Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

hscarry

Softdrugs debat

Recommended Posts

Guest elmanito

Ik heb vanochtend nog een stuk gekeken, maar het was echt een zielige vertoning.Toen de vraag aan Joldersma kwam wat doen met de 400.000 gebruikers als alle coffeeshops weg zijn probeerde ze er omheen te draaien.Het CDA vindt schijnbaar het comazuipen onder jongeren niet probleemswaardig om hun aandacht daarop te vestigen.Net als van der Kamp vroeger zei tegen een journalist, 'wiet is de vijand van god'.Het begrip is wel veel ouder, maar wordt nog eens een keer benadrukt.Ze maken van iets een probleem dat in feite helemaal geen probleem is.

 

Namaste :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat mij erg tegen de borst stuitte is dat dhr. Daniels mij weer eens lid zijn van of opzetten van een criminele organisatie id schoenen schuift :)

 

De THUISKWEKER kweekt vd 80% export zegt ie doodleuk en dat zijn de keiharde criminelen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas ging het in dit debat ook enkel weer alleen over de criminaliteit die met het (groot)kweken van Cannabis verbonden is. Er worden bedragen genoemd van 2 miljard en de belastingdienst schat het zelfs op 3 miljard euro omzet aan Cannabis, zelfs de kleine thuiskweker wordt hierbij met zijn haren bijgesleept.

 

Nooit zit er een geneeskundig gebruiker aan tafel die volkomen normaal is en geen psychoses heeft en een normale jeugd heeft gehad en waarbij de Medicinale Cannabis de reguliere medicijnen vervangt of reduceert.

Hooguit mag er zo iemand in het publiek zitten waaraan op het laatst in het interview nog een vraag aan wordt gesteld maar nooit aan een tafel waarbij je 5 minuten spreektijd hebt om alles eens duidelijk uit te leggen over hoe en wat. Altijd wordt alleen het criminele aspect van Cannabis besproken en dat is wat bij de meeste mensen blijft hangen, wees eerlijk.

Als je gisteren nu had gekeken en wij wisten niet wat wij nu weten over Cannabis dan dachten wij ook waarschijnlijk dat het een zware drugs is waarvan je psychische klachten ontwikkeld en alleen maar in handen is van zware criminelen en dat ook de kleine thuisteler daar een grote rol in speelt.

Er wordt expres een beeld geschapen dat de kleine thuis teler tot de grote organisatie behoort zodat de mensen nog meer Misdaad Anoniem kunnen gaan bellen uit angst en onwetendheid.

 

Het enigste wat ik nog miste om Cannabis af te branden waren de onveilige installaties van de kleine thuiskweker....waren ze zeker even vergeten!

 

Waardeloos debat waarin Cannabis weer een stapje terug heeft gedaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Het debat loopt een beetje achter de feiten aan.De Nederlandse overheid zegt altijd dat NL geen eiland maar doet dit nu wel.Wanneer we nu naar Europa kijken, dan trekt het laatste rapport de Drug Coördinatie Eenheid van de Europese Commissie een totaal andere conclusie.

 

Hoofdzaak op de agenda van de openbare hoorzitting was het ‘Rapport over Wereldwijde Illegale Drugmarkten 1998 – 2007”, gefinancierd door de Europese Commissie in 2008. Dit onderzoek werd uitgevoerd door een team gerespecteerde drugonderzoekers geleid door Prof. Reuter van Rand Corporation (VS) en Mr. Franz Trautmann van het Trimbos Instituut (Nederland). Het kwam tot stand nadat burgerorganisaties al een aantal jaar vroegen naar een onafhankelijke evaluatie van het wereldwijde drugverbod.

 

Het rapport werd voorgesteld door Drug Coördinatie Eenheid van de Europese Commissie. De conclusies van dit rapport bewijzen dat de theorie achter het drugverbod – als middel om productie, verspreiding en gebruik van “gecontroleerde” drugs te verminderen – niet correct is. Volgens het rapport hebben deze ‘controlepogingen’ nauwelijks invloed op de globale illegale drugmarkt, waarvan de jaarlijkse waarde geschat word op 300 miljard dollar.

 

Namaste :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo mensen wat was ik blij dat ik gister net een mooie voorraad wiet ingeslagen had,want die heb je gvd wel nodig als je een uur naar die joldersma zit te kijken!!!!!!Praktisch niets positiefs over wiet er wordt net gedaan of er een groot probleem is ofzo.Altijd maar weer over blowende kinderen en coffeeshops bij scholen terwijl je 18 moet zijn om wiet te kopen in een coffeeshop.Die hele discussie heeft mijn inziens helemaal niks met wiet te maken.En dan de gasten he,moeder van verslaafde zoon(gebruikt u zoon ook andere drugs?"ja inmiddels wel jah")en dat wijf wat psychotisch was geworden door cannabis,na 5 jaar niet blowen had ze nog steeds veel klachten zei ze.Ik ken dit soort types maar al te goed,oh wat zijn ze blij dat ze hun problemen op de wiet af kunnen schuiven.Echt dat wijf was precies zo geweest als ze nog nooit wiet had gezien.Dat meisje in het publiek die voor legalisatie was wordt dan weer amper aan het woord gelaten en dan wil ik het vandaag nog niet eens over max daniels hebben die er ook weer lekker mongool bijzat te wezen.En dan die reactie van joldersma bij het horen van het woord legalisatie...........

eigenlijks onbetaalbaar,je vraagt je toch echt af wat zij ooit in haar leven mee heeft moeten maken dat zij tot dit punt is gekomen.

 

zo en nu een lekkere bong met lavender/g13

groeten brutus :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had gisteravond al voorgesteld om die Joldersma de mond te snoeren

Heeft iemand dit nog gedaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar het cda zichzelf aan ophangt is de 'belofte' aan hun achterban de wiet de wereld uit te helpen. helaas zijn ze daar niet van af te brengen.

 

vreemd genoeg dat daniel van de politie meerdere malen benadrukte 'alleen achter de grote organisaties aan te gaan' en de kleine gebruiker cq teler met rust te laten (dus echt zo weinig dat het voor eigen gebruik is). daarmee bevestigd hij in principe niet tegen de kleine huis-voor-eigen-gebruik-telertjes te zijn en deze ook niet actief opspoort. en het echt vreemde is dat daarna hij weer aangeeft dat al die hele kleine thuisdoe-ertjes weer verantwoordelijk gaan worden voor de export??? man wat lult ie uit zijn nette nek! trek dan een lijn en zeg openlijk: 5 of minder planten doen we niets aan, tot ziens en goeiendag verder.

 

best een geruststelling lijkt het wel. zeker in context met het huisuitzettingbeleid en de convenanten die er al zijn. helaas dat zelfs de zorgverzekeringen hierdoor (zowat gedwongen door beleid) te overreden waren de medische cannabis zo min mogelijk of niet te vergoeden.

 

zoals bv een gezinnetje de straat op jagen omdat er in het huurhuis boven een veilig kweektentje staat (voor de onkundige lezers: het kost wat maar als je wil is het dusdanig te beveiligen dat het veiliger is als een telefoon die in de oplader zit is, of een aquarium of terrarium, de tv of tv-tuner altijd in de stand-by of een pc met 350 watt voeding. want al die apparaten hebben geen automatische brandblussers (van welk type dan ook, co², poeder, mabo (google mabo) of warmte beveiliging, schakel-relais, brandvrije kasten (bv 80x60x160), terugslagkleppen, brandmelders, sms-melders, cameratoezicht(jawel!), periodiek onderhoud, etc etc.

 

wat ik eigenlijk altijd mis is dat de positieve zijdes nooit eens op tafel komen, we zitten altijd maar te verdedigen!! laat er nou eens een heel serieus onderzoek komen naar alle goede mogelijkheden die onze heilige plant biedt. hieronder een mooi voorproefje.

 

 

gallery_17276_6548_39432.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
De domste vond ik trouwens die blonde hoochiemamma over haar zoon van 11.

 

Haar pleidooi begon helemaal goed en vroeg me af of het jullie ook opviel. ze zei namenlijk:

 

"hij woont deels bij zijn vader en deels bij mij"

 

En dan spreek ik uit ervaring als ik zeg, ja dat is erg goed voor de ontwikkeling van je kind.

Dan komt het je goed uit hè?

 

Als je een zoon hebt van 11 die veelvudig blowt en met zichzelf in de knoei zit zonder dat je dat als moeder door hebt dan moet je gewoon je...

 

Nou die trip muts met der LSD gezichtje kon er ook wat van.Maar ze wist zeker dat de psychose door de cannabis kwam.Of zouden het die doornappels zijn geweest.Hmmm kweet het niet meer omdat ik teveel van die postzegels en paddestoelen heb gevreten.Maar die psychose komt door de wiet.Dat straal ik aan alle kanten uit.

 

Lol,

en hoeveel bruin hebben ze jou belooft voor je optreden dom rund.

 

Maargoed de conclusie.Als ze legaliseren word de thuisteelt verboden.Dan zullen er door de overheid beheerde bedriijven komen die de shops bevoorraden.Dat kon je al helemaal merken aan de manier van praten uit de muil van die pvda slet.Petje af voor Job.Die 250meter bepaalt ie zelf wel.Met die beste man kunnen wij door 1 deur.Ik denk dat we niet teveel op moeten hebben met de pvda in de landelijke politiek.Het beste is nog D66 vermoed ik alleen was die gister niet vertegenwoordigt.Woon je in Amsterdam ga dan als de sodemieter zorgen dat je je stempas heb en stem op COHEN.

 

Ik ben benieuwd wat voor staartje het gaat krijgen.

 

Grtz twin

 

Ik was uitgenodigd om wat vragen te stellen. Zag daar vanaf want ik vond het een slaapverwekkende vertoning en het niveau bedroevend laag. Moest voortdurend gapen en wou dat ik lekker naast mijn vrouw in mijn bedje lag. Dat is pas echt belangrijk! Zelden zoveel onkunde en onbenul bij elkaar gezien. De cannabistás, Cohen en de man van de Jellinek waren het beste deel van de aanwezigen. Jeroen Pauw kon weer niet wachten tot alles afgelopen was en roept dan: en nou aan het bier! Waarop het hele zooitje naar beneden stommelt voor het leukste deel van de uitzending, de nazit in het Café. En dat is inderdaad leuk, een open sfeer waarin je met iedereen kunt babbelen. Dat link kijkende CDA mannetje met zijn secondant gingen fanatiek zitten zuipen (want gratis!)en waren binnen een kwartier aangeschoten. Stelde hen de vraag: "wat denken jullie nou, gaat cannabis ooit verdwijnen of blijft het for ever?" Omdat ze gedronken hadden kwam een eerlijk antwoord; " nee cannabis gaat nooit meer weg". Waarop mijn antwoord was; "dan moet je dus iets regelen op een nette manier zoals alle genotmiddelen" en daar waren ze het onder invloed van King Alcohol mee eens. Alleen zullen ze het nooit in het openbaar toegeven want coffeeshops en blowers afzeiken levert stemmen op hé? Het probleem in een notedop.

 

Ging weg met de volgende gedachte en beelden:

 

Iedereen zit in zijn verschillende schuitjes te spektakelen en van alles te beweren, maar we worden allemaal door dezelfde kolkende snelstromende rivier meegesleurd richting de oneindig grote oceaan en een onvermijdelijke regulering.

 

 

en dat was dus het moment dat Wernard met ze Iphone had klaar moeten staan,filmen,en meteen op joeptjoep ermee.Maar helaas daar dacht ie niet aan.Volgende keer beter maar je taktiek is cool.Ghehehe.

Hopelijk krijg je vaker de kans ze onder vuur te nemen in waarhijdsprekende toestand.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben voor een ludieke actie:

 

We noemen PP geen PP meer maar Ciska (Joldersma)! Of wat dacht je van THCiska.

 

Doen we dat allemaal is het binnen 3 maanden een begrip :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...