

 

opbrengst vorige kweek definitief

220 gram schone wiet 35 gram fluf over 15 plantjes waarvan 4 slecht (4gram plant?) door te lange voorgroei (21dagen) kregen minder licht door de hoogte van andere planten

gallery_21198_9533_2406284.jpg

 

cheers! <_<

grateful dead " scarlet begonias "

 

@ people chill dat jullie met intresse meelezen

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE dag 17 dag 4 12/12 (bloei)

 

alles gaat zn gangetje

ze beginnen veel zijtakken te krijgen ondanks dat ik de onderste twee internodes al heb verwijdert

mischien nog een aantal meer weghalen als ze wat gegroeid zijn ,is ook makkelijk met water geven heb n dun stalen staaf me meter tuinslang eraan waar ik mijnn gieter weer in plug n beetje ruimte onder de plantjes kan geen kwaad

 

helaas drukke weekjes dus niet echt in de mogelijkheid ze voor het wakker worden te sproeien helaas ....

 

alle waardes hetzelfde

 

stuk of 5 plantjes geknakt de rest volgt komende dagen ik kank ze als ze de 25+ -cm aantikken

 

ec 1.0 maandag naar 1.1

 

gallery_21198_9959_2845697.jpg

 

hier een aantal planten geknakt gallery_21198_9959_358164.jpg

 

dit is 2 daagjes later (na 1 dag staan ze alweer overeind!)gallery_21198_9959_1152874.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig :verrygood sublime is trouwens een zalig groepke!

 

Deze kweek komt helemaal goed, hopelijk haal je deze keer een kilo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ze in de bloei gooien als ik jouw was. Die amneze zijn net raketten. Die worden mistens nog 3x zo lang

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey sublime,

 

sluit me aan bij boomschors!

 

Is het de 9 weekse variant?

dan groeit ie nog 3 1/2 weken door

 

Dan haalt ie de 1.30 mtr. wel

Is het de 13 weekse variant dan wordt ie nog hoger!

 

succes en ziet erg prachtig uit hoor!

 

greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zien er egt toppie uit

keep it green :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE dag 19 DAG 6 12/12

 

alles zn gang

 

waardes zoals in first post

 

stokken gestoken

 

door het knakken beginnen de plantjes aardig een zelfde hoogte te krijgen morgen weer knakken voor de 2e keer

gallery_21198_9959_1729322.jpg

 

hier zullen nog wat takjes gaan verdwijnen

gallery_21198_9959_522827.jpg

 

@vlaanders fuck yeah sublime ! :verrygood

@sjorsboomschors als je goed leest zie je dat ik ze 4 dagen geleden al op 12/12 had geknald ivb doorknallen amnesia had er al iets rekening emegehouden met voorgroei ;)

@people goed te lezen dat het er goed uit ziet !

 

cheers! coming up ies sublime!

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE dag 23 10 dagen 12/12

 

 

heej mensen alles helemaal goed hier :D

het gaat zoals verwacht

 

alle waardes zoals first post

 

hoogte planten tussen 50/60 cm

 

ec van 1.1 naar 1.2

 

bac vit anti spint meeldauw preventief gespoten

 

Inderdaad de amnesia knalt hem aardig door :lol: volgende week nog wat takjes afknippen aan de onderkant dan zijn ze er klaar voor

 

o ja en bij 1tje het knakken fout gedaan dus die is nu afgetopt ;) \

 

en een vergelijk foto shoot eentje van 10 dagen geleden en 1tje vanochtend genomen

 

deze foto na 10 dagen gallery_21198_9959_1056564.jpg

 

deze is van vandaag

gallery_21198_9959_1933782.jpg

 

geniet van het weekend i will , vanavond in melkweg amsterdam geen sublime maar wel the slackers

 

cheers :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey life issublime.. gaan lekker he

op naar de dikke toppen

 

Grtz Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Sublime,

 

Zien er lekker uit die Amnesia's, ik ga je volgen. Ik ben nog bezig met het ontwerp van een kast/ruimte en neem voor de eerste kweek ook Amnesia. Ik houd dus alle Amnesia topics druk bij ;)

Wat is de reden dat jij de planten niet topt? En zelfs de onderste takken weg haald? Dan worden het lange dunne plantjes.

 

Mijn plan:

Amnesia moederplant laten groeien, stekken maken en de plantjes voorgroeien. Tijdens het voorgroeien een aantal keer toppen zodat er 4/5 hoofdtakken zijn per plant. Dan de planten scroggen. En de onderste takken en bladeren wegdieven.

 

Kan je/iemand trouwens meer over de soort Amnesia vertellen? Ik kan er vrijwel niets over vinden.

Waar heb jij je Amnesia zaden gekocht? Ik heb ze gezien bij Soma en bij Royal Queen maar ben er nog niet uit welke ik koop.

 

stroopwafel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat is de reden dat jij de planten niet topt? En zelfs de onderste takken weg haald?

 

heej stroopwafel leuk dat je meeleest en vragen hebt alle info die je vraagt staat al in de eerste posts

 

maar om het even snel duidelijk te maken

-Ik top niet zodat ik gewoon 1 grote mooie top per plant krijg ,bij 2 oogsten voor mn laatste alles getopt soms zelf 2 maal ik vond dat ze teveel energie verloren en ik kreeg er allemaal kleine topjes van

Mijn laatste oogst niks getopt en ik vond dat ik hele mooie topjes had uiteindelijk meer tevreden over als wel toppen(3 weken voorgroei 18/6 plantjes waren +- 80/90 cm)

-De onderste takken haal ik weg omdat die later toch geen licht vangen en toppen geven of enorm doorgroeien naar grote takken met kleine top ,en in de weg zitten voor het water geven , nu kan ik van onderen met een gieter en bamboestok met stukje tuinslang aan getapt water geven

 

wel erbij zeggende dat ik hiervoor PP had en deze plant soort amnesia ook mijn eerste keer naar schijnt de eigenschap heeft lange takken te krijgen en iets minder vol is als PP wat ik nu al zie

ik heb al een kortere voorgroei gehad 7 dagen 18/6

 

hoop dat je er wat aan hebt succes

 

@elmo tnx m8! i hope so :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE dag 26 dag 16 bloei

 

 

waardes zaosl in first post

 

ze gaan nog goed so far

 

ik heb ze hun laatste knip beurt gegeven van onderen

sommige takjes al vastgezet met clipjes ook aan de stokken staan ze nu allemaal vast

 

en ze beginnen eindelijk echt zichtbare topjes te krijgen

 

gallery_21198_9959_1385386.jpg

 

gallery_21198_9959_684779.jpg

 

gallery_21198_9959_475745.jpg

 

opdat ze maar goed mogen groeien :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE dag 28 - dag 18 12/12

 

alles bon ;)

al is het zicht wel even wennen iets minder bladeren als pp

 

gallery_21198_9959_1828035.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lifeissublime

 

Heb je dit topic (klikker-de-klik) op opengrow.com al eens gelezen? Hij kweekt o.a. Amnesia Haze in een halfpipe scrog... Hij heeft iets meer bladeren en zijn buds zijn immens!

 

Misschien een idee na deze ronde om toch voor de scrog te gaan ipv lange dunnen planten? Of ga je na deze Amnezia ronde weer iets anders doen?

 

stroopwafel ;) aka Amnesia-fan ;)

 

edit: Btw, je planten zien er heel netjes en gezond uit. :lol: i know, ik ben een n00b...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...