Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

parve

K.O kush

Recommended Posts

heya

 

Ik heb 10 zaadjes van KO kush besteld bij sannie die ik wil gaan gebruiken om moeders van te maken. weet iemand hoe lang het duurt ongeveer voor dat je stekken

kan gaan snijden hiervan dit i.v.m dat ze sneller groeien als andere planten? Voor mij best wel nieuw heb jaren alleen maar stekken gebruikt dus vandaar de vraag. Normaliter maak ik geen kweekverslagen omdat ik daar niet te tijd voor heb, als jullie geintresserd zijn in een verslag voor het maken van moeders en het snijden van stekken daarvan dan wil ik er wel een verslagje van maken.

 

 

Hoor het wel

 

groet parve

Share this post


Link to post
Share on other sites
Normaliter maak ik geen kweekverslagen omdat ik daar niet te tijd voor heb,

 

Tijd voor te lezen heb je ook niet zeker?

Je vraag is denk ik wel 20 keer op het forum gepost.

 

Maar wil je voor eigen gebruik stekken maken..of....anders duurt het wel lang..kiemen..geslacht bepaling..weggooien..stekken...moeders..selecteren..en dan stekken snijden.

Tenminste zo doet een GOEDE stekken(man) dat.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je echt goede moeders wil maken ben je inderdaad wel even zoet met selecteren .

 

Ik denk dat je wel een 3 maanden verder ben wil je je eerste stekken kunnen snijden .

 

Ja schenkie je heb gelijk een goede stekken boer .......... he zijn die er nog ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja lezen schenkie er zijn leukere dingen om die tijd voor te gebruiken toch? ;)

 

Nee is voor mezelf jah begin er genoeg van te krijgen om steeds maar weer die shit stekken te krijgen.

KO kush leek me wel een leuk soortje. Ben me al een beetje aan het inlezen gaat wel effe duren denk ik

als ik het zo zie denk dat die waterstekken voor geslachtsbepaling nog de beste optie is dan kan het vrij snel.

heb niet veel plek voor de moeders alleen maar een tentje van 1.20x1.20 zit effe te denken hoe ik dat

het beste kan gaan doen. Het stekken zelf is niet zo'n probleem dat heb ik redelijk onder de knie en hulp van

een goede kennis die er erg in is dus dat komt wel goed.

 

Denk dat ik ze eerst alle tien laat ontkiemen noteer ik vervolgens de kiemsnelheid. dan laat ik ze opgroeien stek

ze allemaal af maak hier water stekken van voor geslachtsbepaling mannetjes eruit en dan van de overige de vijf

snelst groeiende maak ik moeders.(er van uit gaande dat ik er vijf over houdt.) Dan stek ik deze af en zit die in een

Bloeihok, noteer ik weer waar de stekken van welke plant afkomen en de gene met de mooiste toppen laat ik over

als moeder misschien dat ik er dus maar een overhoudt in de tent.

 

Is dit een goed plan van aanpak of kan ik het beter anders doen?

 

groet parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel goed dat je dat wil doen hoor stekken is altijd maar afwachten wat je krijg , als je ze al op tijd krijg , ik ben daar ook altijd ziek van kost soms een hoop tijd en ergernis .

 

Gewoon lekker doen en maak er een mooie bonzai van ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja troep de laatste tijd commercie neemt het over lijkt me wel leuk om

een moeder te hebben met een stam van 3cm dik en een grote bol aan

de bovenkant. ;)

 

ik heb er een keer eens een foto van gezien kan me niet meer

herinneren waar maar dat was echt een bonzai boom. trok hij

over de honderd stekken vanaf geloof ik. plus ik vindt het geniaal

wat sannie doet dus moeten we ook bij hem zijn als we goede planten

willen hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal top man ik zelf gebruik alleen zaad omdat ik stekken van iemand anders nooit zo lekker vind gaan dan goed zaad ik ben nu ook aan het stekken om te proberen dus hoop dat het goed gaat komen voor je groeten skunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja blijven toppen en fimmen dan krijg je mooie dingen ik post van de week even een diesel moeder van mij .

 

Dat is echt een grote bol ik heb hem na een jaar binnen afgebloeit toen kwam er 3 ons vanaf hij stond wel samen met wat andere moeders bubbels .

 

Ik post wel wat fotos .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reken maar op min 9a10 weken. ;) ;)

Je hebt 10 zaadjes dus +- 3a4 female.

Als je wat bijleest leer je al snel hoe je moet fimmen om veel stekken te krijgen,

Kortom je eerste stekken na 10 weken.

Maar nu kan je wel om de 4 weken een 30 a50 tal stekken snijden.

Wil je goed en economisch kweken, (en je hebt de plaats & mogelijkheid)

Richt een moederkamer in. Je eigen stekken zijn goud waard!

Het is dik de moeite waard. ;)

Het scheeld een hele hoop stress.

je plan die je hier vooropsteld, is exact wat ik heb gedaan.

en dat is mij zeer goed bevallen.

goeie moeders, veel stekken, uiteraard allemaal female... heerlijk.

helemaal zo als ik het wilde.

dus go go go parve!! :lol: ;)

je doet alles volgens de regels van de kunst.

devlaming :D

 

 

 

devlaming

Share this post


Link to post
Share on other sites

morgen ok guess.. ben bekaf ga effe lekker in bad liggen

damm heb zo weinig te doen zit de hele dag op het forum

word helemaal verslaafd aan. net mijn blow verslaving

overwonnen krijg ik er weer een nieuwe voor terug

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke kweekjes heb je gedraaid Guesswho, ik ben een jaar of wat weg geweest en heb een hoop gedraaid maar geen verslagen gemaakt door omstandigheden. Ben het wel weer van plan het is leuk je kennis te delen en wijzer te worden van elkaar.

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

das een mooi verslagje guess, ik zit effe na te denken op welk grondje ik ze ga zetten

ga wel biologisch voeden dus moet een goede mix worden, misschien iemand nog tips?

 

groet parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Special mix en dan biologisch / organisch bijvoeden ?

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zowieso organisch voeden, het grondje moet zich zelf echt in stand gaan houden

krijg je de beste moeders op. Zit er alleen over te denken welke aarde ik moet halen

en of ik er nog iets door zal mixen of een grondje totaal ga samenstellen zoals ik dat

wel. Moeten zowieso schimmels in en kleikorrels.

 

groet parve

Share this post


Link to post
Share on other sites
kleikorrels

 

Haal wel de juiste

Geschikt voor consumptie teelt , niet die van bv. de intratuin die zijn geschikt voor decoratie kweek

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb net ongelooflijke tegenslag gehad en van mijn 20 KO Kush zaadjes zijn er slechts 4 vrouwelijk !!! uit economische overwegingen heb ik dan maar besloten om volgende kweek geen zaad te bestellen en mijn kans te wagen met de El monstre freebees die ik van sannieshop heb meegekregen. vermits ik slechts 5 zaadjes had ben ik verplicht stekken te maken . tot hier toe is er een plant die er met kop en schouders bovenuit steek. God I Hope It's female!!!

wou dit even delen met mijn mede-groente-boere .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...