Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Alberts

hasj in Rotterdam

Recommended Posts

Allo,

Sinds een weekje of wat is -na ruim twee jaar gestopt te zijn- weer af en toe een oude vriend op bezoek. Een hasj joint mag ik weer graag roken. Wiet begin ik niet meer aan daar ik daar te verknetterd van werd.

 

Nu is in Spijkenisse de GreenSpirit ineens foetsie ben ik druk opzoek gegaan naar een nieuwe leverancier ;)... Eigenlijk vind ik dat wel prima daar de green in Spijk wel wat louche leek. Als in relatief duur voor de kwaliteit? Hoewel de pollem prima te roken was en gemakshalve fiets je daar heen ipv met de metro een reis te maken naar de stad...

 

Nu vanaf mijn werk leek bilbabo in Rotterdam vrij dicht bij. Wat achteraf nog een flinke 'hike' was vanaf Zuidplein :rofl.. Wat zijn jullie ervaringen daar? Ben er nu twee keer geweest ze wegen het af en je krijgt mee (eerste keer dat ik dat zag en imo beter dan de pre-gemaakte zakejs daar dit meer fair lijkt?). Ik vroeg wat voor hasj ze hadden en dat waren pollem en super pollem(?)... Pollem is mij prima.. lekker dun rollen en naar binnen happen. Nu is de pollem daar toch wel zacht waar het bij twee andere coffeeshops in Rotterdam waar ik een tijd geleden was klein(minder) en hard was (ook green). Is dit andere soort pollem? Ik word er zeer relaxed van maar vroeg me toch af of hier mensen zijn die me verder kunnen verlichten over wat ik rook... En wat er anders is aan Pollem1 pollem2 of pollem3.. en wat is super pollem ?

 

En mogelijk een tip om waar te gaan. In principe wil ik best door rijden naar beurs... heel Rotterdam kan ik halen... wat is de beste place waar je de beste / meeste kwaliteit pollem kunt krijgen? Andere soorten hasj waar je niet waisted van gaat.. maar meer een relaxte high..

 

Goed.. ik ga de nieuwe aanwinst maar eens oproken :no.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga voortaan naar COUNTDOWN op de charloisse lage dijk zijstraat van de pleinweg

goede polm en meer keus als ergens anders :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

de green in spijkenisse was ook echt een louche zaak, bij de inval vonden ze 250 kilo wiet en 100.000 euro contant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om heel eerlijk te zijn, vond ik de pollem van de Green Spirit in Spijk niet goed. Althans de laatste keer toen ze nog open waren. Blakerde binnen 2 seconden zwart, en kreeg er zware krampen van in mn darmen. Is overigens al de 2e keer in 2 jaar tijd dat ze gesloten zijn. Best zonde, ze zaten daar goed (in de zin van regio).

 

Haal nu helemaal geen hasj meer, durf je dus ook niet te zeggen waar de 'good shit' te verkrijgen is.

 

Over de verschillende soorten hasj, dit heeft met een aantal dingen te maken. Bijvoorbeeld 1e of 2e zeef (klop), soort wat ervoor gebruikt is. En nog wel meer, maar daar kom ik ff niet op :rofl

 

Geloof niet dat ze er de beste soorten hasj hebben, maar je zou de Barbershop in Hellevoetsluis kunnen proberen. Zit naast het Barbiertje(??) volgens mij.

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok.... Gister flink door gestoomd! Broer stond voor de deur en hebben er twee weg gerookt. Maar de hasj (pollem) die ik 3 weken geleden kreeg is anders dan wat ik nu heb. Vorige was harder en veel minder scherp. Gister eerst nieuw gerookt en daarna van restje oude nog een gerookt die was in vergelijking zoet. Kan het zijn dat het (net als met wiet?) - vroeger als ik voordeel zak haalde bij greenspirit nlx- liet ik die en dag of wat liggen om het uit te laten drogen. Kan het zijn dat die hasj ook een dagje of wat nodig heeft om te rijpen ...

 

Thx voor reacties :rofl..

Edited by Alberts

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Shop van Ger de Zwaan op Stadhoudersweg 85a, 10 min achter centraal station.Zeer goeie kwaliteit Afghaan, Himalaya & andere soorten.

 

Kunt u zich ook even voorstellen in deze sectie.Bij voorbaat onze dank.

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je naar bilbao kan 'hiken' vanaf je werk kan je ook naar sultan wandelen. hashrokende vrienden van me uit spijk gingen zelfs toen de green nog open was naar sultan voor hash.

 

grtz,

iep

Share this post


Link to post
Share on other sites

heyhey

 

Ik kwam af en toe ook nog wel is bij de green

maar stonden hier in de omgeving al bekend als slechte shop

verkochte voorgredraaide sigarette voor 3,50 ;)

en de 12 euro zakjes hasj vonk echt nix t was wel te roken maar effectloos :verrygood

er is 1 shop waar ik altijd mn hasj haal

witter de with op de witter de with straat erg makkelijk te vinden

en dichtbij de metro :P

je pakt vanaf spijkenisse de metro richting capelle en uitstappen bij eendrachtsplein

de rechter trap pakken naar buiten en dan de eerste straat links

blauw met wit neon board :wacko:

hun hebben goeie prijs kwaliteit verhouding en lekkere rookertjes waar ik zeker wat van voel

even uit mn hoofd hun soortjes

polm en superpolm staat er op de kaart als hia en super hia

zijn bijde erg lekker en voor bijde hebben ze een actie

hia 5 gr 20 euro

super hia 5 gr 25 euro

 

verder hebben ze echt lekkere libanon

dit zijn de 3 soortjes die ik er t meeste haal

maar ze hebben er ook blonde maroc afghaan enz enz enz erg uitgebrijde kaart met veel keuzen

en je kan er al voor 5 euro halen dus probeer maar raak :D

 

hoor graag je reactie al ben je er een x geweest

 

gr skunky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...