Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sex' n Combi

1m*1m*2m ; 400-600Watt B.A.L. switch

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Na lang treuzelen heb ik toch besloten om een verslag bij te houden van mijn kweek, het is wel in een kast kweken, maar je in een kast verstoppen zal ook geen oplossing bieden aan het hypocritische beleid van de illuminati.

 

Bij deze:

 

4 vrouwlijke zaden van DNA genetics: LA Confidential

2 vrouwlijke zaden van Greenhouse : Church

5 reguliere zaden van Greenhouse : White Rhino

9 reguliere gekregen zaden : Rebel Shack

-------------------------------------------------

Huidige opstelling:

 

-400 Watt HPS : magneet voorschakelaar

-250 kubieke meter afzuiging met koolstoffilter

-Homebox

-waterverdamper

--------------------------------------------------

Voeding ter beschikking:

 

- Plagron Alga Bloom

- Green Sensation

- Cropmax

- Topshooter ( H&G )

- Canna Terra Bloom

- Canna Booster

---------------------------------------------------

Momenteel zijn ze allen aan het groeien buiten 1 White Rhino en 1 LA( deze heeft nog een kans)

 

Ik wou ze allen in een aardebak steken van 20*80*100 cm, maar ongeduldig zoals ik ben wou ik niet op mijn loon wachten, en besloot het nu te redden met wat ik had van aarde, daardoor heb ik velen tesamen gestoken in apparte potten.

Weet wel dat het niet ideaal is, maar dacht nu geen bio kweek te doen, maar met canna te werken, en volgende ronde met een aardebak te werken en humboldt nutrients.

----------------------------------------------------

Morgen ga ik de B.A.L. switch bestellen en hopelijk heb ik deze dan binnen een weekje, nu groeien ze allen voor onder 400 W HPS

 

Het idee was om een B.A.L. switch te bestellen zodat ik er voor de groei een 400 W HPI in kan hangen, daarna een 600 W greenpower en in de eindfase van de bloei een gewone HPS 600 W (link: https://www.growshoponline.nu/index.php?pag...&Itemid=14)

 

Weet toevallig iemand of ik een 160 mm buisventilator mag aansluiten op een 125 mm koolstoffilter, en of dit genoeg is voor een 600 watter(500 kubieke meter), zou ik een passieve inlaat houden, of met een actieve werken, het geld heb ik er wel voor over, maar vroeg me af of het wel een meerwaarde ging geven

 

-----------------------------------------------------

Dit was het voor nu, ik ga nu foto's maken en zal deze straks posten,

 

vriendelijke groeten,

 

Sex'n Combi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga je volgen :D

foto's zouden inderdaad fijn zijn:D

Edited by Whiteindo

Share this post


Link to post
Share on other sites

suc6 met je kweekje mooie spulletjes heb je

 

 

groeten skunkie

 

wachtend op de foto's :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Sex 'n Combi,

 

Ik heb zelf 2 tenten van 1m2 staan met ieder 7 x LA Confidential onder 600W.

 

Helaas is er geen opvolging op de door jou gestarte topic, maar ik zou graag wat willen weten over je LA plantjes...

 

Ik heb stekken gekregen van een zeer bekende/beroemde "boer" in Amterdam dus daar twijfel ik niet aan. Ik heb alleen deze soort nog nooit eerder gehad. De platen blijven vrij klein zo'n 30cm hoog maar wel erg breed en met enorme bladeren. Herken je dit bij de LA's die jij had staan?

 

Ik heb ze nu toch maar in de bloei gezet want de stekken stonden al 3 weken in de groei, vond het een beetje lang duren allemaal.

 

Graag een reactie over jou ervaringen met LA Confidential.

 

Succes

 

PP80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om te gaan verjongen van een 160mm aansluiting naar een 125mm is niet echt een verstandige keuze,

gezien je hierdoor zeer veel weerstand teweeg brengt, wat kan resulteren in een te hoge warmte ontwikkeling,

wat je nou net niet wilt hebben in je hokje!

 

weet je de max cappaciteit van je koolstoffilter? wat deze zou denk ik dan ook kleiner zijn dan 500m3 ( 425m3 maybe?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...