Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MrLunk.Tk

Politie kennemerland doet massale invallen...

Recommended Posts

coffeeshops-haarlem-invallen-indica-controles-001.jpg

 

19 April 2010, Door: Nol van Schaik

 

De Burgemeester, tevens Korpschef Politie Kennemerland, en zijn handhavers

voeren de druk in Haarlem e.o. nog maar eens op, vandaag werd met veel

machtsvertoon een inval gedaan bij alle Haarlemse en Zandvoortse

coffeeshops. Voor sommige ondernemers was het de tweede inval binnen een

maand, het gedoogde verkopen en legale gebruiken van cannabis schijnt in

Kennemerland de allerhoogste prioriteit qua opsporing te hebben.

 

Lees verder...

 

+ VIDEO & Medialinks

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom wordt je dan in godsnaam agent? je MOET toch iets vinden van de acties waar je aan meewerkt? ik dacht altijd dat agenten mensen waren die niet van onrecht houden, mensen die een ander de les kunnen lezen als het gaat om normen en waarden in een vrije samenleving. en terecht, want waarom zou je agent willen worden als je je toch niets van onrecht aantrekt? macht? die ligt (redeneer ik aan de hand van het filmpje) verre van oom agent, die zelf amper een idee heeft waar hij mee bezig is. ben toch benieuwd hoe die mensen tijdens hun loopbaan toch hun hele mentaliteit verdraaien en elke uiting van identiteit verbergen achter die politie-mentaliteit die iedereen in elke agent terug kan zien vandaag de dag....

Share this post


Link to post
Share on other sites

De tering... ik weet niet wat jullie in Haarlem hebben gedaan om ze zo pissed te krijgen.

 

 

@remmesss

 

Mr. agent doet wat hem verteld word.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De tering... ik weet niet wat jullie in Haarlem hebben gedaan om ze zo pissed te krijgen.

 

 

@remmesss

 

Mr. agent doet wat hem verteld word.

 

 

Nou ik wel !

 

We shoppen tegen de politiek...

 

En dat wordt ons nie t in dank afgenomen blijkbaar...

 

Bedankt voor de reclame zullen we maar zeggen...

 

(blauwe vieze smerige Politiehonden...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat is de stand?

 

Volgens mij hebben ze de koffieshophouders in Haarlem 2 rechtse directe gegeven... En dat van de PvdA!

 

Als je blijft schoppen tegen het systeem moet je niet je dekking laten zakken... dus geen kinderen in de shop, netjes 5 ons in huis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar slaat dit allemaal op.

Liep er toevallig ook een mannetje met een stok, een lange leren jas en een stijf been bij ;) .

Ik denk ook dat het niet meer lang duurt dat ze identificatie, persoonsbewijzen gaan noemen.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waar slaat dit allemaal op.

Liep er toevallig ook een mannetje met een stok, een lange leren jas en een stijf been bij ;) .

Ik denk ook dat het niet meer lang duurt dat ze identificatie, persoonsbewijzen gaan noemen.

 

Gr Kramer

 

KLAP!

Het woord razzia werd gisteren in koor gezongen door de coffeshoppers die in de Indica aanwezig waren...

En DAT WAS HET OOK !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga even mijn kaken van verbazing oprapen...................wtf zijn we voor tijdperk beland zeg.

 

Lunktunk....roep eens hulp in van wel zelfdenkende politici in Den Haag. Dit gaat werkelijk waar even

helemaal nergens meer over.

 

Verder commentaar is op dit moment onmogelijk zonder een scheldkannonade van mijner zijde.

 

Ga nu eerst roken......WIET welterverstaan. GOdver de GOdver nog aan toe!

 

P.S Heb je een persoonlijke vete met die mongool van een burgermeester Lunktunk? Lijkt wel of

uit zijn bol gaat, die burgernazi is ergens boos om.

 

Vanwege je oproepen op het net?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ga even mijn kaken van verbazing oprapen...................wtf zijn we voor tijdperk beland zeg.

 

Lunktunk....roep eens hulp in van wel zelfdenkende politici in Den Haag. Dit gaat werkelijk waar even

helemaal nergens meer over.

 

Verder commentaar is op dit moment onmogelijk zonder een scheldkannonade van mijner zijde.

 

Ga nu eerst roken......WIET welterverstaan. GOdver de GOdver nog aan toe!

 

P.S Heb je een persoonlijke vete met die mongool van een burgermeester Lunktunk? Lijkt wel of

uit zijn bol gaat, die burgernazi is ergens boos om.

 

Vanwege je oproepen op het net?

 

 

Ik ben webmaster voor de Coffeeshopstaking initiator Nol van Schaik...

Op onze site vind je veel van wat vooraf ging...

Burg. Schneiders is met zijn eigen 'Krieg gegen drogen'bezig in haarlem

daar komen we tegen in geweer en alles wat hij doet is steeds intimiderender en ingrijpender acties...

 

De PvdA haarlem fractie spreken we wel al mee... iets wat Burg. herrr Schneiders (jawol!) WEIGERD al 2 jaar !

terwijl voorganter ex burg. pop altijd jaarlijkse overleggen had met de coffeeshopeigenaren

 

Later de komende weken spreken hebben de THCondernemers.nl al afspraken met 'hoge lui'van de landelijke PvdA..

daarover later meer ... als de tijd er rijp voor is ;)

....

controles waren toen nog gewoon 2 man die even kwamen kijken en checken op een NORMALE mannier !

 

Niets is onverwacht en op alles was gerekend...

Alleen niet op eigenaren die zich gewoonweg niet aan de minimumleeftijdcontrole houden zoals bij het theehuis.

 

maar dan nog...

magere vangst voor inzet van 70 man politie en 25 ma belasingdienst ...

 

16 coffeeshops x 1.5 uur = 24 uur x ca 100 Euro per man per uur incl. onkosten (minimaal) x het aantal personen =

 

228.000 EURO !!! Belastingeld !

 

Is dat 1 mindejarige aantreffen en 165 gram teveel wiet in huis als ENORME BUIT !!!! waard ?

 

grtz,

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarschijnlijk wel voor de burgemeester, zieltjes winnen etc., maar elk normaaldenkend mens zou toch moeten snappen dat je dan juist misbruik maakt van de onwetendheid/argeloosheid van de doorsnee burger in deze kwestie. want het in stand houden van dit criminaliteit stimulerende systeem is de burgemeester slechts goed uitgekomen omdat 90% van heel nederland nog steeds denkt dat coffeeshops vol zitten met criminelen. pas wanneer mensen de link tussen het gedoogbeleid en de aantrekkingskracht voor de criminaliteit en alle ellende eromheen gaan leggen, kunnen we richting legalisatie omdat je in een vrij land nu eenmaal ook het kuddevolk moet weten te overtuigen.....

 

legalize!

Share this post


Link to post
Share on other sites
waarom wordt je dan in godsnaam agent? je MOET toch iets vinden van de acties waar je aan meewerkt? ik dacht altijd dat agenten mensen waren die niet van onrecht houden, mensen die een ander de les kunnen lezen als het gaat om normen en waarden in een vrije samenleving. en terecht, want waarom zou je agent willen worden als je je toch niets van onrecht aantrekt? macht? die ligt (redeneer ik aan de hand van het filmpje) verre van oom agent, die zelf amper een idee heeft waar hij mee bezig is. ben toch benieuwd hoe die mensen tijdens hun loopbaan toch hun hele mentaliteit verdraaien en elke uiting van identiteit verbergen achter die politie-mentaliteit die iedereen in elke agent terug kan zien vandaag de dag....

Maar de agent bepaalt de wet ook niet en bepaalt zelfs niet wat hij doet en zeker niet wanneer...

 

Hoe hoger je in de macht ringen zult gaan, hoe meer je zult zien dat het allemaal ja knikkers zijn... en knik je geen ja, dan zal je naar alle waarschijnlijkheid ook geen promotie krijgen...

----------------------------------

 

Maar de politiek heeft in principe de hoogste macht, dus je kan ook brieven schrijven naar de burgemeester

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja is inderdaad waar, maar de politiek kan er ook wat van als het gaat om het een zeggen en het ander doen, denk maar aan het referendum, niet al te lang geleden. daar was 60% van de kiezers niet voldoende om het kabinet tot eenzelfde besluit te laten komen (al is het nooit zo zwart-wit in de media geweest). en de politiek is ook zo'n beroepsgroep, je weet van te voren dat je in een democratie naar het volk moet luisteren en dan kun je een keer een statement maken.........

 

laten we hopen dat door dit soort acties van verenigde coffeeshopeigenaren te steunen, er een politieke partij een standpuntin durft te nemen tegen de huidige gang van zaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar de agent bepaalt de wet ook niet en bepaalt zelfs niet wat hij doet en zeker niet wanneer...

Hoe hoger je in de macht ringen zult gaan, hoe meer je zult zien dat het allemaal ja knikkers zijn... en knik je geen ja, dan zal je naar alle waarschijnlijkheid ook geen promotie krijgen...

----------------------------------

 

Maar de politiek heeft in principe de hoogste macht, dus je kan ook brieven schrijven naar de burgemeester

 

En dat is maar goed ook... Stel je eens voor dat iedere agent zijn eigen regel gaat bepalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En dat is maar goed ook... Stel je eens voor dat iedere agent zijn eigen regel gaat bepalen.

Dus kan je de personen die juist doen wat er hen gezegd wordt niets kwalijk nemen, maar de mensen die de opdrachten geven moeten vervangen worden.

 

Zolang het niet bij de wortels aangepakt wordt, zal zo een bul shit terug blijven komen, in de een of andere manier.

 

En de eerste stap is jezelf helpen... en als je een ander wilt helpen zal je ook vuil moet worden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...