Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
growstudent

Koophuis onderverhuren

Recommended Posts

Iemand ervaring met het onderverhuuren van een koopwoning ?

Is de toekomstige huurder volledig aansprakelijk ?

Zijn er risico's voor de verhuurder, als de huurder tegen de lamp loopt ?

 

Gr GS :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

allebei :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

koper gaat nat!

 

en als de onderverhuurder ook nat gaat is dat een naaistreek van de koper.

die koper krijgt een klap voor zn kanis,dus allebei nat ja :wacko:

 

 

erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Familie van mijn verhuurd ook huizen en kamers oa aan studenten. Ik zou niet weten waarom hij aansprakelijk zou zijn als er bij 1 van zijn huurders een kwekerij wordt gevonden. Je denkt toch niet dat hij die huizen allemaal gaat controleren of zo, het enige contact wat hij onderhoud is als er onderhoud moet gebeuren of als er sprake is van een betaling achterstand. Een bedrijf die bijvoorbeeld bedrijfsruimtes verhuurd is toch ook niet aansprakelijk als er in 1 van zijn panden een kwekerij wordt gevonden?

 

Onderverhuren is ook meer als een huurder zijn huis weer verhuurd. Als je een hypotheek hebt mag jij het pand gewoon verhuren. Het is tenslotte je eigendom.

 

 

Natuurlijk moet je hier wel een kanttekening bij maken, als ook maar iets blijkt dat de verhuurder op de hoogte is dan snap je het resultaat ook wel. Dus als je het via zo'n constructie zou doen dan moet je de huurder 100000% vertrouwen en zeker weten dat hij zijn mond dicht houd op het bureau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien beter om dit bij een advocatenbureau oid te vragen?

Ik denk dat verhuurders zowiezo niet blij zullen zijn met commerciele weedkwekerijen in hun woningen,aansprakelijk of niet(knoeien met stroom,brandgevaar etc.). :D

Tevens willen we hier op het wietforum geen medewerking verlenen aan mogelijk criminele activiteiten.

:wacko:

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...