Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

CISKA JOLDERSMA WIL GROWSHOPS-VERBOD

Recommended Posts

C.Joldersma heeft in het nieuws verklaard dat de growshops in Nederland hun een doorn in het oog zijn.

''de enige manier om v/d criminele wietteelt af te komen is de growshops te sluiten'' aldus C. Joldersma.

Echter lijkt de normale kleinschalige Nederlandse homegrower eerder het onderspit te delven,aangezien criminelen zich niet laten stoppen door de wet en dus wel een manier vinden om aan hun spullen te komen.

 

CDA denk na! reguleer canna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

net wakker.....,trage opstart excuus Rich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat mij opvalt is dat er niet gevraagd wordt wat meisje Joldersma zich voorstelt dat cannabis liefhebbers moeten doen als er geen coffeeshops meer zijn. Ik heb haar ooit horen verklaren "dat die nu maar daar mee op moeten houden omdat het niet normaal is"! Haar stemmetje ging daarbij naar ik meen een octaaf omhoog! Zo'n benepen noodkreetje zegt meer over haar en het CDA dan discussieren over hun mening, immers ze weten totaal niet waar ze over praten! Ik denk dan; " ach gut, meisje Joldersma is er nog steeds niet over uit dat ze haar veilige kinderkamertje heeft moeten verlaten en verlangt terug naar dat veilige warme gevoel van toen"!

 

Of is zij en haar geestverwanten bang voor de gedachten die kunnen opkomen als ze eindelijk eens geestverruimend bezig zijn? Er is immers niets zo eng om het licht te zien als je dat altijd hebt proberen te voorkomen door er een verhullende, dikke, strenge, oude, religieuze deken over heen te leggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
net wakker.....,trage opstart excuus Rich

Geen enkel probleem hoor :rolleyes:

DEZE is ook verwant aan jouw topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat mij opvalt is dat er niet gevraagd wordt wat meisje Joldersma zich voorstelt dat cannabis liefhebbers moeten doen als er geen coffeeshops meer zijn. Ik heb haar ooit horen verklaren "dat die nu maar daar mee op moeten houden omdat het niet normaal is"! Haar stemmetje ging daarbij naar ik meen een octaaf omhoog! Zo'n benepen noodkreetje zegt meer over haar en het CDA dan discussieren over hun mening, immers ze weten totaal niet waar ze over praten! Ik denk dan; " ach gut, meisje Joldersma is er nog steeds niet over uit dat ze haar veilige kinderkamertje heeft moeten verlaten en verlangt terug naar dat veilige warme gevoel van toen"!

 

Of is zij en haar geestverwanten bang voor de gedachten die kunnen opkomen als ze eindelijk eens geestverruimend bezig zijn? Er is immers niets zo eng om het licht te zien als je dat altijd hebt proberen te voorkomen door er een verhullende, dikke, strenge, oude, religieuze deken over heen te leggen.

 

 

Prachtig verwoord, om een een traantje bij weg te pienken.

 

Indicaan :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha man, worden jullie niet onderhand strontziek van die partij? Zo erg zijn ze hier in Belgie nog niet...en geloof me het is hier erg :rolleyes:.

 

Niet dat ik die Joldersma als politica ken, maar zij gaat er toch echt wel over...fucking moralisten. Ik ben altijd tegen geweld, maar sommige politici verdienen het om eens zwaar onder handen genomen te worden...Natuurlijk doe je dat niet want ze zouden zich direct in de calimero-rol plaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

of hebben al die lui aandelen in de pharmaceutische industrie, die ziet de opkomst van cannabis natuurlijk niet zitten want daar kunnen ze niets aan verdienen omdat er op een plant geen patent te verkrijgen is.

 

natuurlijk zullen ze wel van de weldadige eigenschappen gebruik gaan maken, ze maken de stofjes dan op chemische wijze waardoor het met een leuk naampje wel te patenteren en te cverkopen is.

 

Wat mij opvalt is dat er niet gevraagd wordt wat meisje Joldersma zich voorstelt dat cannabis liefhebbers moeten doen als er geen coffeeshops meer zijn. Ik heb haar ooit horen verklaren "dat die nu maar daar mee op moeten houden omdat het niet normaal is"! Haar stemmetje ging daarbij naar ik meen een octaaf omhoog! Zo'n benepen noodkreetje zegt meer over haar en het CDA dan discussieren over hun mening, immers ze weten totaal niet waar ze over praten! Ik denk dan; " ach gut, meisje Joldersma is er nog steeds niet over uit dat ze haar veilige kinderkamertje heeft moeten verlaten en verlangt terug naar dat veilige warme gevoel van toen"!

 

Of is zij en haar geestverwanten bang voor de gedachten die kunnen opkomen als ze eindelijk eens geestverruimend bezig zijn? Er is immers niets zo eng om het licht te zien als je dat altijd hebt proberen te voorkomen door er een verhullende, dikke, strenge, oude, religieuze deken over heen te leggen.

 

@ Wernard Bruining,

uitermate a-sociaal om 'hun' wereld als normaal op te dringen aan de rest. "dat die nu maar daar mee op moeten houden omdat het niet normaal is"

alsof hun wereldje de enige echte is... A-SOCIAAL!

 

zo denk ik er over, en vele met me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...