Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

weedtech

eerste guerilla kweek

Recommended Posts

Zon !! :huh: ik zie zon !! :lol:

 

Ontopic:

 

AF'jes ?

Ook nog grotere planten ? (geen AF)

 

Gr.

BioMan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zon is altijd goed :lol: Uhhm ik ga eerst een zadenkweekje doen met die Dieselryders om te kijken hoe dat gaat :huh: daarna wil ik er 40-50 guerilla gaan zetten (als de zaadkweek goed gaat) dus ik denk volgend jaar alleen AFjes misschien dat ik nog ander zaad ga kopen!

 

-WT

Share this post


Link to post
Share on other sites
De zon is altijd goed :D Uhhm ik ga eerst een zadenkweekje doen met die Dieselryders om te kijken hoe dat gaat :rofl daarna wil ik er 40-50 guerilla gaan zetten (als de zaadkweek goed gaat) dus ik denk volgend jaar alleen AFjes misschien dat ik nog ander zaad ga kopen!

 

-WT

 

Hier ook... kleine spotjes voor AF'jes zat...

maar voor de wat grotere planten word het hier nogal moeilijk (urban) :huh:

 

Toch wel al een paar ( kleine ) spots gevonden voor een paar Deentjes te droppen

BioMan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

high all,

 

Ik heb alweer tijdje niks van me laten horen, de bloei zit er nu eindelijk in en ik heb mn planten in de volle grond gemikt, deze stonden niet goed meer en vanwege stormen vorige week moest het wel. Anyway geen gelul want ik heb wat bloei foto's en gewone foto's en die zeggen meer dan 1000 woorden!

 

Onbekende plant:

gallery_25189_9845_1438922.jpg

 

gallery_25189_9845_1397856.jpg

 

PPP van nirvana:

gallery_25189_9845_1362934.jpg

 

gallery_25189_9845_358388.jpg

 

van afstand (grootste is onbekende plant, rechts is de gefimde PPP:

gallery_25189_9845_1443133.jpg

 

@ BioMan:

 

Wij hebben hier ook al wat spots gevonden waar bijna nooit iemand komt, het is verlaten daaro dus mooie spot voor volgend jaar ;) neem aan dat jij je spots ook voor volgend jaar bewaard ?

 

-WT :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk ;)

 

Niets overhaast doen, je plantjes zien er goed uit :P

 

Groeten

BioMan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee daar heb je gelijk in bioman :P ThnQ, maar is die PPP nou een man of een vrouw of een herma ? het ziet er zo apart uit...

 

-WT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een man of een herma... maar een vrouw al zeker niet :P

Ik zou hem in de kliko smijten...

 

Gr.

BioMan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee het lijkt mij ook geen vrouw. ik denk herma ik had ook zoon plant met dezelfde geslachts kenmerken en die heb ik in de kliko gesmeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm het lijkt toch meer op een vrouw nu paar dagen verder ;) laat em nog ff staan eens kijken wat het doet :P komen over paar dagen weer nieuwe foto's ;)

 

-WT

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey iedereen die dit topic nog volgt.. B)

 

die plant (PPP) bleek jammer genoeg wel een mannetje te zijn is allang vernietigd door mn hond... die wist er wel raad mee :whip:

 

gallery_25189_9845_411879.jpg

 

gallery_25189_9845_268750.jpg

 

Hier de enige plant die nog steeds staat, hij begint paarse toppen te krijgen maar ik weet nog niet wat voor soort het is. de plant is nog steeds aan de vloeibare canna voeding, ik geef hem nog een weekje of 2-3 dan moet hij dr toch maar af want het weer gaat niet mee zitten en er zijn al een paar nachtvorsten geweest. naja geen gelul maar foto's:

 

bovenin wordt ze al mooi paars, ook de bladeren :lol:

gallery_25189_9845_281396.jpg

 

gallery_25189_9845_70319.jpg

 

Paars topje :lol: :

gallery_25189_9845_308395.jpg

 

gallery_25189_9845_225761.jpg

 

gallery_25189_9845_146505.jpg

 

Dit was het dan weer, hopen dat het goed gaat komen..

 

-WT <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is een mooi boompje B)hoop dat het een mooie oogst gaat worden.

en heb je toevallig al ervaring met canna bloei voeding?

heb het in de kast staan maar nooit gebruikt.

 

en ik heb precies dezelfde soort hond als jij en die van mij hebben dezelfde fasinatie voor planten.

zou het door het ras komen?<_<

 

Groeten ZB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo Baasje zo Hond zeggen ze wel is B)

 

 

Jammer van je plant man <_<.., Daar komen lijkt mij geen dikke compacte toppen meer in...

De zon heeft haar kracht verloren.. de vorst neemt zijn intrede, Dat wordt kei hard duimen voor iets rookbaars

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou kan het mooi de zak in <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ph..

:whip: :lol: <_< B) :lol: :lol:

@wt,

volgend jaar nog es proberen met wat andere soortjes man?

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, volgend jaar lekker met vroege Deentjes gaan knallen ! :whip:

 

Wel een mooie hondje <_< ... maar let wel op met zulke foto's te posten, mensen die jouw misschien wat beter kennen ofzo zullen jouw tuin meteen herkennen omdat ze je ( o zo lief maar geweldadig :lol: ) hondje herkennen :D

 

Verder helemaal niet lullig bedoelt hoor :lol: Anderzijds zullen er ook niet snel zich konijntjes of katten ofzo gaan wagen in jouw tuin... ze ruiken de geur van je hond en durven niet tot aan de plantjes te komen... misschien verslind je hond dan ook wel een paar rippers... de knoken gewoon laten liggen :lol: dan durft er geen enkele ripper zich meer wagen in jouw tuin... of heb je daarom misschien die foto's van je hond er op gezet ? :lol:

 

M.V.G.

BioMan ;) B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bioman: nah i dont care tis maar 1 plant :lol: shops zijn dichtbij daar redt ik het ook wel mee, iedereen weet hier trouwens dat er een plant staat, ik hoor regelmatig roddels etc. :lol: maar iedereen let er dan ook op he, als ze wat verdachts zien :D wordt hier echt niet gejat hoor :lol: ;) volgend jaar gaan we weer stunten met nieuwe soorten :P

 

@indoflow: natuurlijk ben ik volgend jaar ook weer van de partij :P heb nog genoeg liggen, komt helemaal goed :P

 

@PH: juist zou wel lachen cadeautje zijn om iemand een topje te geven voor sinterklaas :D

 

@memberw: ja dat duurt nog ffkes inderdaad :lol:

 

@highlife: daar komt niet veel meer in inderdaad ;) maar boeie we hebben het geprobeerd, niet geschoten is altijd mis B)

 

@zaadbal: ja dat hoop ik ook, maar wordt em niet meer ben ik bang, tis alweer errug koud hier in Friesland :whip: en die canna voeding werkt wel, die toppen worden al wat dikker hopen dat het nog te roken is <_< ja ze zijn erg vernielzuchtig, maar zoals highlife zegt: zo baas zo hond, misschien komt het daardoor ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

is uitgraven niet iets en binnen zetten? gaak ook nog doen met paar plantjes B)

er zal door mij een paar bosjes bloemen met 1 erg speciale bloem erin weg worden gegeven voor verjaardagen dit jaar <_<

 

maja good luck!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uitgraven en binnenzetten? :verrygood Die planten onder de lamp? Of gewoon binnen?? Nehhj..

Ik zou het gewoon aan de hond geven...

(niet lullig bedoelt :D!!)

 

HL

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon zo lang mogelijk laten staan die plant

zolang er geen rot inzit

lekker laten staan :verrygood

 

en dan ja met sinterklaas ofzo oogsten . nou en ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou op zich wel heel slim zijn!

Als er dan een boswachter aan komt kun je altijd nog zeggen dat je naakt aan het recreëren bent! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja als je een goeie spot hebt ziet toch niemand je :smoke hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...