Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mooiweer

Politie brengt drugsscene een gevoelige slag toe, Groningen

Recommended Posts

Groningen -

 

De politie heeft de drugsscene in Groningen een gevoelige slag toegebracht.

Drie verdachten zijn aangehouden voor de handel in harddrugs en het opzetten van hennepkwekerijen in de stad Groningen.

 

Tegelijk heeft de politie waardevolle spullen, auto's, een vuurwapen, een kilo cocaïne en duizenden euro's in beslag genomen.

 

In woningen in de Ossehoederstraat en de Marmerstraat in Groningen stuitte de politie op twee compleet ingerichte hennepkwekerijen met in totaal 1250 planten. Het onderzoek naar de drugshandel is nog niet afgerond. De politie sluit nieuwe arrestaties niet uit.

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou nou, wat een mega kapper. Alle kilo's cocaine zullen hiermee van de straat zijn.

 

Chapeau Hermandad, jullie hebben de straten weer veilig.

 

Lachwekkend gewoon dit soort berichten!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou nou, wat een mega kapper. Alle kilo's cocaine zullen hiermee van de straat zijn.

 

Chapeau Hermandad, jullie hebben de straten weer veilig.

 

Lachwekkend gewoon dit soort berichten!

 

Inderdaad. Ik vind het ook lachwekkend dat de politie ook echt denkt goed bezig te zijn zo....

Share this post


Link to post
Share on other sites
is toch weer een kilo minder van die hdrugs troep

 

 

Oh wat heb ik hier een hekel aan.... Mensen die zo heerlijk in hokjes denken..... Proleten die direct met het vingertje klaar staan.... bah....

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet dat ik direct wat tegen hard drugs hebt, maar het blijft troep!?

natuurlijk hoort dat erbij en kan je dat ook rustig gebruiken op speciale gelegenheden.

maart blijft toch troep in tegenstelling tot weed ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

%$^$%^%$ ;) :verrygood :blink: :smoke :D ^!!!!!!!!!!!!!!!!! ik wil me kilo sossa terug eikels!!!!!!!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ja, ik voel me ook een heel stuk prettiger met groene vingers dan met een witte neus......................

Share this post


Link to post
Share on other sites
%$^$%^%$ B) ;) :lol: :lol: ;) ^!!!!!!!!!!!!!!!!! ik wil me kilo sossa terug eikels!!!!!!!!! :nerd

 

 

Ik kom wel helpen met de sossa op te maken............leg de buisjes maar klaar :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan al niet van mn wietje afblijve laat staan als k een x één lijn probeer. En dat moet je wete B) grt wietjunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja van de wiet afblijven vind ik redelijk makkelijk tot nu toe............nu 3 maanden clean en dat na 14 jaar B)

 

Af en toe ff helemaal los met de ponypacks doe ik gemiddeld 1 x per 3 maanden ofzo...........het is al weer tijden geleden ;) Ik ben niet echt het type die snel verslaafd is :lol:

 

Laterzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
is toch weer een kilo minder van die hdrugs troep

1 kilo is in volendam binne 4 uur op , dus............ sniff

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oh wat heb ik hier een hekel aan.... Mensen die zo heerlijk in hokjes denken..... Proleten die direct met het vingertje klaar staan.... bah....

 

Anders ik wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...