Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
s3quattro

veiligste energieboer

Recommended Posts

Digibetic wat ben jij een...kan het juiste woord niet vinden nutteloze bemoeial zou wel passen ;)

 

Ieder heeft recht zijn mening te geven hoor hier op het forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben zelf 5 jaar opzichter bij een woningcoorporatie geweest en verschillende kweekjes helaas (door mijn werk) moet laten afbreken.Als er mensen zijn die ik hierdoor heb benadeeld sorrie er voor. (moet wel zeggen dat ik geen hobbyisten hebt geruimt. ;) (er waren geen slaapplaatsen of ander wijze van bewoning) wel tip voor de mensen die zich niet helemaal aan de wet houden. zorg dat er een slaapplaats is!

ik werk er nu al een paar jaar niet meer en heb een hoop ervaring opgedaan van de andere kant die ik graag deel.

 

Waarom dat ze de meter menemen na een inval of ruiming is dat er bij 90% van de gevallen gerommelt is met de meter. De meter word door een speciaal wietteam onderzocht.

Wat ik wel intresant vond is hoe mensen rommelde met de meters :lol: maar goed daar ga ik hier ff niet op in.

 

De hooge energie rekening word gebruikt als aanvullend bewijs voor bijvoorbeeld een inval.

er is dus al een vermoeden. Lekkagge, stank warme muren en/of daken, tip (van de buren, vriende kennissen. als het om geld gaat is niemand te vertrouwen).

Het duurd best een poos voordat er met de politie naarbinnen gegaan word er moet een gegronde reden zijn.

 

De gevallen bij mij wisten de telers het zelfs van te voren wand ik heb bij 99% van de gavallen hun getipt dat ze in de kijkerd lieppen. maarja wie luisterd er nou naar een domme opzichter.

 

Mijn advies is dus ook gewoon betalen en niets opvallends doen en geniet van je kweekje maar wees voorzichtig met wie de lokatie van je plantjes deelt.

 

 

Gr Ra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...