Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
No-Zem

Ganja Queen

Recommended Posts

Mijn excuses dat ik het niet heb gemeld, kwam er per toeval achter en ben er maar ff voor gaan zitten.

 

Gisteravond laat begon ik eens met zappen.

Net op dat moment begon op Canvas de Docu 'Ganja Queen'.

Ik had er wel eens van gehoord en gelezen, maar na deze docu draaide m'n maag toch wel ff om.

Indonesie, 4,2 kg cannabis, = executie, geen concreet bewijs dat de Queen bewust smokkelde,... doe dan maar levenslang !!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zag er in de VPRO-gids een stukje over in staan..

Het deel van de tekst:

"Ach, hoogstwaarschijnlijk is Schapelle een stom rund, dat voor veel te weinig geld een veel te groot risico heeft genomen en nu twintig jaar moet zitten in een smerige overvolle gevangenis. Daarom zeggen we het nu nog één keer: Drugs smokkel naar het buitenland is prima, maar doe het in goed overleg met de plaatselijke autoriteiten. Betáál gewoon die douane en politie. dan heb je verder geen gezeur. En laat het smokkelen zelf altijd aan anderen over." :)

 

Maarja, wel knap vervelend.. En gemeen óf stom..

 

Ciao,

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er een heel klein mini stukje van gezien terwijl ik rondzapte. Naar wat ik gezien heb kan ik niet anders concluderen dat het een rund is. Ze zei dat ze niet zo goed dingen kon onthouden, dat ze bijvoorbeeld niet zo goed wist hoe groot de afstand tussen haar en de muur is. Iedereen kan zien dat het maar een metertje is. Maar ik zal de docu eens in zijn geheel gaan bekijken, en zien of ik tot een andere conclusie kan komen. De meeste mensen weten namelijk drommels goed wat ze meenemen in hun koffer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De meeste mensen weten namelijk drommels goed wat ze meenemen in hun koffer.

Dat is nu net het punt .

Ze had een surfboard-tas met rits, zonder slot, ze was met haar familie, 4 kilo zat in een seal-bag niet duidelijk of er een strijzak omheen zat, ik geloof dat ze een uur of 10 de tassen en koffers niet in het oog hadden, grondpersoneel van de luchthavens hadden alle vrije toegang... dus.....

ze is...of heel slim, (nou ja,..20 jaar aan der broek).... of heel erg gekloot... denk dat alleen zij weet hoe de vork in de steel zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal eens zien of ik die aflevering kan opnemen op HollandDoc of weet ik wat. Heb satteliet en veel van die docu kanalen, zal even puzzelen waar ik dat kan opnemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://rapidshare.com/files/229691939/HBO_-_Ganja_Queen__2007__ukgirl077_xvid.part3.rar.html
http://rapidshare.com/files/229680680/HBO_-_Ganja_Queen__2007__ukgirl077_xvid.part2.rar.html
http://rapidshare.com/files/229678507/HBO_-_Ganja_Queen__2007__ukgirl077_xvid.part1.rar.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...