Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kelt

aparte soortjes

Recommended Posts

weet niet wat er mis is met de blowers van tegenwoordig.of eigenlijk de shops. iedereen zeurt altijd over slechte weed. maar ben er achter waarom. heb zelf een kweekje trainwreck gedaan.

volledig natuurlijk . niet op gespoten met gif . geen vage voeding gebruikt geen schimmel of niks op gehad enz. raak ik het nergens kwijt . kennen het niet vinden ze het apart ruiken. commentaar wat ik krijg is ziet er niet uit en ruikt niet als pp oid dus hoef ik het niet ,ook al is het goed spul. geef er niks om hoe het smaakt enz als het er maar goed uitziet. dus vroeg ik mezelf af hoe doen jullie dat met buitenweed dan? daar zie ik ook soms aparte soortjes voorbij komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo we zijn geen dealers

 

die kilo's roken we allemaal zelf op

 

echt waar hoor oom agent :wacko:

 

geef ze gewoon een gratis zakje 0,5 gram

 

komen ze vanzelf terug als je goeie wiet heb

 

groeten

 

skunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel mensen die blowen zijn na een tijdje uitgekeken op de standaard witte soortjes dus gaan opzoek naar wat anders verandering van spijs doet eten zeg maar, wil je commercieel tja dan zijn de witte soortjes tog het beste denk ik, dus mensen die hun eigen rokertje kweken gaan voor een soort die vaak niet in een shop te koop is

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha ha oproken komt wel goed . niks mis mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is te vergelijken met kip tegenwoordig, de kip die je in de supermarkt koopt komt van kuikens van 6 weken oud die ze dwangvoederen om ze zo snel mogelijk zo vet mogelijk te mesten, daardoor is de smak en textuur compleet anders als bij een kip die "normaal" is op gegroeid en gevoed

 

zo zit het tegenwoordig ook bij de shops in elkaar :wacko: ik heb nu ook een buitenwietje liggen, als maten van me voor het eerst zien wat voor wiet ik heb lachen ze me uit maar 1 jointje en 20 minuten later willen ze het ineens van me kopen :D

 

conclusie: het is niet je wiet die verkeerd is het is het denkbeeld over wiet tegenwoordig :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk gewoon omdat het van buiten komt.

 

Dan ziet het er wat donkerdeer en bladeriger uit dan de doorsnee shopwiet.

Dat is je probleem.

 

Niet de soortjes hoor :wacko:

 

rook het lekker zelf op, en van het geld wat je normaal aan wiet uit zou geven:

opsparen en een klein kastje met een klein (250 watt) lampje erin hangen.

 

Wedden dat ze dan nix meer te zeiken hebben?

Ze zullen je smeken of je ze niet van die lekkere wiet wilt verkopen :D

 

haha just my 2 cents

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja precies dat idd. maar lijkt mij dat je liever iets goeds rookt , dan dat je iets rookt wat er alleen goed uitziet? niet dat het er slecht uitziet maar goed je snapt het.

Share this post


Link to post
Share on other sites
het is te vergelijken met kip tegenwoordig, de kip die je in de supermarkt koopt komt van kuikens van 6 weken oud die ze dwangvoederen om ze zo snel mogelijk zo vet mogelijk te mesten, daardoor is de smak en textuur compleet anders als bij een kip die "normaal" is op gegroeid en gevoed

 

zo zit het tegenwoordig ook bij de shops in elkaar :D ik heb nu ook een buitenwietje liggen, als maten van me voor het eerst zien wat voor wiet ik heb lachen ze me uit maar 1 jointje en 20 minuten later willen ze het ineens van me kopen :P

 

conclusie: het is niet je wiet die verkeerd is het is het denkbeeld over wiet tegenwoordig :P

 

Inderdaad.

het uitzicht is belangrijker dan de 'echtheid'.. (zoals alles in deze consumptiewereld)

net zoals met eten,mensen en muziek enz..

 

ikzelf zoek naar het pure.. :D

 

ieder het zijn.

 

-khou van buurvrouwen,buitenvlees,kelderslivovitj en buitenwiet- :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

is gewoon binnen weed hoor beekaa. gister nog ff gesmoked .man haha

 

mister canabist , rook ook liever mijn eigen niet bespoten spulletje hoor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat de boer niet kent vreet ie niet :lol:

typisch nederlands ;)

zie ik wel aan mezelf vaak ;)

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

shops moeten gewoon een grotere voorraad mogen hebben v/d wet.

dan is er voor ieder wat wils...

Share this post


Link to post
Share on other sites
shops moeten gewoon een grotere voorraad mogen hebben v/d wet.

dan is er voor ieder wat wils...

 

Jij moet gewoon terug naar school want je praat POEP collie weed :lol:

 

Zet je eens een x niet vast op een afnemer, dan ben je afhankelijk van een persoon en daar word je niet vrolijk van.

 

Kijk ook eens naar de prijzen van een paar jaar geleden, prijzen lagen heel wat lager als nu. Alles ging toen naar engeland, en dan bedoel ik ook alles. Nu is dat ff anders en willen ze daar ook kwaliteid. Dus krijg je een x een lagere prijs als dat je dacht, so what!!! het blijft handel Boys.

 

Met Hobby hebben we hier echt geen reet meet te maken.

 

Ken je dus je handel niet kwijt, ligt dat aan jou contacten.

 

Gr Ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo we zijn geen dealers

 

die kilo's roken we allemaal zelf op

 

echt waar hoor oom agent

 

Als je het niet kan oproken moet je het niet produceren :lol: ;)

 

Quote

 

Met Hobby hebben we hier echt geen reet meet te maken.

 

Ken je dus je handel niet kwijt, ligt dat aan jou contacten.

 

Gr Ert

 

En omdat jij het niet kwijt kan zakt je prijs en komen voor de andere de prijsen onder spanning te staan , overschot laat de prijs ook zakken

 

Oproken dus die berg , meschien kun we een rook meeting houden :D ;) :D

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus vroeg ik mezelf af hoe doen jullie dat met buitenweed dan?
OPROKEN !!!!!!

 

BUble

 

Gesloten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...