Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Schoon_air_cleaner

Nieuw op wietforum

Recommended Posts

Als ik het goed heb onthouden is die paar meter slang omdat de ozon de tijd moet krijgen om goed te mengen en effectief te zijn.

 

Wat betreft ozon op de inlaat: Volgens mij geven die grote toestellen vele malen meer ozon dan je planten kunnen verdragen. Ze worden wel gebruikt voor desinfectie van ruimten maar dan moet je wel eerst je planten er uit halen :lol:. Die luchtzuiveraars produceren maximaal 47 mg/h ozon, terwijl die grote in-line dingen tot 5800 mg/h produceren... Lijkt me niet gezond voor je plantjes.

 

Een Uvonair (die kleine met die pijp bedoelt DrL) is echter wél weer bestemd voor een ruimte, en dan zou ik hem inderdaad in de bufferruimte inzetten DrL, als dat vrij is van schimmels en narigheid heb je ook al heel veel gewonnen, dan hoef je je hok niet meer schoon te houden ;)

 

Volgens mij is het zo dat wat je wilt ontsmetten met een behoorlijk hoge dosis ozon in aanraking moet komen. Ik weet niet of je planten dat wel trekken. My 5 cents.

 

Maarreh... die test is onderweg!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoals gevraagd even persoonlijk voorstellen. Zelf heel wat jaartjes bekend met het indoor kweken. Met name via goede kennisen veel geleerd. Ik ben van origine een ontwerper. Ik ben 7 jaar geleden ook bezig geweest met de LED lampen, maar daar uiteindelijk niet mee verder gegaan omdat de techniek nog niet mature is.

Nu dus "nieuwe" ideeen met ozone.

 

 

eers kud met LED en na DE WF test met greenlady kud met ozone... :P

ach :( ...er komt een dag dat je op goud zit :lol:

 

 

LAAT MAAR WETEN JE VOLGENDE IDEE... :o

en weten je growshops wel dat je apparaten niet ce gekeurd zijn... :D ...of moet de investering er eerst uit :) ?

 

@doc @Whazzup

De tests/keuringen voor CE markering zijn al wel uitgevoerd en goedgekeurd, maar wordt pas definiteif als alles rond is (adiministratief geneuzel). Ik verwacht ergens in Februari.

 

 

welk jaar? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit was toch dat ding wat doorbrandde?

 

had er bijna 1 gekocht voor bij het knippen, maar toen ik dat las.....

 

hopelijk betere stekkertjes nu :o

 

succes en welkom :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...