Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

choppa

Choppa's 1e Guerilla 2010

Recommended Posts

Da's zeker goed om nu al te weten! :lol:

 

Maarja.. Irritante mensen ook!

Ze gunnen een anders ook niks meer tegenwoordig. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeh :) ...high life...wat zou jij doen als je zakken vind 80 meter van je spot waar je al jaren kweekt? :) ( nee...ik was het niet :) )

 

wat een k.. middag...wil ik ook wat op een spot brengen... zijn er 3 machines bezig alles te rooien...er komt een gebouw daar... :D

 

dus toen maar plekje zoeken....ik wist nog een leuk stukje groen.....dood ziek wordt je er van :P ...al die rietjes, vorkjes en strootjes...over al waar ik kom wordt gegrowd.... :D en die boobies...daar trap ik niet in...maar ik weet wel dat die plek bezet is...

sjemig...ik ken beter ripper worden....ik heb nu al zoveel plekken gevonden :) ...maar ik wil kweken ;) ..niet rippen.... :)

 

dus g-growers....wil 80% van jullie even emigreren aub :) :) ...i need some privacy...

 

@choppa...beter plekje zoeken...hebben je sporen je verraden?

gr en sterkte met je 1e tegenvaller.. :) ( tevens les )

Carpie

 

ps: oja ook nog 2 dumplekken :) gevonden van binnenkwekers...jammer geen gratis aarde :) ...want me eigen achterklep zat al vol...met g-tools...

wat een klojos...dumpen is zoooo dom voor kwekers imago... :) kweken oke :lol: ...maar bezorg geen overlast... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja, het kan soms mooi klootn gaan met de guerilla. Gecondoleerd

 

Ik had ook een mooi plekje/veldje achter een fabriek hier in de stad (urban guerilla). Is die fabriek verkocht, zijn ze aan het opknappen geslagen.

 

Hele veldje platgemaaid en geploegd (incl boompjes, grassen, brandnetel etc.). Zat een mooi gat in het hek (in een hoek verstopt en niet door mij gemaakt) en ook dat hebben ze netjes weer allemaal hersteld. Grrrr. Had in een hoek al wat spul verstopt liggen (goede schep, meststoffen, spuit, roundup ...) en ook dat zal allemaal wel weg zijn.

 

Ach ja, ik neem het maar voor lief. Je kunt er toch niets aan veranderen. Mocht je maar gewoon je tuin vol gooien ...

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ carpe D: wat ik zou doen..?

Mooi laten liggen! Als diegene het echt bond maakt met rommel, en hij verraad jou spot er ook zo ongeveer mee, dan wordt het een ander verhaal.

 

Maar growers onder elkaar toch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee allermaal

tnx voor medeleven :lol:

 

@carpediem ik weet 99% zeker dat het niet aan me sporen licht, maar is nog wel 1% kans op dus :D

 

kben al zoekende naar nieuwe plek, wil hier alsnog een mooi topic van maken.

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@choppa: oke :D .. dan had je pure pech dan :D ...en ja, er is altijd een betere plek..ook ik blijf zoeken, maar het is gewoon druk :) en een zak modder zijn de kosten ook niet...g-growen houd je fit.. ;)

maar je bent het eerste slachtoffer van een rip actie van 2010... :P

gr Carpie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha de kosten boeide me ook echt niet :D ;)

 

haha :P

 

alleen het sjouwen dats klote werk joh!

 

had zo'n 7 zakken erheen gesjouwd (heb geen auto) dus moest flink bikkelen haha

 

maar agjaa, ik vond trouwens wel een plekje van een zwerver 100 meter verderop :lol:

ik had deze al wel eens gezien maar had neit gedacht dat het problemen op zou leveren, mss weet hij hier meer van?

naja kga t m niet vragen, fok die zwerver haha ben blij dat hij me plek nu heeft verstoord en niet later in de zomer :D (als hij het was)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Betere plek zoeken!

K*t voor je spulletjes maar tis niet anders.

Hoop dat je er nog een vind,tis zoals Garpe al zei "vol in Nederland"

 

Suc6 daaro ;)

 

PH

 

Edit;lees net iets over een zwerver?

Bied hem een baan aan als bewaaker :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bied hem een baan aan als bewaaker :D

ehh donner.....Misschien had hij al een baas... ;) of misschien is het wel een ex-binnenkweker die in de nieuwssectie gestaan heeft... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha dat las je idd goed ja ;)

als ik hem die baan aan kon bieden (en het kon vertrouwen) dan had ik dit zeker gedaan haha

 

maar een beetje een slimme zwerver zou er eerder met de oogst vandaan gaan als ik :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo iedereen

na lang niks meer van me te hebbe laten horen in dit topic zal ik toch maar weer eens iets plaatsen, met het mooie weer vandaag ben ik gelijk op pad gegaan en heb super plekken gevonden

(al zou de gemeente hier mss wat weghalen tot waar ik ben geweest vandaag zulle ze waarschijnlijk niet komen)

 

heb geen foto's gemaakt verder nog van de spots maar ben alwel begonnen vandaag met ontkiemen van

5x Early Pearl

5x Ierdbei

5x NDB

5x BWS

 

ze staan gaan nu voor een dagje in een bekertje met water

 

gallery_24869_9576_674545.jpg

 

en hier nog een edelweis plantje (zaadje zat tussen een top die ik in de shop haalde) haha eens kijken wat dit word :D

 

gallery_24869_9576_605495.jpg

 

nu heb ik nog alle tijd om de spots op en top te maken, eigenlijk heb ik nog een goeie boot nodig iemand misschien een tip? misschien ergens een karpervisser hierzo die een goeie betaalbare boot weet? geen zodiac :D tja tenzij die echt goedkoop is natuurlijk dan mag zodiac ook haha :)

 

tot volgende x :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben karpervisser, een bootje van de bart shit of intertoy's 10 eurie stevg zat als je rustig doet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja heb ff gegoogled voor je :)

 

opblaas bootjes

 

staat wel wat tussen. 'T geeft iig ff een indicatie

 

 

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

joo

karpertje en highlive tnx jongens :jump:

 

kheb net de zaadjes die ik in de bekertjes had gedaan tussen vochtige keuken papier gelecht

 

alleen nu heb ik weer een vraagje :jump:

 

ik ben niet zo'n rekenwonder en ik moet weten hoeveel kippemest korrels ik moet mixen op 40 liter potgrond..

 

ik heb in een topic gelezen dat ze het doen met allermaal potten die vullen 3 delen van iets en dan een deel kippenmest ofzo als ik het goed herinder..

 

maar dan moet ik op me spot helemaal moeilijk gaan doen ik mix het liever thuis alvast met kippenmestkorrels doe ik het in vuilniszakken en breng ik het naar de spot.. kan iemand mij helpen met de verhouding? :D

 

tnx alvast :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej Choppa :spliff:

 

Ik wil alleen 1 ding zegge:

Gebruik niet te veel van die kippenmest :jump:

Bij overvoeding ben je zwaar fuckt. Beter wat minder, en mochten ze tekorten tonen... wat extra bijgeven.. Al had ik dan wat NPK gebruikt .. :jump:

 

Het hangt af van je grond.., maar 2 kopjes per plantengat is (eerst (denk ik) ) genoeg :D

 

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

en hoeveel liter grond reken jij dan in dat plantengat? :spliff:

want anders weet ik nog geen verhouding :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel .. tja.. tis volle grond heh :spliff:

 

Gewoon een stuk van 40x40x40 ? of 50x50x50 :jump:

Daar gewoon paar kopjes in...

 

Je kunt ook de ene helft wat meer doen.. en de andere helft van je gaten wat minder.. Zo zie je misschien ook echt de verschillen.

 

Maar pas gewoon op voor overvoeding :jump: !!

 

 

HL

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb gister maar eventjes 4 handjes kippemest per 40 liter potgrond gedaan en dit vermengt in een vuilniszak..

160 liter gemengt gister :jump: ik strooi als de planten in de bloei gaan nog wel 2 handjes kippemest om het plantje heen :jump:

 

straks ook al wat ontkiemde zaden in potjes doen, shit hee die NDB was na 1 dagje water en een paar uurtjes tussen vochtig papier al ontkiemd :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
shit hee... die NDB was na 1 dagje water en een paar uurtjes tussen vochtig papier al ontkiemd :jump:

die... heb net zoveel zin als ik :jump:

succes :spliff:

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ik net terug kwam uit school waren (bijna) alle zaden flink ontkiemt maar ik heb ze toch maar allermaal in de grond gestopt (dit omdat het kan :P )

 

ff snel een fototje van hoe het er bijstaat :jump:

ik heb ze net in zaai/stekgrond gedaan

 

gallery_24869_9576_1364486.jpg

 

ze staan in bakjes waar de viooltjes van me moeder in zaten :D

dits erg handig, bijvoorbeeld om mee te nemen naar de guerilla spot :spliff:

 

nou maar gauw hopen op teken van leven

 

:jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 1e 4 zaailingen laten hun kopje zien

 

gallery_24869_9576_2889898.jpg

 

2 NDB's

en 2 Bws's

 

snellejelles dus :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd leuk :spliff:

 

Ik hoop voor jou: '' snelle Jellie's'' :jump:

 

HL

Share this post


Link to post
Share on other sites

art_large_427434.jpg

 

en er zijn er weer een stel boven :jump:

 

3 NDB's zijn boven

3 bws

2 early pearl

 

en 1 NDB is bijna boven

3 early pearls

en 2 ierdbeitjes (sannie's zaadjes zijn het sloomst haha :jump: ) haha maar dat zegt niks natuurlijk..

 

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:spliff: nog een g-grower derbij :jump:

jammer van die teelaarde van je,, maar het zal de pret niet meer bederven wanneer je je eigen rokertje kunt proeven.

Groei ze!

 

Irri

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn vandaag allemaal bovengekomen :spliff:

en irridium hoebedoel je jammer van die teelaarde? :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...