Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HerrMohawk

Hoevel shit van bladafval van één plant?

Recommended Posts

van het bladafval van één buitenplant, van tegen dan pak 1.80m, zou 't de moeite zijn om daar shit van te maken?

nou ja anders kan ik er misschien beter een spacecakeje van bakken?

ik heb echt geen idee hoeveel daar afkomt eigenlijk...

jullie 'n idee? 't is NLX

 

Greetze Mo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van droog afval moet je voor boter ( voor het maken van wietboter, zie recepten) rekenen met een verhouding van 1 op 8. Dus, van 10 gram (goed) afval, maak je 80 gram boter. Gebruik wel alleen je knipafval, niet de grote bladeren enzo..daar heb je niks aan.

 

Je moet maar even kijken hoeveel afval je hebt... ik zou er boter van maken, wat je niet direct nodig hebt invriezen en van de rest lekker aan 't bakken gaan. Als je veel afval hebt, kun je natuurlijk ook de helft pakken, en de rest in de ice-o-later of shaker doen.. Gebruik even de search-functie, zoek dan op hash maken ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is toch geen antwoord op de vraag... :?

 

Nochtans zou ik het ook graag weten. Geen flauw benul.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht dat hij bedoelde: ik heb bladafval van een plant van 1.80, heeft het zin om daar hash van te maken, of beter boter?

 

Daarom had ik ff aangegeven hoeveel boter je ervan kan maken.. kan hij zelf beslissen. Maar van een plant van 1.80 lijkt het me wel zinvol om er hash van te maken...kan je toch nog wel een aardig blokje maken, denk ik zo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En met 60 plantjes? Power Plants van 115? Want dit is een vraag die ik mezelf ook al stelde: heb ik het er voor over om een pers en isolator te kopen? Isolator hasj is duur. Je hoeft niet veel grammen te maken om de investering eruit te halen. En de pers e.d. gaan eeuwig mee. Het lijkt me een geweldige kick om goede hasj te maken :)

 

Is 10 gram reeel of eerder 30 gram? Ik kan me voorstellen dat je met de witte wietjes de meeste opbrengst krijgt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je met de ice-o-later methode wel ongeveer aan die 30 gr zult kunnen komen, mss nog wel meer.

Wat die pers betreft, niet doen :arrow: ijshasj moet je niet persen en op een andere manier moet je geen hasj maken.

IJshasj is gewoon het beste wat je kunt maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het knipafval van de hele kweek :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat je met de ice-o-later methode wel ongeveer aan die 30 gr zult kunnen komen, mss nog wel meer.

Wat die pers betreft, niet doen :arrow: ijshasj moet je niet persen en op een andere manier moet je geen hasj maken.

IJshasj is gewoon het beste wat je kunt maken.

 

Koel dan! Dat vind ik veel! 20 gram zou ik al zeer blij mee zijn :) Ik wist niet dat je ice-o-later hasj niet perst? Is dat gewoon een kwestie van samenkneden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, het blijf nl. gewoon zacht.

De mijne ligt nu trouwens in de koelkast, want anders is het echt nog erger als kauwgom qua plakken.

Is ook zeer gemakkelijk bij verwerking tot iets rookbaars.

Niet liggen brokkelen ofzo, gewoon een sliertje van rollen.

Bij dit geld trouwens ook dat de ijshasj pas n2/3 mnd. op volle sterkte is.

Niet dat het niet meteen al inslaat als een bom, want dat doet het wel hoor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, het blijf nl. gewoon zacht.

De mijne ligt nu trouwens in de koelkast, want anders is het echt nog erger als kauwgom qua plakken.

Is ook zeer gemakkelijk bij verwerking tot iets rookbaars.

Niet liggen brokkelen ofzo, gewoon een sliertje van rollen.

Bij dit geld trouwens ook dat de ijshasj pas n2/3 mnd. op volle sterkte is.

Niet dat het niet meteen al inslaat als een bom, want dat doet het wel hoor :D

 

Oww...? Wat grappig. Dus het valt gewoon niet te brokkelen? Haha.... daar rook je geen 5 gram per dag van toch? :) Maare... koel dat je zo veel hasj kunt maken zeg :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...