Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
freaklikeme

beginnerke

Recommended Posts

hi,

 

Ik heb gistren voort eerst een joint gerookt, khad hem van iemand die hem uit een coffeeshop gehaald had... ik had verwacht datk niks zou voelen, maar ttwas zaaaalig, leuke eerste ervaring...

Maar, kben toch nog ni veel wijzer zenne, kwestie van wa minder groen achter de oortjes te worden, heb ik een paar vraagskes:

 

Ik kan geen joint rollen; is dit moeilijk, vooral als je een clumsy persoontje bent like me :oops:

als je een joint koopt in een coffeeshop, is dit dan altijd vermengd met tabak of kan je ook pure joints kopen...

welke soorten zijn aan te raden, is hier veel verschil in?

wat is precies het verschil tss hasj en weed?

 

mensjes, i ask for it; wijd me in in jullie wereldje

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

altijd leuk collega-rokers te zien :wink: welkom dan ook.

 

Bij een shop zit er wel altijd tabak in de voorgedraaide joints;

en meestal toch behoorlijk wat (wiet)afval.

Zelf draaien weet je niet alleen hoeveel er in gaat;

je hebt toch ook meer zicht op de kwaliteit van hetgeen er in gaat.

Daarbij komt dat draaien op zich best leuk kan zijn;

 

:idea: In de rubriek roken & rollen staan complete handleidingen van hoe te draaien

(en ook jij moet met wat oefening zo kunnen draaien hoor :wink: )

 

 

 

Have fun

Share this post


Link to post
Share on other sites
hi,

 

Ik heb gistren voort eerst een joint gerookt, khad hem van iemand die hem uit een coffeeshop gehaald had... ik had verwacht datk niks zou voelen, maar ttwas zaaaalig, leuke eerste ervaring.

yow, das leuk voor jou, mijn eerste keer heb ik moeten k*tsen, :)

 

Ik kan geen joint rollen; is dit moeilijk, vooral als je een clumsy persoontje bent like me :oops:

er zijn ook verschillende toestellentjes in de handel om jointjes te rollen, als je een smartshop binnen loopt kan je wel een paar vinden.

 

als je een joint koopt in een coffeeshop, is dit dan altijd vermengd met tabak of kan je ook pure joints kopen...

meestal zal je ze met tabak vinden, en meestal gevuld met wietafval.

 

welke soorten zijn aan te raden, is hier veel verschil in?

smaken verschillen en dat is voor ieder weer anders, ikzelf geef de voorkeur aan, jack herrer, nlx, snowball, en white widow

en voor hasj vind ik manalie, zachte polm, en marakesh wel lekker.

 

wat is precies het verschil tss hasj en weed?

van wiet word je high en van hasj word je §toned

Share this post


Link to post
Share on other sites

een joint roller is niet moeilijk je moet gewoon oefenen op rollen van shaggies ( goed gespeld ? ) als je dat kan kun je ook wel een joint rollen als je daar geen zin in hebt kun je altijd nog een rollmate kopen http://www.rollmate.nl/index.htm zijn niet zo duur maar wel handig....

 

wiet aanraden lijkt me niet echt iets om te doen je zult gewoon zelf moeten kijken wat je het lekkerst vind

Share this post


Link to post
Share on other sites

tip: ga 'n pakkie shag kopen, en vloei en tipjes, en oefen wat! voor je met wiet begint te knoeien

als je een aanvaardbare creatie kan maken, gooi er dan wiet bij,

je zou versteld staan hoeveel voldoening het geeft je eerste goed gerolde joint op te steken :D

enn als 't echt niet lukt, niet getreurt, zoveel leuks op de markt!

bongs waterpijpen, etc... gewone pijpen ( daar word ik sneller high van eigenlijk? dat geeft me meer 'n high dan echt stoned zijn)

PS: Jack herer is een echte aanrader naar mijn mening :)

Welkom & Have Funnn :D

Greetz Mo

Share this post


Link to post
Share on other sites
tip: ga 'n pakkie shag kopen, en vloei en tipjes, en oefen wat! voor je met wiet begint te knoeien
Nog een tip, koop een pakje sigaretten en ga daarmee leren draaien, vind ik makkelijker dan met shag, zeker de eerste keer, maar dat is mss heel persoonlijk :) :D

 

maar genoeg over draaien enzo anders moet ie naar Roken? Rollen? (mag ook hoor :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nog een tip, koop een pakje sigaretten en ga daarmee leren draaien, vind ik makkelijker dan met shag, zeker de eerste keer, maar dat is mss heel persoonlijk :) :)

Weet zeker dat dat heel persoonlijk is :D (jij nu ook :wink: )

draai het met beiden, maar shag veruit de voorkeur

(draait gemakkelijker en smaakt ook beter) (=ook persoonlijk wiet_rook.gif )

 

En heb inmiddels wel ondervonden dat de meeste "nieuwkomers" eerder kunnen draaien met shag, als met sigaret. En ja, als je shag rookt maakt dat het nog een stuk simpeler.

Ga anders met een zelf-blow-draaiend-maatje een avondje chillen; laat hem de blows draaien, en probeer zelf gelijktijdig met hem ook een blow te draaien (zonder wiet natuurlijk).

kan je bij hem afkijken hoe ie het doet; en als het meezit kan ie je nog aanwijzingen geven ook :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals hierboven al vaker gezegd , oefenen ! :D

 

Niemand is volgens mij te klunzig om het te leren , koop een pakje shag (rolt makkelijker omdat het niet zo droog en kort is) en een pakje vloeikes . Ik rolde al gewone safkes voor ik begon te blowen , dus ik had al een kleine voorsprong . Je zou dus mss ook eerst kunnen beginnen met korte sigaretjes te rollen en als dat lukt koop je eens lange vloeikes . Daar steek je vanachter een tipje bij in en dan probeer je die gewoon dicht te rollen (of vouwen , de eerste keren lijkt het maar daarop dan op rollen :) )

Als je de techniek beheerst op korte vloeikes (die om het te leren makkelijker te rollen zijn al zeg ik het zelf) is het niet meer zo een grote moeilijke stap naar het "echte" werk .

 

 

Je zult het zo door hebben , als je maar genoeg oefent :D

 

Succes! :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij een shop zit er wel altijd tabak in de voorgedraaide joints;

en meestal toch behoorlijk wat (wiet)afval.

 

hier in eindhoven kan je bij the pink wel pure joints kopen... voor 5 euro en bij THC- Nederland ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...