Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Chak-Ra

Coffeeshop Maastricht ontslaat 8 medewerkers.

Recommended Posts

Beste lezers,

 

Bij de Coffeeshopboot Smokey in Maastricht zijn 8 medewerkers wegens dringende redenen aan de deur gezet. De reden hiervoor was echter vrij simpel. De 8 werden betrapt op het 'versnijden' en verzwaren van de Cannabis wat de shop verkocht. Zij hadden echter niet door dat ze gefilmd werden terwijl ze hun wansmakelijke misdaden pleegden. Na constatering van de feiten werden ze onmiddellijk ontslagen.

 

Hoe kom ik hier bij? Een familie lid (waar ik liever geen contact mee heb) was een van deze criminelen. Maar geen zorgen, die zit binnenkort op het vliegtuig naar thailand.

 

Heel goed dat een coffeeshop zijn personeel nagaat en dat ze stappen ondernemen. Laten we hopen dat de coffeeshop in kwestie snel terug degelijke cannabis gaat verkopen.

 

Ik baalde hier erg van toen ik het hoorde. Verschrikkelijk dat mensen zo iets doen, maar je denkt er niet over na dat je familie ook tot zo iets in staat is. bah bah.

 

Ik wist niet waar ik het moest neerzetten, dus van daar in de sectie Algemeen.

 

 

Dus heb je de laatste tijd verzwaarde wiet gekregen, dan kan je er donder op zeggen dat je voortaan je wietje niet meer uit dezelfde handen zal krijgen.

 

 

:lol:

 

 

Chak-Ra

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe kom ik hier bij? Een familie lid (waar ik liever geen contact mee heb) was een van deze criminelen. Maar geen zorgen, die zit binnenkort op het vliegtuig naar thailand.

 

waarom naar thailand? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat hij dat blijkbaar al heel lang van plan was. Denkt ie misschien datie daar Thai kan plukken langs de weg ;) Geef mij dan maar spanje, ben je zeker dat je niet de bak in draait voor bezit van 0,1g ;)

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wansmakelijke praktijken zijn dat!

Weet je ook hoe of waarmee ze de wiet verzwaarden?

 

Heb onlangs ook verzwaarde wiet gekocht (harde as, en als je de as tussen je vingers wreef, dan leek het wel was, of een olie-achtige substantie).

 

Verzwaarde wiet wordt hier in Engeland ook wel eens gritweed, of gewoonweg 'Dutch' genoemd. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat ze alle 8 ontslagen zijn,net goed! stelletje lafaards!

Dit is een serieuze kwestie,dit kan tot vergiftiging van onze hobby leiden.

ik hoop dat dat soort mensen een keer ''verkeerde wiet'' kopen en hartstikke ziek worden en uit hun oogkassen braken tot hun maag meekomt ;)

Goed en kordaat optreden v/d eigenaar: respect! en mooi op film natuurlijk :lol:

Laat mensen eventjes nadenken voordat ze wanpraktijken uitvoeren,of ziek worden van hun eigen vuile trucjes.

ik ben normaal niet zo ''grof'' maar dit is echt walgelijk,vandaar de walgelijke ziekte toegewenst. ;)

 

Peace,

Collie Weed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...