Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kramer997

TEST 5x Cheeseberry Haze (van Sannie)

Recommended Posts

he kramer

hoelang heeft deze kweek nou precies geduurdt groei+bloei ?in wkn

en is het rendabel in vergelijk met een gewone kweek [20pp per m2]of per 600w]

veel suc6 met je volgende bos haha

greets bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jahfya

Bedankt :P

 

@ Bots

 

Deze kweek heeft een ruime 100 dagen gekost. En kan ik dus ook niet echt rendabel noemen tegenover 20 per m2.

Maar dit is voor mij ook erg lang. Normaal groei ik ze een week of 4 voor onder TL. Daarna nog 2 weken 18/6 hps en dan 12/12. Dan ben je 11 weken bezig, hooguit. Het laagste wat ik dan had was 1050 gr.

Dat is nog steeds niet echt te vergelijken, maar voor mij rendabel genoeg met 5 planten. :P

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi kramer ;)

 

Erg mooi gedaan ;)

Jammer van die voedingslijn dude, ikzef ben erg tevreden van BAC.

Geef 1/4 tot de helft van de minimum voorgeschreven voeding.

 

Succes met je volgende ronde! en rook ze..hoe smaakt ie :lol: komt er nog een rookverslagje van je?

 

dentette

 

ps:erg moeilijk om al die verslagen bij te houden..daar moet dentette nog iets op vinden.

dacht twee uur geleden dat ik dit verslag helemaal gemist had om dan twee reacties van mezelf tegen te komen :P

ik lees je graag... ook nog na de zevende keer :P

...het gokken ook helemaal gemist :D ...ik zeg dat je al 10,43gram hebt opgerookt! :D

 

tetteman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na het roken denk je vast: Beter 1 ons van deze wiet dan een kilo uit de CS ....

 

Rook ze,

 

Chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje, wat heb jij pietluttig geknipt zeg ;)

Zomaar iets van 800 gram teveel weggeknipt.... zonde :smoke :huh:

 

Die potjes zien er prachtig uit!

Ondanks de problemen toch in ieder geval een lekker eindresultaat.

 

Tof trouwens, die troostprijs <_<

Je hebt straks een PB.

 

Ik zag dat je opnieuw CBH's wilt gaan zetten. Weer een verslagje?

Al ideeen voor de setup?

 

Grtz,

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's toch een ruime 200gr/plant. En als je ze opnieuw wilt gaan kweken dan wil dat toch zeggen dat ze super lekker is, niet ^^?

 

 

Ik vraag me eigenlijk af vanaf wanneer je bent gaan voeding geven? Mooi vergelijkingsmateriaal hier met mijn plantjes in de eerste pagina. Een typisch kenmerk lijkt dat ze van binnenuit lichtgroene blaadjes ontwikkelen en pas wat later mooi donkergroen worden?

 

Kan nu nergens terugvinden hoeveel watt je erboven hangen had?

 

Succes met je 2e ronde! Komt die in dit topic of maak je een nieuw?

 

Gr Vlaanders

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kramer997,

 

vond deze ronde erg leuk en interesant

ook nog eens een leuke opbrengst van een mooi soortje

 

ik wilde alleen even melden dat het misschien beter is om je weckflessen niet zo

vol te doen, ikzelf doe in een 2ltr weckfles zo'n 50 gram tijdens het curen.

mocht het curen voorbij zijn ( dus die rare lucht is weg bij openen fles ) en dus de toppen

echt droog zijn kun je de flessen wel weer volproppen (dit duurt bij mij meestal 4-8 weken)

maar na het curen is het veel beter te roken.. <_<

 

geniet van je cheeseberry

greenfingers,

Thc78

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dentette

Bedankt. Ja jammer van de voeding maar het is niet anders. Ik maak me er niet meer druk om :o . Ik ga nu gewoon weer verder met de voeding die ik altijd gebruikte (biogreen ) ben even uitgetest :D

Ik ga iig geen rookverslag schrijven. Misschien de prijswinnaar :lol:

 

@ Chassie

Dat heb je helemaal goed <_< :huh:

 

@ Koi

Ja ik ben een pietlut met knippen ik weet het. ;) Of ik weer een verslag bij ga houden weet ik nog niet. Leuk is het altijd wel. ;)

De setup wordt iig heel anders. Ik ben nu de boel aan het inrichten. En dat wordt verticaal met 4 planten en 2 x 600 w.

 

@ Vlaanders

 

Het is minder dan 200 gr p/p ik had er 5 :huh: en er hingen 3 600w boven. En superlekker is die zeker anders deed ik het idd niet nog een keer ;) .

 

Ik ben volgens mij in de derde week groei begonnen met voeding geven.

Als ik weer een verslag ga maken dan wordt het een nieuw topic.

 

@ Thc78

 

Bedankt. Met die weckflessen doe ik eigenlijk altijd zo. Het gaat er ook pas in als het goed droog is. En ik controleer het elke dag eigenlijk. En het ruikt nog steeds heerlijk. :smoke .

Maar je hebt gelijk dat het na het curen nog lekkerder is. Maar ik kan er nu al niet vanaf blijven. :huh:

Zoveel kwekers zoveel manieren, :( .

En genieten doe ik zeker van mijn cheeseberry.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn, ik heb een klein rookverslagje voor je gemaakt.

 

Rookverslag

 

Soort: Cheeseberryhaze

Grower: Kramer997

 

Een foto met de flitser aan

gallery_15601_6944_1196298.jpg

 

Uiterlijk

 

Erg compacte lange budjes met een fris groen kleurtje en een ferme mep thc erbovenop. Ze oogt wat knobbelachtig vind ik, ziet er in elk geval super uit!

 

flits uit

gallery_15601_6944_175848.jpg

 

Geur

 

Toen ik de strijkzak opendeed kwam er een geweldige wiet walm naar boven. Ze ruikt echt fruitig, hoe precies kan ik nu niet omschrijven aangezien ik met een verkoudheid zit. Heel m'n kamer was gevuld met een lekker geurtje in elk geval!

 

Smaak

 

Net zoals ze ruikt, smaakt ze heerlijk, zeer fruitig en een erg volle smaak. Dit is het lekkerste wietje wat ik tot noch toe heb gerookt. De beste coffeeshop wietjes kunnen er nog net niet aan tippen vind ik.

 

Effect

 

Het effect is de perfecte combinatie van high-stoned. Ik ben lichamelijk stoned als een hond, maar toch kan ik nog vanalles doen en actief zijn. Een goede overdag roker, als het bij sticky's blijft! Tis wel een gevaarlijk wietje, je wilt er steeds maar weer van roken :lol: .

 

Overal

 

Een geweldig wietje. In smaak en geur niet te verslaan. En het effect is niet te begrijpen goed. Dit is toch zeker een van de beste wietjes die ik al heb mogen roken. En als ik een cijfer zou moeten geven dan was dat een 10. Maar ik ben nu ook niet de meest ervaren smoker, toch denk ik dat ze bij anderen zeker ook dicht bij de 10 zou komen.

 

Laat ze jou ook nog smaken! En op naar de volgende ronde?

 

Gr Vlaanders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlaanders bedankt voor je rookverslag :lol:

Ik ben er zelf ook heel erg tevreden mee en de smaak is gewoon echt lekker. Net wat je zegt je wilt er steeds meer van roken ;)

En de volgende ronde gaat maandag weer beginnen, eindelijk.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de Cheeseberry Haze ook mogen proeven,en lekker kunnen vergelijken.

Ondanks de bladproblemen etc is er niks van te zien of te proeven in het eindresultaat,mooie wiet!.

 

De smaak en geur is duidelijk herkenbaar,valt me op dat alle pheno's die ik tot nu toe geproefd heb,potent en lekker zijn,de één iets meer cheese,de ander iets meer berry,fruitig,maar allemaal goed,dit vindt je niet snel in shop!

 

Enigste probleem is dat ik er niet vanaf kan blijven :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry voor het bumpen :lol: . Maar er is bij mij uit nood een testje weer geboren en daar wou ik jullie ook even van mee laten genieten :verrygood

 

Ik had dus van een van mijn cbh zaadplanten een stek genomen en daar had ik een moeder van gemaakt

 

gallery_18180_9563_830211.jpg

 

Omdat ik haar niet meer nodig had heb ik haar 3.5 week geleden op 12/12 gezet. Nu had ik van de week de afzuiger nodig uit de kast waar ze instaat.

Die heb ik nodig voor een droogruimte. Ik had dus niet echt meer plek voor haar.

Daarom heb ik haar maar in de droogtent gezet in het donker. En ik denk dat ze daar een week moet staan, in het donker :) . Zo af en toe haal ik haar eruit en zet haar dan een half uur of zo in het lucht. Ze krijgt heel minimaal water, ze mag net niet dood gaan zeg maar. :D

 

Ik ben benieuwd hoe ze gaat reageren op al die stress en misschien wordt het wel een hij :)

 

Zo staat ze er nu bij en ze staat nu al 2 dagen in het donker.

 

gallery_18180_9563_4003737.jpg

 

gallery_18180_9563_3761939.jpg

 

Over een paar dagen zal ik weer wat fotos plaatsen.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...