Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Hardcore_Holland

royal queen autoflowers buiten

Recommended Posts

hey mensen ik heb een aantal van die autoflower zaadjes gekocht he en heb er een paar vraagjes over:

Er staat namelijk bij dat 2 maanden na ontkiemen oogsten is, maar..

 

- het lijkt me echt sterk dat je in juli al toppen hebt heeft er iemand mss ervaring mee?

- en wat bedoelen ze met "na ontkiemen"? na het eerste bladerdek? of al direct als er een worteltje zichtbaar is?

- en voor mensen wat vorig jaar ook buiten die autoflowers hebben gehad, hoe groot werden ze? wat heb je er afgehaald per plant? wanneer waren ze klaar? enz.

 

een voordeel lijkt me van die autoflowers, is dat je ze lekker in de mais kan zetten en met alle zekerheid voor de boer de mais afgedaan heeft, je planten uitgebloeid zijn en dikke toppen hebt, en dat ze bloeien met het beste weer. en niet met gewone planten in dat ze in september kutweer hebben als ze nog flink bloeien.

 

kan iemand wat ook autoflowers buiten gekweekt heeft me beetje ervaring delen?

zou dat wel chill vinden man.

 

MVG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben dit jaar zelf ook bezig met een paar autoflowers, exact het zelfde soort. Bij autoflowers is het verschil dat zij niet bloeien naar mate de lcihturen van een dag korter worden maar naar mate ze ouder worden. Ervaring met dit soort heb ik nog niet maar ik zal ze als ik jouw was wel laten ontkiemen en vorvolgens in de grond doen. Met betrekking tot de mais zou ik ze af raden, dit omdat de mais in vergelijking minstens 2 keer zo groot word en wanneer de mais nog wel klein is de boer er meerdere malen nog door heen gaat/kan. .. Je zou ze wel in de slootkant kunnen doen maar dat is aan jezelf.

 

De autoflowers zijn als ik de andere ervaringen een beetje lees tussen de 2 en 3 maand zeker oogstklaar. Zoek maar eens naar meer mensen die dit soortje hebben bijvoorbeeld op google..succes ermee ga je ook nog een verslag plaatsen?

 

grzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorig jaar heb ik meerdere buitenkwekers, humeurig zien kijken aan het einde van het jaar,

kleine ploppies of grote planten die niet autoflower waren,

Uh. voor hun zeker geen suc6 dus.

Hopelijk een andere batch bij jullie en beter nieuws,

 

greetz suc6 Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 maanden is wel in ideale omstandigheden. Meestal moet je toch op 10 weken rekenen. Maar dan kun je inderdaad in juli oogsten. Mijn eerste auto's zijn ook begin juli klaar.

 

Begin augustus, na mijn vakantie probeer ik dan nog een rondje te draaien.

 

Na ontkiemen is trouwens zodra het eerste stukje boven de aarde uit steekt.

 

Ik was 1 van die mensen wiens autoflower niet autoflower was (Tundra). Toen netjes nieuwe zaden gekregen en die staan dit jaar en zijn welk autoflower. Er wordt nog druk gekweekt, gekruist en geprutst met de autoflowergenen en dat levert niet altijd even goede zaden op. Zoek het liefst naar een soortje dat zich al bewezen heeft. Bij mij doen tundra, ADH47 en autoblueberry het super.

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...