Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sex' n Combi

Criminlaiseren van Natuurlijke gezondheid

Recommended Posts

Is wel een leuke docu , dacht deze even te delen...

 

Deze dame vertelt over de gang van zaken de afgelopen decenia...

 

Zeker een aanrader als je jezelf afvraagt hoe het zo ver is kunnen komen in de wereld...

 

Veel plezier...

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-5...s%2C+and+Herbs#

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit op 12 min nou, maar dank je wel voor het posten ik hou er wel van als mensen de waarheid zeggen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ergste van alles is dat het waar is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks elmanito, die ga ik morgen eens bestuderen...

 

de waarheid komt stil aan , te meer, bovendrijven...

 

kwestie van tijd, voor dat het wordt opgevist ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit gaat over hoe zelfs Nobel prijs winnaars onderzoek en ontwikkelingen van genezing met vitamine C wordt tegengehouden.

 

Dus geen mediaaandacht, geen subsidies voor research...nee gewoon doen alsof het niet bestaat, waar hebben we dat nog meer gehoord beste kwekers? ;)

 

salu2

 

Pierre Paf

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pierre paf gewoon doen of het niet bestaat , ik ken dat ergens van maar weet zo effe niet waarvan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik wil er wel bij zeggen dat de EU-regels op het gebied van voeding verder gaan dan de Codex Alimentarius.

Hoe bedoel je? Zijn de regels meer beschermend , of nog erger dan enkel de codex?

 

Ik bedoel, hoe zit het met de ratio's van gevaarlijke stoffen die in Europa worden aanvaard als maatstaf?

Share this post


Link to post
Share on other sites
@sex'n Combi

 

Je zou dit dan ook erbij moeten nemen.

 

EU Federal Economic Government Proposal Mirrors Nazi Plan For Fourth Reich

 

Nu zijn het nazi's die raketten de ruimte insturen, ufo's proberen namaken, gesponserd werden door dezelfde families( rothchilds en gildenberg) , het eten proberen controleren, mensen vergassen , mensen martelen, mensen als testkonijnen gebruiken, die dan op hun beurt afstammen van eeuwenoude sektes en culten met conspiracy begoten...

 

En nu hebben we in Nederland al lekkere check-in, check -out bullshit, controle van kruiden/voedsel/geneesmideelen/je seksleven/ je persoonlijke uiting van mens zijn...

 

OH JA!!! Het is tijd om in actie te schieten!!!

 

Get up... stand up...

 

Stand up for your rights ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
of nog erger dan enkel de codex?

 

Nog erger ja, groot aantal supplementenverbindingen zijn al verboden sinds vorig jaar.Alle gezondheidsclaims (ook die een goeie onderbouwing hebben) zijn al bijna geschrapt door de EFSA.Misschien dat je zegt dat is goed, maar je wilt als consument toch weten wat je slikt, maar wanneer je als bedrijf niks meer mag zeggen over een bepaald product, automatisch dat je dan internet opgaat en daar kom je allerlei info tegen, ook dus de onzin verhalen.

Het is op dit moment voor alle bedrijven een rampscenario.

 

De EU is op dit moment nog bezig de maximale hoeveelheid vitaminen en mineralen te bepalen en als het aan Duitsland ligt dan is een hoeveelheid van 200 mg per dag genoeg ipv 1000 mg.De ADH ligt op 60 mg, maar dat is om ernstige tekorten te voorkomen zoals scheurbuik.Bij ieder persoon ligt de behoefte verschillend.

 

Dit is een maximale hoeveelheid op gesteld door een Nederlandse toxicoloog Aal Bast aan de universiteit van Maastricht

 

Veilige bovengrens voor antioxidantvitamines:

 

Vitamine A: 3000 microgram/dag

 

Vitamine B6: 25 milligram/dag

 

Vitamine C: 2 gram/dag

 

Vitamine D: 50 microgram/dag

 

Vitamine E: 250 milligram/dag

 

Foliumzuur: 1 milligram/dag (geldt alleen voor pillen)

 

Selenium: 200 microgram/dag

 

P.S. In 1967 ging Monsanto een samenwerkingsverband aan met de I.G. Farben fabriek, het hiervoor genoemde financiële hart van het Hitler regime

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Extra aanvulling

 

Brussel staat genetisch veranderde aardappel toe

 

Volgens eurocommissaris Dalli (Volksgezondheid en Consumentenbescherming) is de genetisch gemodificeerde aardappelsoort Amflora van het Duitse chemieconcern BASF veilig.

 

Een van de bedrijven uit het IG-Farben consortium

 

De Amflora-aardappel is niet geschikt voor consumptie. De oogst is bestemd voor de productie van zetmeel dat gebruikt wordt bij de fabricage van papier en (restproduct) veevoeder.

 

Indirect komt het toch de voedselketen in en is hennep niet meer interessant als grondstof voor papier???

 

bron

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Indirect komt het toch de voedselketen in en is hennep niet meer interessant als grondstof voor papier???

 

Dat denk ik ook... net hetzelfde met nylon... omdat daar meer geld mee te verdienen was ,omdat ze toch al de olie voorraden voor zich hadden, en zelf de prijs maar hoefden te bepalen...

 

Shame on them! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

En dan dit

 

Sativex is manufactured in the UK by GW and its contract manufacturing partners. The product is being marketed in Canada by Bayer HealthCare, Pharmaceuticals Division, GW’s marketing partner

 

Je mag zelf niet je eigen medicijn telen, maar dat wordt verzorgd door een ander IG Farben gigant Bayer.In Canada kunnen ze wel hun eigen medicijn telen, maar dit is tegen het zere been van de UN.Die heeft de Canadese overheid nu gevraagd daar verandering in te brengen.

 

UN watchdog takes aim at Canada's medical marijuana program

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel spijtige zaak is dat Elmanito... de bewuste mensen onder de bevolking zal toch moeten stoppen met zwijgen en passief toezien... maar in plaats daarvan moeten wij zoveel mogelijk mensen bewust maken van de feiten die ondersteund zijn door bewijzen die het zwart op wit tonen wat de intenties zijn van deze "wetten en regels".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het draait allemaal om geld en het liefst zoveel mogelijk verdienen ervan.

 

Kijk maar naar je E-nummers die zogenaamd goedgekeurd zijn door de EU. Je ziet sommige nummers (msg 621-627) bijna op elke verpakking terug komen maar wat nog veel smeriger is en wat ze niet vertellen is dat sommige combinatie van E-nummers elkaar versterken en ondersteunen en soms wel tien keer zoveel schade aanrichten op die manier als dat je ze alleen in neemt (als je de boekjes mag geloven).

 

Die codex beveelt aan om al ons voedsel te gaan bestralen. Bestralen van voedsel verlaagt de frequentie van het voedsel dat wij tot ons nemen en zo wordt onze frequentie in ons automatisch ook verlaagd. Wij denken dat we voedsel tot ons nemen maar in feite nemen we rotzooi die eruit ziet als voedsel tot ons en verlagen zonder dat we het weten onze gezondheid want alles is frequentie en alles trilt op zijn eigen nivo. De medische industrie wrijft zich al in zijn handen want die gaan er weer vet aan verdienen.

 

Haal vitamine C weg en de medische industrie is je zeer dankbaar want dan kunnen ze weer flink wat medicijnen op de markt gooien om de spook symptomen van een vitamine C tekort aan te pakken waardoor je het probleem niet oplost maar nog erger maakt maar dat is niet erg, daar hebben ze ook alweer medicijnen voor klaarstaan en hopelijk leef je nog een tijdje want dan kunnen ze je lekker uitmelken voor al je geld.

 

Het is gewoon te triest voor woorden maar zo staat onze wereld er momenteel voor. Wil je bewust leven en op je eten letten dan moet je het rechtstreeks bij de boer kopen voordat er wat mee gebeurd is. Wij hebben de keuze, wij stemmen met ons geld en als niemand wat doet en uit gemakzucht de fabrikanten beloond die ons vergiftigen dan hebben we het aan onszelf te danken want bedrijven doen gewoon wat ze moeten doen en dat zullen ze ook blijven doen tot er geen klanten meer zijn. Dan pas gaan ze iets anders doen want dan moeten ze wel.

 

Mijn eetgewoontes zijn veranderd. Zo ben ik van vleeseter een vegetarier geworden (wel nog vis) en kijk ik op de verpakkingen naar de schadelijke E nummers en laat die liggen. Meestal koop ik verse groenten, als het kan rechtstreeks bij de boeren zelf of in speciaalzaken maar nooit in de supermarkt omdat ik bewust ben en ik weet dat ik stem met mijn geld en ik ga geen bedrijven belonen voor hun vergiftiging van ons eten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...