Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Zwaan-kleef-aan

Zwaan kleef aan

Recommended Posts

Goeieavond medeforummers,

 

al een geruime tijd aan het 'meelezen', en zal ik de komende tijd ook blijven doen ;)

 

Alweer bijna 10 jaar geleden verschillende buitenkweken gehad. Stonden op composthoop van kastuinbouw te groeien, en groeiden toendertijd als gekken. Ook mega-oogsten vanaf gehaald, was toen 18, dus je weet wel wat voor tijd dat was.

 

Nu na al die tijd, tijd voor binnenkweekje! Zaailingen komen net boven, en staan te genieten in het volle licht van het TL-kastje.

 

Verslag volgt snel.

 

Keep it up.

Ciao

 

Whaha, ik had me in oktober al voorgesteld zie ik nu, ff snelle edit.

Nah ja, beter dan helemaal niet :lol:

Edited by Zwaan-kleef-aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel plezier hier en succes met je planten.

Groet.

Peperfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom zwaan :lol:

 

Met zo'n naam is dit wel een mooi topic voor jou ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft het te maken met een zaadlozing en een zwaan??? :lol:

 

;) ;)

 

green-lady <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, welkom dan :lol: beter 2x dan niet voorstellen toch!

Leuk dat je al ervaring hebt, wat is je setup waar je de verse zaailingen in zet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Peperfreak en Redjee:

Thanks!

 

@ Baksteen:

hahaha, ja dat dacht ik al! leuk, zal zometeen wat posten.

 

@ Green-lady:

Whahaha, ik dacht dat mannen erg waren :lol: In dit geval heeft 't weinig te maken met zaad, en zelfs niet met een spontane lozing <_< LOL

 

@ Groengoud:

Helemaal waar. Set-up voor de zaailingen is een voorgroeikastje met 3 x 18w TL. Omdat ik met dit tijdelijke kastje niet goed de hoogte in kan, ben ik verplicht deze keer nog wat te improviseren, en gaan ze dan straks al voorgroeien in de tent. Staan momenteel in Litemix van de growshop, en 8 van de 10 doen het uitstekend. Ze staan mooi met hun blaadjes omhoog te genieten in de zon, al zijn ze nog maar een paar cm. Staan momenteel in bekertjes voor te groeien. Overigens niet meer in de propogator, want door de hoge luchtvochtigheid leek er schimmel te ontstaan bij één van de plantjes.

De wortels zijn zich aan het ontwikkelen, op zoek naar water! Minimaal water gegeven, doch voldoende lijkt het. Het betreft overigens 10 Madonna's die straks lekker breed mogen worden, en ik ze daar ook een handje bij zal helpen. Hoop 5 mooie vrouwtjes te selecteren voor de scrog.

 

Goh, het lijkt wel een kweekverslag te worden ;) Zal foto's maken, en daar maar eens mee beginnen! Meer info daar dus binnenkort.

 

@ Blowmonkey:

Whaha, leuke woordspeling. Aan de thc dan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag je reactie in het topic van nicknames, beetje jammer dat je het niet helemaal kan vertellen want zwaan-kleef-aan is wel een bizarre naam :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, idd beetje jammer, want is wel grappig, maar helaas is mijn adres dan direct te traceren :lol:

en aangezien er toch een risico is dat onze blauwpetten voor de deur staan terwijl ik net een paar mooie fotootjes heb geplaatst is aanwezig.

 

Hoe dan ook, ik blijf lekker plakken.

 

Tot snel!

 

Zwaan kleef aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...