Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tjapado

ZilverThioSulfaat

Recommended Posts

Ben ik het levende bewijs van. Als ik hier een grote lap tekst zie heb ik er al niet zo veel zin meer in. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zit je hier verkeerd vriend.

Als je echt goed wilt kweken heb je een hoop te leren, lezen lezen lezen dus ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

inter-actieve kweek tv, lijkt me wel wat... :lol: ( stille hint voor de mods... ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben ik het levende bewijs van. Als ik hier een grote lap tekst zie heb ik er al niet zo veel zin meer in. :lol:

Doen we daar de moeite van alle uitleg voor?

Wel nice dat je eerlijk bent maar werkt voor mij dus demotiverend.

 

Zoals je ziet, reactie is lekker kort en bondig, hoef je niet zoveel te lezen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je niet kan lezen heb je eigelijk niet te zoeken op het forum denk ik .

 

 

Weet je waarom ze in friesland 240 bij 240 bedden hebben .

 

DAN KUNNEN ZE SNACHTS OOK DWARS LIGGEN. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Weet je waarom ze in friesland 240 bij 240 bedden hebben .

DAN KUNNEN ZE SNACHTS OOK DWARS LIGGEN. :D

:o :wacko: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo,

 

Ik ben van plan deze zomer een zaden kweek te houden met lowrider 2 en Royal Dane x Thyphoon ( ga ze niet kruisen) .

Wil natuurlijk het liefste vrouwelijke zaden.

 

 

en...is het gelukt :rolleyes: ?

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee had de tuin al vol staan. Heb ierdbei * ierdbei plus dat er per ongeluk nog wat andere planten zijn bevrucht dus heb dit jaar redelijk wat zaad waar van de man ierdbei is. Gelukkig is de bevruchting beperkt gebleven en zitten niet al mijn planten vol met zaad.

 

Ook wil ik aantal zaden weg geven aan mensen die hier volgend jaar een kweek verslag van gaan bij houden. Dit omdat ik nieuwsgierig ben naar wat deze zaden gaan doen en ze zelf niet allemaal kan/wil testen.

 

Hierbij moeten jullie denken aan:

 

Ierdbei* ierdbei

Ierdbei* Double fun

Ierdbei* danish pasion

 

En misschien nog meer maar dat zal de tijd leren.

 

mssl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt er nog wel een nieuwe poging of laat je het hier bij?

 

Baksteen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ baksteen, Als ik de vloeistof kant en klaar voor een niet an te gekke prijs op de kop kan tikken dan wil ik het wel proberen. Ga zelf niet lopen mengen totaal geen verstand van.

 

mssl

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie bericht 23 van dit topic....die man die je vind..die verkoopt het... :lol:

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ carpe_diem, haha dan kom ik bij jou uit. is dit een foutje ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

WEL... een bericht van mij, maar daar in staat een quote van een flesje KANT EN KLAAR van 25 euro van een ander wf lid: canna.... weet het ff niet uit me hoofd....

 

maja... het werkT niet door zomaar een bepaalde vrouw plant te bespuiten natuurlijk.....

het moet er 1 zijn uit 1000 ...liefst nog een plant die je als stek bewaard hebt en waarvan je weet dat het een top opbrenger is....

 

dus als je volgend jaar zaailingen zet...van elke een stek nemen en die vegatief houden...na de oogst weet je welke dames de moeite waard zijn om mee verder te gaan....

 

En dan even goed die onderwerpen aan div stress testen etc etc ....om de herma factor uit tesluiten.

tja ik weet er het fijne ook niet van....maar ik zit wel in de buurt dacht ik...

 

ik begin er iig niet aan :D

maar als je zover ben dan heb je wel wat natuurlijk...

 

maja heb je een misser dan is je hele guerilla een herma kweek :lol:

En ik ken niet 1 ultime vroegbloeier als Fem zaad...dus het is zo simpel niet denk ik... ;)

 

vroegbloeiers zijn semi-automaten dus overwinteren is al moeilijk zat.....

lukt misschien door meerdere keren door te stekken... :P

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ carpe_diem, dat gaat mij allemaal wat te ver. het is meer mijn bedoeling om dit op een 5 tal willekeurige planten te proberen. gewoon om het te proberen. Stekken bewaren gaat mij allemaal wat te ver. Zie volgend jaar wel even wat er van komt. Of niet van komt :lol:

 

mssl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tgaat mij ook te ver :P , kben grower, geen zaadboer..

maar goed herma vrij fem zaad maken, gaat dus echt niet met een plantje zomaar inspuiten...dikke kans op 100% herma's...

en das duurder als 25 euro :lol: .

Maar tis wel leuk om te weten hoe ze het maken... ;)

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de mensen die op natuurlijke wijze feminized seeds willen verkrijgen...

Soma gebruikt AFT, age feminization technique.

Hij laat de planten 10-14 dagen langer bloeien dan normaal waardoor ze mannelijke bloemen krijgen. Vervolgens laat hij de toppen drogen en haalt hij voorzichtig al de mannelijke bloemen af met een pincet en steekt ze in zakjes in de frigo. Dit stuifmeel gebruikt hij de volgende kweek zaad om vrouwelijk zaad te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

<_<

 

da´s een leuk weetje. Nooit van gehoord. Geinig hoe de natuur zijn werk doet haha :smoke

Sja voor de rest zijn kruisingen super spannend en eindeloos

 

Je kan via internet op Spaanse sites ZTS gewoon bestellen voor zover ik weet

 

salu2

Pierre Paf

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor de mensen die op natuurlijke wijze feminized seeds willen verkrijgen...

Soma gebruikt AFT, age feminization technique.

Hij laat de planten 10-14 dagen langer bloeien dan normaal waardoor ze mannelijke bloemen krijgen. Vervolgens laat hij de toppen drogen en haalt hij voorzichtig al de mannelijke bloemen af met een pincet en steekt ze in zakjes in de frigo. Dit stuifmeel gebruikt hij de volgende kweek zaad om vrouwelijk zaad te maken.

 

Dit klinkt allemaal goed. Vraag me alleen af of het daadwerkelijk zo simpel is. En wat is 14 dagen langer bloeien dan normaal. Lijkt me beetje moeilijk om te meten, vooral buiten. En toevallig kweek ik alleen buiten <_< Maar goed dit is iets waar ik volgend jaar wel goed op ga letten zou wel super chill zijn.

 

mssl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben zelf na wat googlen een verhaal tegen gekomen dat het verhaal van junglistfeva bevestigd super boeiend voor wie zelf fem zaden wil maken op een groene manier.

KLIK HIER

 

Dit is iets waar ik volgend jaar zeker werk van ga maken. Het enigste probleem is dat er staat dat je het stuif meel ongeveer een 2 maand kan bewaren. terwijl ik het ongeveer een jaar moet bewaren <_< in verband met het buiten kweken. Iemand die kan bevestigen dat dit inderdaad maar een 2 maand goed blijft ? Hoop het niet !

 

mssl

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon in de vriezer gooien dan kan je het jaren bewaren dat is wat ik begrepen had tijdje terug op een meeting <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

even een topic van Dame Blanche raadplegen <_< ..voor hoe en wat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

En inderdaad het stuif meel kan lange tijd goed blijven in de vriezer. Al met al genoeg dingen voor volgend seizoen om mee te experimenteren. OP NAAR DE LENTE <_<

 

MSSL

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je kan via internet op Spaanse sites ZTS gewoon bestellen voor zover ik weet

 

salu2

Pierre Paf

<_<

 

Le Plantage in Mijdrecht verkoopt het ook, het heeft de naam "Lesbian Dream".

http://www.leplantage.nl/

Het staat nog niet in de online-shop, maar kan via mail besteld worden B)

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een naam ook.... B) "Lesbian dream" wel toepasselijk hè ?!

 

Stuifmeel bewaren zou ik toch niet langer als 1 seizoen, uiteindelijk verlies je kwaliteit lijkt me en is ook niet nodig als je het goed doet. Je zou ook kunnen uitwisselen met collega's in de winter heb je zo een gezamenlijke privécollectie :whip:

 

 

salu2

Pierre Paf

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...