Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

nolvanschaik

hallo cannabisten,

Recommended Posts

Hallo, ik ben Nol van Schaik, coffeeshophouder, en ik maak me ernstig zorgen over het voortbestaan van coffeeshops als we met een regerings coalitie van CDA, PVV en VVD te maken gaan krijgen.

Om te proberen zo veel mogelijk cannabisten op pro-cannabis partijen te laten stemmen, zodat we tegengas kunnen geven, en misschien met een relaxte regering te maken krijgen, heb ik een coffeeshopstaking georganiseerd.

Ik ga via een mailing mijn collega's oproepen om op 9 Juni aanstaande, Kamerverkiezingsdag, onze deuren demonstratief dicht te houden, in de hoop dat onze klanten massaal gaan stemmen. Als de stembureaus sluiten gaan we dan weer open....

 

Laat je stem niet in rook opgaan!

 

Nol.

Edited by nolvanschaik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens de laatste peilingen staat de mogelijke anti-cannabis coalitie van PVV, CDA en VVD op 70 zetels

 

Volgens de laatste peilingen staat de mogelijke pro-cannabis coalitie van D66, PvdA, Groen Links en SP op 68 zetels

 

elke stem op de PVV, CDA of VVD betekent dus steun voor de sluiting van coffeeshops en een totaal cannabisverbod in Nederland, OOK op straat!

 

Hi, MrLunk, ben je weer softdrugs aan het vernietigen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan gaan we toch weer ondergronds want het spul raken we wel kwijt en hoe spannender het word hoe beter de prijzen worden. Een soort prohibition maar dan anders. Toch? Ze kunnen het hebben hoe ze het willen hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom nol!

Mooie aanwinst voor het forum lijkt me ;)

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is jammer dat de politiek tegenwoordig draait om het winnen van stemmen ipv. het uitdragen van een ideaal waar een politieke partij voor zou moeten staan... Dat zie je maar weer aan de zogenaamd liberale VVD, vorige verkiezingen waren ze nog voor het gedoogbeleid, maar ze denken stemmen te kunnen winnen en misschien een een kans te hebben om in het toekomstige kabinet te komen en ja dan zijn ze ineens tegen het gedoogbeleid en de shop... Wat is het toch vreemd dat politiek en burger zo ver van elkaar afstaan... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Nol,

 

Maak je niet druk, politici doen toch wat ze willen. Er is maar een reden om canabis ooit te legalisren. Als er accijns over geheven kan worden.

 

That's all.

 

Cu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Nol,

Hou je er wel rekening mee dat dit een Hobby-grow forum is en dat wij kweeken om niet in een C.S. te hoeven komen of het is puur voor de gezelligheid

De politiek gaat ons natuurlijk ook aan

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO Nol,

 

cool dat jij hier ook zit! Jij was voor mij een van de eerste wiens canna avonturen in via internet volgde en mij hierdoor aan het kweken zette :wub:

 

was gaaf man, die outoor oogst daar aan dat witte villatje in spanje, mooie sweetthoot's en blockhead's als ik het nog juist herinner.

 

 

 

 

mja er is maar 58% van de stemkrachtige die ook echt een stem uitbrengt.... ;) ;)

 

een klein voorproefje , gesloten shops..... spannend :D succes met de actie

 

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...