Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SoftIce

3e kweek 250 watt 5x WS

Recommended Posts

Thnx voor de reply's all!!

 

@smokey: groeivoeding kun je ook in de bloei meegeven om het stikstof niveau op peil te houden, als je slim doe je dit natuurlijk niet elke keer maar zo'n beetje eens per week ofzo (het is niet altijd nodig, afhankelijk van je grond en evt buffertabs). De foto's makk ik met een kuch kuch K750i, heb deze foon al 4 jaar en doet nog perfect. Die fatsoenlijke camera moet er echt een keer komen, alleen vind ik wel een beetje zonde om een camera te halen voor wat pics hier op het wf. Verder ben ik namelijk totaal geen foto-fanaat oid. Wellicht een idee om voor een nieuwe foon te kijken met een fatsoenlijke lens erin :P

 

@torsti: ze krijgen deze week al alleen kraantjeswater zonder toevoeging, had de lichte overvoeding ook al gespot zondag. Probeer ze zaterdag weer wat bloeistimulator mee te geven. Ga het vanaf dan weer rustig opbouwen.

 

@spike en wave: thnx voor de complimenten, knuppels zijn/worden het zeker :)

 

Grtz SoftIce :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey SoftIce, mooie plantjes heb je staan .

ik kijk nog steeds stiekem mee :)

 

 

succes :P

 

grtz Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je begin post nog is door gekeken zag dat dit White skunk was ik krijg deze week ook diw white skunk zaden binnen voor mijn volgende ronde nu kan ik mooi bij jou mee kijken hoe ze worden :)

Ze zien er in ieder geval prachtig uit !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Ice!

Ziet er heerlijk uit die knotsen daar man!

Succes nog in je laatste weekies!

Gr,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donders mooi man. Die mooie volle toppen met dat weinige blad. Doe je goed.

 

1 minpuntje, met jouw K750i (heb ik ook gehad, werelds toestel) is het meer Yellow Skunk in plaats van White. Maar ik geloof je zo dat ze in real life veel witter zijn.

 

Groene groetsels

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 35 v/d zichtbare bloei (42 dagen op 12/12). Als alles volgens schema loopt kunnen ze over 3 weekjes om. Maar dat zien we dat wel weer.

 

Nu tijd voor een paar foto's :)

 

gallery_22992_9854_47843.jpg

 

gallery_22992_9854_388889.jpg

 

gallery_22992_9854_432942.jpg

 

gallery_22992_9854_351741.jpg

 

gallery_22992_9854_158701.jpg

 

gallery_22992_9854_384384.jpg

 

gallery_22992_9854_351895.jpg

 

gallery_22992_9854_355806.jpg

 

gallery_22992_9854_460575.jpg

 

Er is wat overvoeding geweest, dus ben ik een paar dagen op alleen kraantjeswater overgestapt. Er zijn dus wel wat verbrande blaadjes , maar dit zijn er slechts en paar en maak ik me verder geen zorgen meer om. Dit aangezien ze nog maar enkele weekjes hoeven.

 

@ELmo: thx dude, keep watching :)

 

@spikey: echt cool dat je ook White Skunk gaat kweken, dit is echt een heerlijk plantje. Is redelijk simpel te kweken, gat snel in bloei zodra je klok op 12/12 zet en bloeit ook nog eens redelijk snel af in een weekje of 8-9 (zichtbare bloei). Ga je kweek hier dan zekers volgen :)

 

@thommy: thx man.

 

@EmTee: de K750i is idd een goed toestel, alleen helaas een beetje verouderd. En idd en reallife zijn ze nog een stuk witter :P

 

Tot zover dan maar weer.

 

Grtz SoftIce :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo hoog tijd voor een update. Net even wat foto's getrokken en ze stonden er goed bij. Vandaag is dag 42 van de zichtbare bloei (49 dagen 12/12)

 

De herfst is ingetreden (ze moeten dan ook nog maar 2 weekjes), de voeding ben ik rustig aan het afbouwen zodat ze de laatste week kunnen spoelen, Tevens za lik ze de laatste 3 dagen in het donker zetten om al wat bladgroen/chlorofiel af te breken.

 

Hier de resultaten van de fotoshoot ;)

 

gallery_22992_9854_329730.jpg

 

gallery_22992_9854_104842.jpg

 

gallery_22992_9854_57047.jpg

 

gallery_22992_9854_63189.jpg

 

gallery_22992_9854_421068.jpg

 

gallery_22992_9854_270166.jpg

 

gallery_22992_9854_361034.jpg

 

gallery_22992_9854_283854.jpg

 

gallery_22992_9854_318412.jpg

 

De buds worden echt topzwaar. Ik zou ze eigenlijk moeten ondersteunen met wat stokken, alleen ben ik bang dat wanneer ik stokken in de potten steek dat ik dan wortels beschadig (de potten zitten er goed vol mee). Dus heb ik de toppen wat gebogen en door elkaar heen gestoken zodat ze wat ondersteuning aan elkaar hebben, en dit lijkt goed te werken.

 

Verder weinig bijzonders :)

 

Grtz SoftIce ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Softice,

mooie toppen!

Voor het ondersteunen van de toppen hebben ze in de GS

van de witte Jojo´s.

Deze hak je onder de top vast en door een veer worden de toppen omhoog

getrokken.

(Deze komen bij mij ook nog an de beurt, volgende ronde)

Nu kun je misschien met binddraad de toppen ondersteunen.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat begint er erg goed uit te zien SoftIce! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff een mini-update zonder foto's (batterij van me foon is dood).

 

Vanaf vrijdag staan ze op het kraantjeswaterdieet. Aankomende vrijdag of zaterdag gaat de schaar erin. De toppen heb ik nu ondersteunt met binddraad (thnx torsti voor het idee). Voor de volgende ronde toch eens kijken of ik die witte jojo's ken vinden, zijn toch echt nodig ook al is het maar een 250 watter wat er boven hangt. Ze krijgen nu dus geen voeding meer en verwacht daarom ook dat ze nu de bladeren echt leeg gaat zuigen zodat er al flink wat chlorofiel wordt afgebroken.

 

Probeer zo snel mogelijk weer wat foto's te plaatsen, zodra ik een nieuwe batterij voor de foon hebben gehaald.

 

Grtz SoftIce B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo het knippen zit er op. Ik heb net nog eve nwqat foto's van een paar va nde toppen gemaakt. Moet zegge ndat het me deze keer echt niet tegen valt. Lijkt meer te zijn dan mij vorgie 2 rondes. Dus daar ben ik blij om.

 

Hier even een paar topjes:

 

gallery_22992_9854_284727.jpg

 

gallery_22992_9854_9128.jpg

 

gallery_22992_9854_315783.jpg

 

gallery_22992_9854_109373.jpg

 

Niet slechts al zeg ik het zelf :D

 

gallery_22992_9854_101872.jpg

 

En ook het wortelstelsel ziet er gezond uit ;)

 

Nu is het wachten tot het droog is en dan de boel wegen (hoop op 100+ gram) en dan lekker oproken. Ben inmiddels als 2 weken door mijn stash heen, dus helaas ben ik op het moment weer shop afhankelijk.

 

Verder staat de volgende ronde weer gepland. Ik wou nu iets heel anders, daarom heb ik nu gekozen voor 5 autoflower plantjes, Royal Dwarf van Royal Queen Seeds. Deze heb ik besteld en zijn gisteren binnengekomen. Nu nog even nieuwe grond halen en de zaden ontkiemen en dan kunnen we er weer flnk tegenaan :P

 

Grtz SoftIce B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij haal je je 100gram ruimschoots hoor B) ik zou zelfs zeggen 150 gram.

 

Veel succes met je nieuwe ronde, die gaan we weer volgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry Vlaanders de 150 gram is niet gehaald ( de 5 en de 0 even omdraaien). Alles is nu al kurkdroog na een weekie drogen. Hier even wat foto's:

 

gallery_22992_9854_354118.jpg

 

gallery_22992_9854_248747.jpg

 

gallery_22992_9854_337037.jpg

 

het totaal droog gewicht is 105 gram. Eindelijk de 100 gram eens gehaald en bijna de 0,5 gr/watt.

 

Nu moet de wiet nog ff goed curen en dan is het weer heerlijk genieten in me vakantie (over 6 weken). Ben heel erg blij met het resultaat en omdat er nog zat ruimte is voor verbetering, kijk ik zeeeeeeer positief tegen de toekomst aan :D :P :P

 

Ik wil graag alle mensen bedanken voor hun reacties/tips/opmerkingen en hoop stiekum ook dat dit topic ook andere mensen heeft geholpen/nog kan helpen.

 

De volgende ronde staat gepland en wordt nu eens een autoflower soortje. Weet alleen nog niet wanneer deze gaat starten, het was de bedoeling om nu de zaden al ontkiemt te hebben, maar er zijn even dingetjes tussengekomen. Zodra ik hier meer inzicht in heb, zien jullie vanzelf wel weer een topic van me hier in de vertrouwde micro-sectie. Tot dan!!

 

(blijf natuurlijk wel reacties plaatsen ;) )

 

Grtz SoftIce :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wiet is heerlijk gister weer even een jointje van gedraaid, en de smaak wordt alsmaar beter. Hij moet nog wel even curen want je kan nog iets de wat hooi-achtige lucht ruiken als je diep inademd.

 

Over de volgende ronde:

 

De zaadjes liggen ter ontkieming en geven al wat teken van leven

 

gallery_22992_10501_32094.jpg

 

Bij 2 zaadjes zit er al een worteltje na 24 uur tussen de keukenrol, de 3 anderen lieten nog niets zien, dus heb ik die even net gekraakt. Er zit nl een redelijk harde schil omheen.

 

Dit is het soortje: Royal Dwarf van RQS (autoflower)

 

gallery_22992_10501_347122.jpg

 

Het is niet al teveel bijzonders, maar ik wou toch wel eens een autoflower meemaken en wou nu ook een soortje die redelijk snel klaar was. Dus dan is dit soortje het soortje bij uitstek. De zaden heb ik besteld bij Exotic Garden, waar ze deze net in het assortiment hebben. Zodra de plantjes boven de grond staan zal ik hier een nieuwe topic voor openen. Tot dan, zou ik maar zeggen :wacko:

 

Grtz SoftIce :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey soft ice. mooi verslagje heb je gemaakt , veel plezier met je oogst :wacko: . en op naar de volgende ronde :vape:

grtz Elmo2007 :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

joo SoftIce

ziet er idd leuk uit man

mooie toppen heb je

 

heel misschien komt die lichte hooilucht wel omdat je de wiet nog niet goed genoeg gedroogd had :wacko:

 

Succes met je volgende ronde :vape:

 

loeterr :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey chopppa thnx voor je reply.

 

De wiet was al kurkdroog, daar lag het niet aan. Denk alleen dat het te snel gedroogd was door de hitte. Inmiddels is de wiet ook al anderhalve week gecured en die hooilucht is verruild voor een flinke meurlucht :smoke

 

ooh en over mijn volgende kweekje: ze staan inmiddels!! Zodra ik de kans zie om foto's te maken voordat de lamp aanspringt zal ik een nieuw topic maken.

 

Grtz SoftIce :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Softice,

Gefeliciteerd met je mooie opbrengst man! :blink: netjes hoor...

Mooie toppen om te zien, als ze zo lekker smaakt als ze eruit ziet gaat dat helemaal goedkomen.

Veel rookplezier en alvast veel succes gewenst met je nieuwe kweekje :smoke

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja big bang doet e'm altijd, heb ooit 1 hermafrodiet gehad en nu allemaal feminized seeds van eat this greenhouse! ching ching veel geld bespaard maar ben hem beetje beu gerookt tis nog altijd medie wiet he :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...