Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietgozertje

Grinder met pollinator

Recommended Posts

Hoi,

Niet direct kopen. Moet ff rondkijken, beloof helmaal niets. Maar zo'n grinder was het nieuwsjaarspresentje van de shop in Glanerbrug ( Grashopper).

Wacht ff met kopen. Moet ff paar luitjes bellen.

Groet.

Peperfreak!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietgozertje!

Nu, geen domme vragen meer stellen. Ik ga kijken wat ik kan doen maar beloof niets.

Maar je opmerking is echt wel een beetje dom:

Hier je opmerking: Ik wou graag deze grinder kopen, maar wat heb ik hier nu aan?

Dus ga lekker veel lezen hier .. en dan gaan we jou over een tijdje vragen stellen. Niet in de stijl van ik wil een grinder kopen, maar wat moet ik er mee.

Dus wietmanneke... gewoon lekker blijven lezen en als de dingen echt niet duidelijk zijn... vragen. Dat vindt dan niemand een probleem

Groet.

Peperfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wietgozertje!

Nu, geen domme vragen meer stellen. Ik ga kijken wat ik kan doen maar beloof niets.

Maar je opmerking is echt wel een beetje dom:

Hier je opmerking: Ik wou graag deze grinder kopen, maar wat heb ik hier nu aan?

Dus ga lekker veel lezen hier .. en dan gaan we jou over een tijdje vragen stellen. Niet in de stijl van ik wil een grinder kopen, maar wat moet ik er mee.

Dus wietmanneke... gewoon lekker blijven lezen en als de dingen echt niet duidelijk zijn... vragen. Dat vindt dan niemand een probleem

Groet.

Peperfreak

Ik weet heus wel wat een grinder is hoor maar ik bedoel wat heb je nou aan dat pollinator zeefje? Normaal rook je dan de pollen er gewoon bij op als je dat niet hebt?

 

niet dat ik hem NU wou kopen ofzo, maar als ik er een nodig had zou ik graag willen weten wat je nou aan een pollinator had.

 

Oké, misschien heb je gelijk en heb ik mijn vraag gewoon verkeerd gesteld, wat ik eigenlijk bedoelde was:

Wat zijn nou de voordelen van een pollinator grinder t.o.v. een normale grinder? Is het de meerprijs waard zeg maar?

 

Laat maar, heb het al gevonden op de site.

Edited by wietgozertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er één, best wel handig ding hoor.

De pollen zijn een fijne back-up voorraad als je geen gewone wiet meer hebt :wacko:

=> en die joint is dan nog lekker sterk ook :D

 

Ik heb er één op ebay gekocht, veel goedkoper dan uit zo een online gs!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb er één, best wel handig ding hoor.

De pollen zijn een fijne back-up voorraad als je geen gewone wiet meer hebt :wacko:

=> en die joint is dan nog lekker sterk ook :D

 

Ik heb er één op ebay gekocht, veel goedkoper dan uit zo een online gs!

Dus die pollen zijn gewoon 'THC kristallen' zoals ze ook wel worden genoemd? Om eventueel hasj van te persen? Dan begrijp ik het :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn wiet was net op, ik draai megrinder open en daar zat nog mijn back up! Heerlijk net een stukje buiten over het ijs gelopen en een jointje gerookt! Toppertje dus! Je zou ze wel een stuk goedkoper moeten kunnen krijgen. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd daar kan je ook hasj van persen, als de zeef fijn genoeg is is die ook nog zeer zuiver :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus die pollen zijn gewoon 'THC kristallen' zoals ze ook wel worden genoemd? Om eventueel hasj van te persen? Dan begrijp ik het :wave:

 

Thc is de werkzame stof die zich in de harsen bevinden tezamen met andere psychoactieve stoffen.

Je kan de doorzichtige, witte of amberkleurige paddestoelvormige dingen beter trichomen noemen.

 

 

Groeten BoboJonko :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die thc kristallen die je met zo'n grinder opvangt zijn lekker sterk, 2 hijsjes en je bent al in de wolken. Heerlijk :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

MMM Heerlijk die THC Door m'n joint :wOOt

 

@ApeStoned

 

 

Bless :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,5 jaar verder..

Share this post


Link to post
Share on other sites

At what point does topic bumping become topic necrophelia?

 

hehe

 

is van

-At what point does CPR become necrophilia - Doug Wilson, Weeds

 

CPR = reanimatie :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een tip aan alle mensen met een grinder met zo'n zeef. Koop in de action een verfborsteltje met varkenshaar (wit harde haren, kost 1euro). Dat netje verstopt altijd , ik en een vriend hebben exact de zelfde grinder. zijn netje zit volledig verstopt, mijn netje is zo goed als nieuw. je moet gewoon met die borstel het netje schoonwrijven, dan ligt er ook een shitload aan "THC" in je bakje :) (belangrijk dat het harde haren zijn!)

 

@ wakki , ja als je zeefje fijn genoeg is kanje idd lekker hash van maken , nadeel is alleen dat je behoorlijk wat poeder nodig heb voor 1 mini balletje hash.

ik meng het gewoon met wiet door een jointje heen (zonder wiet smaakt dit echt ranzig , nouja je smaakt gewoon ranzige tabak :wOOt)

 

off-topic: Was deze week erg verdrietig , was me crusher verlore op een festival. blijkt nu dat een vriend van me hem teruggevonden heeft toen ie zen tent opruimde. Euforie alom :D

die pollinator crushers zijn echt goede dingetjes , crushen niet te fijn maar ook niet te grof. Perfect dus :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
verfborsteltje met varkenshaar

Die zal ik nog eens voor olie verf gebruiken die haren laten echt snel los.

 

 

 

/zODd

 

Gebruik zo een Grinder al jaren maar nog nooit verstopt gezetten.

Zelf even kloppen op de tafel help al.

gaat om de Grinder Dutch Passion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu dit lijk van een topic toch weer tot leven is gewekt, voeg ik er nog maar een tip aan toe:

 

Maak een muntstuk van 5 of 10 cent helemaal schoon en vetvrij en stop het dan in het middelste compartiment. Elke keer als je wiet grind, schud je even flink met je grinder en dan zorgt het muntstuk dat er meer pollen van de wiet afkomen en dat de pollen door het zeefje worden gedrukt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dan zit je elke keer met dat muntstuk gekloot.

 

zelf heb ik er de zeef uitgehaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en waarom zou je meer van je wiet af willen halen? ik wil ook nog stoned worden van de wiet zelf :D

 

Had zelf ook een zeefje heb hem er ook uit gehaald,alleen maar gezeik ermee, verstopt en er komt amper wat in.

 

Of gewoon een een laag grinder halen, nog beter en goedkoper :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...