Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
maddwarf

nieuwe bouw plannen

Recommended Posts

ik heb weinig verstand van stroom

Dat blijkt,.......Huisjes die vol gezet worden, gaan buiten de meter om,.......ze tappen rechtstreeks af van de dikke aanvoer kabels (6mm2), en daar kan wel meer dan 10 lampjes op. :jump: :jump:

 

met zaad gewoon ontkiemen op 12/12 onder TL, met 4x600 trek je dan wel 2 kilo in de 7/8 weken

 

Turbo zaad zeker ??? :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat blijkt,.......Huisjes die vol gezet worden, gaan buiten de meter om,.......ze tappen rechtstreeks af van de dikke aanvoer kabels (6mm2), en daar kan wel meer dan 10 lampjes op. :jump: :spliff:

 

daarom zeg ik, dat is aan eenieder om te beslissen, ik ga niemand pushen, maar er zijn wel mogelijkheden. een discussie over wel of niet stroom jatten begin ik niet aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb in het hok dus 120x260 voor potten te zetten en dat dus 2 maal

ga ik voor 4x600 en dat dus 2 maal heb ik 769 w/m2

Voor de temp zal ik dan toch uitkomen op semi gesloten....Dat staat al vast alleen welk systeem nog niet...

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou die beslissing wel maken voor je gaat bouwen. Je moet bij de bouw met veel dingen rekening houden als je semi gesloten wil draaien. Zoiets achteraf erbij hangen geeft een hoop geklooi.

 

ik ga je volgen

 

Gr R

Share this post


Link to post
Share on other sites
om en om bedoel je?

 

Ja om en om bedoel ik...

 

En ik zou voor 400 watt gaan, ook al leveren 600 watt meer lummen (word dit niet allebei op 1 meter afstand gemeten??)

Toch kan je mooie dingen doen met 400 watt, alleen voor de verdeling al zou ik daar voor kiezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou die beslissing wel maken voor je gaat bouwen. Je moet bij de bouw met veel dingen rekening houden als je semi gesloten wil draaien. Zoiets achteraf erbij hangen geeft een hoop geklooi.

 

ik ga je volgen

 

Gr R

 

Ja idd dat klopt helemaal racker...

En ik wil het graag netjes hebben daarom ook zo veel vragen...

Er zijn 2 hele mooi systemen op het moment daar zit ook nog mijn twijfel

En ik vraag me nog steeds af hoeveel licht er per m2 nu echt max is... en dat met en zonder co2...

Ben ook nog iets aan het uitdenken om de lampen aan een soort van rails te bevestigen zodat je er altijd 4 hebt hangen.

Maar ze dan in het begin 3 te laten branden en op het eind week 4/5 bloei 4 aan te zetten.En dan dmv de rails de verdeling te kunnen regelen.Tevens weer leuk voor testen.Omdat ik met 2 gescheiden kanten kan werken...

 

Wil alle mogelijkheden door mijn hoofd hebben laten gaan..... bouwen/bedenken vind ik super aanpassen ook nog wel maar verbouwen...... nee een hekel aan..verbouwen betekent in mijn ogen slecht denk werk en voor bereiding....

Maar ja dat ben ik...

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tussenwelke systemen twijfel je dan als ik vragen mag?

 

Met 1 600watt lamp per m2 zit je altijd wel goed in het begin.

 

Gr R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was te verwachten natuurlijk. veel succes met beslissen.......en bouwen natuurlijk.

 

Gr R

Share this post


Link to post
Share on other sites
Was te verwachten natuurlijk. veel succes met beslissen.......en bouwen natuurlijk.

 

Gr R

 

Zit ook met neus bovenop de bekende topics...

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...