Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
djbroertje

Early Biddy, Wonder Women

Recommended Posts

Voor mijn aankomende kweek, heb ik de keuze uit een boel soortjes.

 

In elk geval ga ik binnen voorgroeien, en of een deel buiten afbloeien of onder een 250 Watter, of onder ca 125 Watt T5

 

nu ben ik aan het zoeken geweest naar ervaringen van Early Biddy en de Wonder Women (fem), maar kan er niet heel veel over vinden.

 

wie heeft er ervaring mee? ik wil graag een medicinaal soortje, om in slaap te komen.

Een aantal Haze soortjes zijn geprobeerd maar niet goed bevallen, wel NYCD en een Jack Herrer gingen goed.

 

wie weet er meer van.

 

grtz.

DJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Djzusie,

 

Probeer eens Big Bang. Greenhouse gefeminiseerde zaden en echt niet duur.

Voor de prijs van dit zaad verwacht je bagger, maar het is een medicinale wiet en mijn kinderen .. 5 stuks .. vonden het een echt toppertje.

Groetjes.

Peperfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Peperfreak voor het advies.

 

alleen deze beide soortjes, zijn mij ook medicinaal aageraden. en ik heb na wat ruilen 20 soortjes liggen en wil nu eigenlijk niet nog meer soorten.

 

ben ook heel benieuwd naar nieuwe soorten. 2 andere soorten die er (zo goed als) zeker bij komen zijn Jack Berry en een Kush Hibride.

 

en ik heb ook al wat Big Bang zaden, alleen zijn die zaden samen met een ander soort in 1 zakje terecht gekomen. als ik dat ga proberen weet ik aan het eind van de rit pas wat ik heb. misschien dat ik er hier wat in de zomer van buiten zet.

 

als er van beide bovenstaande soortjes niet genoeg info komt kan ik altijd nog iets anders kiezen.

 

grtz,

DJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

En heeft er iemand nog een mening of idee over de soortjes?

 

anders moet ik gokken of het wat gaat worden.

 

grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seg djzusie,

 

ik zag dat je graag een soortje wou kweken die je goed in slaap zou wiegen nu dan heb ik de perfecte plant voor u

 

 

PAPAYA!

 

ik heb er vorig jaar enkel tientalle grammen van een kamaraad van gekregen hij had deze buiten gekweekt( was ook klaar rond 1ste 2de week van oktober dus goed doenbaar)

Awel bij het zaad van nirvana geeft men als uitleg narcotische gevoel en dit is echt zo hoor tot nu toe een van de beste wietjes vind ik persoonlijk om mee gaan te knorre :-)

Heb deze ook dit jaar gekocht en er zijn er 2 bij mij aant groeien hopelijk is er een vrouwtje bij :-)

 

B52 is een skunk soort en die heeft ook wel wat weg ( wetend uit ervaring) ga jij maar vlug slapen...... en is degelijk buiten te kweken.

 

 

 

grtz! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb al menige keren biddy early mogen roken

en ik kan je vertellen dat dat echt een heerlijke buitensoort is.

 

echt een aparte zoetige/fruitige smaak..

Zeker de moeite waard DJzusie

 

gr

BK

 

ps: als je echt en slaapmutsje wilt dan zou ik herijuana zetten..

redelijk snel en vroeg klaar, hakt erin als een Bijl!

Zeker 2,5uur Stoned van een normaal jointje.

jij wilt een Indica gevoel, dus ik snap dat je met haze niet tevreden was...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biddy Early is een uitstekend buitensoortje. Prima smaak, heerlijk high effect. Eind september klaar, en redelijk rotbestendig. Relatief weinig blad vergeleken met sommige indica's buiten.

 

gallery_6949_8977_126720.jpg

 

gallery_6949_8977_43635.jpg

 

gallery_6949_8977_116148.jpg

 

gallery_6949_8977_7692.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Guys, voor de reacties,

 

uiteindelijk heb voor de huidige kweek reeds de Wonder Woman gezet onder de Badboy dus deze gaat getest worden nog een week of wat. 4 of 5 of zo?

 

Ik zal eens gaan kijken naar die Papaya, B52 en ook naar die Herijuana. van de zomer wil ik buiten het een en ander zetten, ik heb in de tussentijd ook nog andere soortjes geruild.en ik wil niet eerst te veel sexe-bepalen, en graag met 5 planten werken.

 

die Biddy Early klinkt in elk geval erg goed, dit zal wel 1 van de soortjes worden.

 

maar eerst de BadBoy-test tot een goed einde brengen. en deze soortjes testen.

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...